بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت در سال ۲۰۲۳

گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ با دوربین‌هایشان که با چیدمان فن نمایش داده می‌شوند.

بهترین گوشی‌های اندرویدی مقرون به صرفه می‌توانند از برخی دستگاه‌های پریمیوم بهتر عمل کنند.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی


وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید

زمان بهتری برای خرید یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه وجود ندارد، چه همیشه گوشی هایی در رده مقرون به صرفه خریداری کرده باشید و چه حتی اگر به دستگاه های پرچمدار گران قیمت عادت کرده باشید.

این روزها، گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت با عملکرد، کیفیت دوربین، ویژگی‌ها، نمایشگرها و طراحی‌هایی عرضه می‌شوند که به‌خاطر برچسب‌های قیمتی خود ما را شگفت‌زده می‌کنند – به روشی بسیار خوب.

وقتی می گوییم تلفن های اندرویدی «بودجه ای»، به دستگاه هایی اشاره می کنیم که کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند و قیمت های زیر ۴۰۰ دلار ترجیح داده می شود. از آنجایی که عملکرد گوشی و کیفیت دوربین فراتر از انتظارات معقول کاهش می‌یابد، ما در توصیه کردن چیزی کمتر از قیمت ۲۰۰ دلار مردد هستیم.

خرید بهترین گوشی اندرویدی ارزان قیمت به سادگی نگاه کردن به برچسب قیمت نیست، زیرا قیمت های نسبتاً بالاتر لزوماً گوشی بهتر را تضمین نمی کند. برای نگاهی جامع تر به چشم انداز اندروید، از جمله دستگاه های پریمیوم، راهنمای ما را ببینید بهترین گوشی های اندروید در کل.

تبلیغات

تبلیغات

انتخاب های برتر ما برای بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت

بهترین در کل: Google Pixel 7a – در آمازون ببینید
Pixel 7a از Google هنگام صحبت در مورد تلفن‌های مقرون‌به‌صرفه، گران‌تر است، اما تجربه‌ای اساساً ممتاز را با تخفیف عالی ارائه می‌دهد.

بهترین جایگزین کلی: Google Pixel 6a – در آمازون ببینید
Google Pixel 6a همچنین تعادل فوق‌العاده‌ای از عملکرد، کیفیت دوربین، ویژگی‌ها و قیمت را برای یک گوشی اندرویدی ارزان قیمت ارائه می‌دهد.

بهترین بودجه واقعی: Samsung Galaxy A14 5G – در بهترین خرید ببینید
گلکسی A14 سامسونگ عملکرد خوب و دوربین مناسبی با صفحه نمایش بزرگ دارد که از قیمت پایین ۲۰۰ دلاری خود بهتر است.

بهترین دوربین: Google Pixel 6a – در آمازون ببینید
دوربین‌های پیکسل ۶a گوگل را نمی‌توان نسبت به قیمت آن شکست داد – حتی صرف سه برابر بیشتر برای یک گوشی ممتاز، عکس‌های بهتری را تضمین نمی‌کند.

بهترین عمر باتری: سامسونگ گلکسی A54 – در آمازون ببینید
گلکسی A54 سامسونگ با وجود صفحه نمایش متوسط ​​۶٫۴ اینچی، بهترین عمر باتری را در این لیست دارد و از سرعت شارژ حداکثر ۲۵ وات پشتیبانی می کند.

بهترین صفحه نمایش بزرگ: OnePlus Nord N30 – در بهترین خرید ببینید
OnePlus Nord N30 با عملکرد عالی، عمر باتری خوب و شارژر ۵۰ واتی دارای بزرگترین صفحه نمایش در این لیست است.

تبلیغات

تبلیغات

به طور کلی بهترین: Google Pixel 7a

تصاویر کنار هم از ماژول دوربین جلو و عقب پیکسل 7a گوگل در گزینه رنگ آبی.

Pixel 7a گوگل در سطح بالاتری از محدوده قیمت ارزان قیمت قرار دارد، اما تجربه فوق‌العاده‌ای را با صدها گوشی ارزان‌تر از یک گوشی پریمیوم ارائه می‌دهد.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی


طرفداران: عملکرد فوق العاده نسبت به قیمت آن، سیستم دو دوربین درخشان، صفحه نمایش OLED روشن ۹۰ هرتزی، عمر باتری جامد، طراحی ممتاز، ارائه شارژ بی سیم

معایب: برای اندازه آن سنگین، برای یک تلفن مقرون به صرفه گران است، برای مدل mmWave 5G هزینه بیشتری دارد

را پیکسل ۷aقیمت ۵۰۰ دلاری مطمئناً هنگام صحبت در مورد تلفن‌های اندرویدی ارزان قیمت بالاست، اما اگر به دنبال تجربه‌ای تقریباً ممتاز و بدون پرداخت هزینه زیاد هستید، Pixel 7a بهترین گزینه کلی شماست.

در حالی که Pixel 7a بر روی پردازنده جدیدتر Google Tensor G2 اجرا می شود، عملکرد قابل توجهی نسبت به Tensor اصلی ارائه نمی کند. پیکسل ۶a. علاوه بر این، در حالی که Pixel 7a دارای دوربین های به روز شده با مگاپیکسل های بیشتر است، شما به سختی متوجه تفاوت های زیادی خواهید شد.

با این حال، برای توجیه قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به قیمت ۳۵۰ دلاری پیکسل ۶a، گوگل به پیکسل ۷a دو ویژگی ممتاز، صفحه نمایش صاف ۹۰ هرتز و شارژ بی سیم، علاوه بر ۱۰ ماه پشتیبانی اضافی امنیتی، به پیکسل ۷a داد. گوگل تا می ۲۰۲۸ به ارتقای پیکسل ۷a با به‌روزرسانی‌های امنیتی ادامه می‌دهد، در حالی که پشتیبانی از به‌روزرسانی امنیتی پیکسل ۶a در جولای ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد.

شارژ بی سیم برای کسانی که به طور جدی خواهان آن هستند یک ویژگی “خوب” است، اما صفحه نمایش صاف ۹۰ هرتزی و طول عمر بیشتر آن چیزی است که ۷a را به عنوان یک گزینه برتر معرفی می کند. صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، به طور خاص، باعث می شود پیکسل ۷a بیشتر شبیه یک دستگاه ممتاز به نظر برسد تا یک تلفن واقعی “بودجه”.

کامل ما را بخوانید بررسی گوگل پیکسل ۷a.

تبلیغات

تبلیغات

بهترین جایگزین کلی: Google Pixel 6a

تصاویر کنار هم از دست شخصی که گوشی Google Pixel 6a را در دست گرفته است که قسمت جلو و پشت گزینه رنگ سبز Sage را نشان می دهد.

Pixel 6a گوگل یکی دیگر از گوشی‌های اندرویدی استثنایی است.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی


طرفداران: نسبت قیمت به عملکرد عالی، کیفیت دوربین عالی، طراحی ممتاز

معایب: عمر باتری متوسط، نمایشگر ۶۰ هرتزی، هزینه بیشتری برای مدل mmWave 5G دارد

هیچ گوشی دیگری نمی تواند با آن برابری کند پیکسل ۶aترکیبی متعادل از عملکرد، ویژگی‌ها، طراحی و کیفیت دوربین با قیمت ۳۵۰ دلار. برای تکمیل آن، Pixel 6a را اغلب می‌توان در محدوده ۳۰۰ دلار یافت که آن را به یک معامله بهتر تبدیل می‌کند.

با این حال، Pixel 6a به دلیل طول عمر کوتاه‌تر، نتوانست جایگاه برتر توصیه‌های ما را از آن خود کند – ۱۰ ماه کامل (عمدتاً یک سال) قبل از آن، دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی متوقف می‌شود. پیکسل ۷a.

با این حال، عملکرد Pixel 6a در سیستم عامل اندروید و برنامه‌هایی مانند گوشی‌های پیشرفته‌تر، البته با صفحه‌نمایش استاندارد ۶۰ هرتزی که به اندازه نمایشگرهای با نرخ تازه‌سازی بالا در سایر گوشی‌های این لیست صاف نیست، می‌گذرد. امتیازهای از دست رفته از یک نمایشگر ۶۰ هرتزی با کیفیت بالای دوربین دوگانه آن که شامل لنزهای اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است که به راحتی با گوشی هایی با قیمت سه برابر بیشتر رقابت می کند، به سرعت به دست می آورد.

ما هر کسی را تشویق می کنیم که در صورت امکان حدود ۲۰۰ دلار برای افزایش بودجه خود برای Pixel 6a هزینه کند. ۱۵۰ دلار اضافی که Pixel 6a نسبت به ارزان‌ترین گوشی موجود در این لیست، یعنی گوشی، می‌خواهد سامسونگ گلکسی A14 5Gارزشش را دارد، زیرا تقریباً از هر نظر گوشی بسیار بهتری دریافت می کنید.

کامل ما را بخوانید بررسی Google Pixel 6a.

تبلیغات

تبلیغات

بهترین بودجه واقعی: Samsung Galaxy A14 5G

تلفن گلکسی A14 5G سامسونگ با صفحه نمایش روشن، نمادهای برنامه نشان داده می شود، در دست شخص نگه داشته می شود.

گلکسی A14 سامسونگ عملکرد خوب و دوربین مناسب با صفحه نمایش بهتر از آنچه ما با قیمت ۲۰۰ دلار انتظار داریم ارائه می دهد.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی


طرفداران: صفحه نمایش بزرگ، صفحه نمایش صاف ۹۰ هرتزی، نسبت قیمت به عملکرد خوب

معایب: سرعت شارژ آهسته ۱۵ وات، لنز دوربین ماکرو بی اثر

با ۲۰۰ دلار، گلکسی A14 5G سامسونگ یک گوشی ارزان قیمت واقعی است. این بدان معناست که عملکرد و کیفیت دوربینی را دارد که از یک دستگاه نسبتاً ارزان انتظار دارید.

در حالی که گلکسی A14 5G برنامه‌ها را به‌طور شگفت‌آوری سریع باز می‌کند و اجرا می‌کند، مانند گوشی‌های پریمیوم یا حتی دیگر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه در این فهرست، عجله‌ای ندارد. در حین حرکت در سیستم عامل اندروید و استفاده سریع از طریق لکنت قابل توجه، لنگ می زند، اما در مقابل قیمت آن مشکلی نیست.

صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی ۹۰ هرتز و ۱۰۸۰p گلکسی A14 نیز با این قیمت به طرز شگفت انگیزی شفاف و روان است، بنابراین هر چیزی که روی صفحه می بینید واضح و شفاف است. با این حال، توجه داشته باشید که این روشن‌ترین نمایشگر نیست، که فقط در یک روز آفتابی روشن بر دید در فضای باز تأثیر می‌گذارد.

کیفیت دوربین روی لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قابل استفاده است، اما لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی یک گزینه خاص و تقریباً بی فایده است. لنز سوم یک حسگر عمق برای کمک به عکس های پرتره است و عکس نمی گیرد. اگر کیفیت دوربین در اولویت است، توصیه می کنیم بیش از ۲۰۰ دلار برای هر گوشی دیگری در اینجا خرج کنید.

انتظار می‌رود سامسونگ از A14 5G از طریق دو به‌روزرسانی اندروید پس از اندروید ۱۳ و با چهار سال به‌روزرسانی امنیتی، یک پنجره پشتیبانی استثنایی برای گوشی‌هایی در این محدوده قیمتی به آن ارائه دهد.

کامل ما را بخوانید بررسی Samsung Galaxy A14 5G.

تبلیغات

تبلیغات

بهترین دوربین: Pixel 6a

نمای نزدیک از دوربین پیکسل 6a گوگل

Pixel 6a عکس‌هایی می‌گیرد که با گوشی‌هایی که سه برابر قیمت دارند رقابت می‌کنند.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی


۳۵۰ دلار پیکسل ۶a بهترین ۵۰۰ دلار پیکسل ۷a در اینجا، از آنجایی که سیستم‌های دوربین این دو گوشی به طور مؤثر با یکدیگر همتراز هستند، اگر کیفیت دوربین اولویت اصلی شما باشد، Pixel 6a را بهترین گزینه بودجه شما می‌کند.

عکس‌هایی که Pixel 6a تولید می‌کند واضح و با تعادل ایده‌آل روشنایی، کنتراست و رنگ هستند، که باعث می‌شود تصاویری زیبا و غنی با عمق بیشتری نسبت به بسیاری از تلفن‌های دیگر، بودجه یا ممتاز داشته باشید.

Pixel 6a چنین عکس‌های خوبی می‌گیرد، زیرا برخلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر، تلاش زیادی نمی‌کند تا عکس‌های شما را با پردازش بیش از حد، که اغلب منجر به نوردهی بیش از حد، رنگ‌های بیش از حد اشباع شده و عکس‌های صاف می‌شود، «پاپ» کند. .

درست است که عکس‌های Pixel 6a ممکن است در کل کمی تیره‌تر از برخی رقبا به نظر برسند، اما این نتیجه حفظ جزئیات در مناطق روشن و همچنین نقاط سایه‌دار تیره‌تر است.

کامل ما را بخوانید بررسی Google Pixel 6a.

تبلیغات

تبلیغات

بهترین عمر باتری: Samsung Galaxy A54

تصاویر کنار هم از Samsung Galaxy A54 که صفحه اصلی را با نمادهای برنامه نشان می دهد و یک عکس با فوکوس روی دوربین های عقب.

گلکسی A54 سامسونگ بهترین عمر باتری را در میان گوشی‌های ارزان قیمتی که آزمایش کرده‌ایم دارد، و حتی با شارژرهای شخص ثالث، شارژ سریع ۲۵ واتی را برای محدوده قیمتی دارد.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی


طرفداران: عمر باتری عالی، شارژ سریع ۲۵ واتی برای محدوده قیمت، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برتر

معایب: عملکرد ناسازگار و کیفیت دوربین، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی ناامید کننده است

را گلکسی A54 قیمت اولیه ۴۵۰ دلار برای یک گوشی مقرون به صرفه در سطح بالایی قرار دارد، اما بهترین نتیجه را در بین تمام گوشی‌های موجود در این لیست با ۶۵ درصد باقی مانده پس از تست باتری ما، که شامل دو ساعت پخش ویدیو، یک ساعت پخش موسیقی در حین است، به دست آورد. متصل به هدفون بلوتوث، دو اجرا از تست استرس شدید ۳DMark Wild Life و پنج اجرا از اپلیکیشن بنچمارک Geekbench 6.

این یک نتیجه عالی برای گوشی با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی OLED با کیفیت عالی با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است. حتی تقریباً با برخی از تلفن های پرچمدار با نمایشگرهای مشابه و بزرگتر مطابقت دارد و آن ها را شکست می دهد گوگل پیکسل ۷ (۶٫۳ اینچ، ۶۰%)، گلکسی اس ۲۳ پلاس (۶٫۶ اینچ، ۶۷٪)، و Galaxy S23 Ultra (6.8 اینچ، ۶۱٪).

گلکسی A54 همچنین از سرعت شارژ حداکثر ۲۵ وات پشتیبانی می کند. اگرچه سامسونگ در گلکسی A54 شارژری ندارد، اما هر شارژری که حداقل ۲۵ وات را پشتیبانی می‌کند می‌تواند برای شارژ کردن گوشی با سرعت کامل استفاده شود.

گلکسی A54 برنامه ها را روان و سریع اجرا می کند، اما اعتماد به نفس نشان داده شده در آن را ندارد پیکسل ۶a گوگل و پیکسل ۷a یا Nord N30 OnePlus – لکنت های گاه به گاه این تجربه را مختل می کند، و ما انتظار داشتیم عملکرد کلی نرم تری نسبت به قیمت داشته باشیم.

سه دوربین قابل استفاده در پشت گلکسی A54 خواهید یافت که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. دوربین‌های اصلی و فوق عریض می‌توانند عکس‌های عالی با رنگ‌ها و نور متعادل ارائه دهند، همان‌طور که می‌توانند عکس‌های نسبتاً متوسطی بگیرند، جایی که رنگ‌ها بیش از حد اشباع شده و نواحی روشن بیش از حد نوردهی می‌شوند. دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی عکس‌های بهتری نسبت به دوربین‌های ماکرو ۲ مگاپیکسلی در گوشی‌های دیگر می‌گیرد، اما همچنان یک گزینه خاص است که چندان چشمگیر نیست.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A54 را با چهار سال ارتقا نسخه اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی پشتیبانی کند و یکی از بهترین پنجره‌های پشتیبانی را برای گوشی‌های اندرویدی به آن بدهد.

کامل ما را بخوانید بررسی سامسونگ گلکسی A54.

تبلیغات

تبلیغات

بهترین صفحه نمایش بزرگ: OnePlus Nord N30

تصاویر کنار هم از جلوی OnePlus Nord N30 با صفحه اصلی که نمادهای برنامه و نمای نزدیک از دوربین عقب را نشان می دهد.

OnePlus Nord N30 به راحتی بهترین گوشی اندرویدی ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ است.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی


طرفداران: صفحه نمایش بزرگ و واضح ۱۲۰ هرتزی، عملکرد روان، طراحی ممتاز، شارژ فوق سریع ۵۰ واتی با شارژر همراه

معایب: پنجره کوتاه پشتیبانی برای ارتقا و به روز رسانی های امنیتی اندروید، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی عملا بی معنی است

را OnePlus Nord N30 با عملکرد خوب روزانه، نمایشگر بزرگ ۶٫۷ اینچی که با فرکانس ۱۲۰ هرتز کار می‌کند، طراحی شگفت‌انگیز ممتاز و قیمت اولیه وسوسه‌انگیز ۳۰۰ دلار، آن را به راحتی به بهترین گوشی اندرویدی مقرون‌به‌صرفه با صفحه‌نمایش بزرگ تبدیل کرده است.

N30 از طریق سیستم عامل اندروید و همچنین برنامه ها و وظایف اساسی با اطمینان، سرعت و نرمی بدون لکنت اجرا می شود – با توجه به اینکه روی پردازنده میان رده Qualcomm Snapdragon 695 اجرا می شود، تجربه چنین عملکردی شگفت آور بود. ۲۰۲۱٫

عملکرد خوب آن به زیبایی با صفحه نمایش بزرگ ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی N30 جفت می شود، که مانند یک تلفن ممتاز همه چیز را با نرمی روانی متحرک می کند. وضوح وضوح ۱۰۸۰p آن مانند گوشی هایی است که سه برابر قیمت دارند، و همچنین صفحه نمایش N30 به اندازه کافی روشن می شود تا در نور شدید خورشید به راحتی از آن استفاده کنید و محتوا همچنان به راحتی قابل مشاهده است.

در حالی که N30 از پنل OLED ممتاز استفاده نمی کند، پنل LCD آن همچنان رنگ های زنده و کنتراست عالی را ارائه می دهد.

N30 تست باتری ما را با ۶۲ درصد باقیمانده به پایان رساند که در مقایسه با سایر گوشی‌های با اندازه صفحه‌نمایش مشابه، امتیازی بالاتر از میانگین است. با این حال، OnePlus دارای یک شارژر فوق سریع ۵۰ واتی به همراه N30 است که این روزها یک شارژر نادر است. فقط توجه داشته باشید که N30 هنگام استفاده از هر شارژر شخص ثالث دیگری، حتی آنهایی که از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می کنند، با ۱۸ وات بسیار کندتر شارژ می شود.

N30 دوربین اصلی مناسبی با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل دارد. همچنین دارای یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که تا حد زیادی گزینه مناسبی است که خیلی خوب نیست. از نظر فنی دارای یک لنز سوم است، اما این یک حسگر عمق است که صرفاً برای کمک به عکس‌های حالت پرتره برای دوربین اصلی اختصاص داده شده است.

بزرگترین شکایت ما این است که OnePlus فقط برای یک نسخه ارتقاء نسخه اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی از N30 پشتیبانی می کند که به طور واقع بینانه به N30 عمر نسبتاً کوتاهی سه ساله می دهد.

تبلیغات

تبلیغات

مقایسه بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت

مشخصات

گوگل پیکسل ۷a

گوگل پیکسل ۶a

سامسونگ گلکسی A14 5G

سامسونگ گلکسی A54

OnePlus Nord N30

قیمت شروع

۵۰۰ دلار

۳۵۰ دلار

۲۰۰ دلار

۴۵۰ دلار

۳۰۰ دلار

پردازنده

Google Tensor G2

Google Tensor

سامسونگ اگزینوس ۱۳۳۰

سامسونگ اگزینوس ۱۳۸۰

کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵

تاریخ انتشار

می ۲۰۲۳

جولای ۲۰۲۲

ژانویه ۲۰۲۳

مارس ۲۰۲۳

ژوئن ۲۰۲۳

صفحه نمایش

۶٫۱ اینچ، OLED، ۱۰۸۰p، ۹۰ هرتز

۶٫۱ اینچ، OLED، ۱۰۸۰p 60 هرتز

۶٫۶ اینچ، LCD، ۱۰۸۰p 90 هرتز

۶٫۴ اینچ، OLED، ۱۰۸۰p، ۱۲۰ هرتز

۶٫۷ اینچ، LCD، ۱۰۸۰p، ۱۲۰ هرتز

دوربین های عقب

۶۴ مگاپیکسل اصلی، ۱۳ مگاپیکسل فوق عریض

۱۲ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۲ مگاپیکسل ماکرو، ۲ مگاپیکسل عمق

۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۵ مگاپیکسل ماکرو

۱۰۸ مگاپیکسل اصلی، ۲ مگاپیکسل ماکرو، ۲ مگاپیکسل عمق

ذخیره سازی

۱۲۸ گیگابایت

۱۲۸ گیگابایت

۶۴ گیگابایت، قابل ارتقا با کارت microSD

۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، قابل ارتقا با کارت microSD

۱۲۸ گیگابایت، قابل ارتقا با کارت microSD

تبلیغات

تبلیغات

بهترین سوالات متداول گوشی های اندرویدی ارزان قیمت

بهترین گوشی اندرویدی ارزان چیست؟

بهترین گوشی اندرویدی که می‌توانیم آن را «ارزان» توصیف کنیم پیکسل ۶a گوگل، بهترین گزینه جایگزین کلی ما است. گوشی‌های اندرویدی ارزان‌تری وجود دارند، اما هیچ‌کدام به Pixel 6a و تعادل خیره‌کننده عملکرد، کیفیت دوربین، کیفیت صفحه‌نمایش و ارزش آن نزدیک نمی‌شوند.

اگر ۳۵۰ دلار بیشتر از چیزی است که می خواهید خرج کنید، باید بدانید که Pixel 6a اغلب حدود ۳۰۰ دلار تخفیف دارد.

اگر ۳۰۰ دلار هنوز بیشتر از آن چیزی است که می خواهید خرج کنید، گلکسی A14 200 دلاری سامسونگ بهترین شرط شما است گلکسی A14 از عملکرد قابل استفاده و کیفیت دوربین برخوردار است و در عین حال صفحه نمایش بزرگ و صاف ۹۰ هرتزی را ارائه می دهد.

آیا گوشی های اندرویدی ارزان تر از آیفون هستند؟

پاسخ کوتاه این است که بله، بسیاری از گوشی‌های اندرویدی هستند که حتی از ارزان‌ترین آیفون‌ها هم ارزان‌تر هستند نسل سوم آیفون SE اپل با قیمت ۴۳۰ دلاردر سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

علاوه بر این، بسیاری از گوشی‌های اندرویدی در رنج قیمت آیفون SE از نظر کیفیت دوربین و اندازه صفحه نمایش، مانند ۳۵۰ دلار، ارزش بسیار بهتری دارند. گوگل پیکسل ۶a.

برخی از تلفن های اندرویدی پریمیوم، مانند گلکسی اس ۲۳ اولترا ۱۲۰۰ دلاری سامسونگمی تواند حتی از گران ترین آیفون اپل یعنی ۱۱۰۰ دلار گران تر باشد آیفون ۱۴ پرو مکس.

ثبت نام برای خبرنامه هفتگی Insider Reviews برای مشاوره خرید بیشتر و معاملات عالی

شما می توانید لوگو و مجوز تحسین این داستان را خریداری کنید اینجا.

افشاگری: نوشته و تحقیق شده توسط بررسی های خودی تیم ما محصولات و خدماتی را که ممکن است برای شما جالب باشد برجسته می کنیم. اگر آنها را بخرید، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای خود دریافت کنیم. ما ممکن است محصولات را به صورت رایگان از تولید کنندگان برای آزمایش دریافت کنیم. این تصمیم ما را در مورد اینکه آیا محصولی مشخص شده یا توصیه نمی شود، هدایت نمی کند. ما مستقل از تیم تبلیغاتی خود کار می کنیم. ما از بازخورد شما استقبال می کنیم. به ما ایمیل بزنید reviews@insider.com.



منبع: https://www.businessinsider.com/guides/tech/best-budget-android-phone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *