به گفته ۳۴ سرمایه گذار برتر، ۵۴ فین تک جدید که روش بانکداری، تجارت، سرمایه گذاری و پرداخت ما را تغییر می دهند.

از چپ: Neepa Patel از Themis;  عماد آخوند تیر;  کریستی هوروات از واگمو;  عمرو شادی از اعتبار قبیله ای

از چپ: Neepa Patel از Themis; عماد آخوند تیر; کریستی هوروات از واگمو; عمرو شادی از اعتبار قبیله ای

تمیس; سیاره تیر؛ واگمو اعتبار قبیله ای


  • اینسایدر از بیش از ۳۰ سرمایه‌گذار برتر فین‌تک خواسته است تا استارت‌آپ‌های امیدوارکننده را معرفی کنند.
  • VC ها استارت آپ هایی را که بیشتر از سری C جذب نکرده اند را برجسته کردند.
  • در اینجا ۵۴ فین‌تک امیدوارکننده را معرفی می‌کنیم.

پس از چندین دوره سخت در فضای فین تک، شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر می گویند که آماده هستند برای برگرداندن مقداری زندگی و پول به این بخش – و برخی از سرمایه‌گذاران برتر کشور شرط‌بندی خود را روی امیدوارکننده‌ترین استارت‌آپ‌ها در این فضا گذاشته‌اند.

Insider از ۳۴ سرمایه‌گذار در مراحل اولیه – از جمله Bain Capital Ventures، Point72 Ventures و Index Ventures – درباره داغ‌ترین فین‌تک‌ها برای تماشا، نظرسنجی کرد. VC ها ترکیبی از استارت آپ ها را در کارنامه خود و آنهایی که هیچ علاقه مالی در آنها نداشتند نامزد کردند. در مجموع، سرمایه‌گذاران ۵۴ فین‌تک رو به رشد را شناسایی کردند که بیشتر از سری C رشد نکرده بودند.

افزایش نرخ بهره و مخزن کردن بازارهای فناوری، صنعت فین‌تک را به پایین‌ترین سطح بودجه (کمتر از ۸ میلیارد دلار در سه ماهه دوم) از سال ۲۰۱۷ کاهش داده است. CB Insights گزارش داد. با این حال، سرمایه گذاران نقاط روشنی را در این فضا می بینند.

“در این رکودها، یکی از نکات مهم این است که می بینیم شرکت های فوق العاده ای ساخته می شوند که ماندگار هستند. بنابراین این باید یک وینتاژ خوب باشد. ۱۰ سال دیگر، وقتی به گذشته نگاه می کنیم، در مورد نام های تجاری که اکنون ساخته شده اند صحبت خواهیم کرد. “مارک پیتر دیویس، شریک مدیر اینترپلی اخیرا به اینسایدر گفت.

همانطور که سال گذشته بودفین‌تک‌هایی که به کسب‌وکارها می‌فروشند، در مقابل آنهایی که مستقیماً به مصرف‌کنندگان خدمات می‌دهند، بر این فهرست غالب بودند. در میان استارت‌آپ‌های کسب‌وکار به کسب‌وکار، پرداخت‌ها و ریسک حوزه‌های تمرکز محبوب بودند. همچنین چندین استارت‌آپ متمرکز بر پایداری وجود داشت که همه چیز را از تامین مالی خودروهای الکتریکی گرفته تا بازارهایی برای تامین مالی پروژه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر ارائه می‌کردند.

۵۴ فین‌تک را که سرمایه‌گذاران برتر به‌عنوان امیدوارکننده‌ترین آنها معرفی کرده‌اند، بررسی کنید.

ثروت اضافه

عکس‌های سیاه و سفید امی چو، آنا ماهونی، هالی پک روی پس‌زمینه آبی روشن ویرایش شده‌اند.

تیم رهبری Addition Wealth: Amy Chou، Ana Mahony و Hally Peck.

ثروت اضافه


ذکر شده توسط: Restive Ventures (سرمایه گذار)، Anthemis Group (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۴٫۲ میلیون دلار

چکار میکند: افزون بر ثروت توسط شرکت‌ها استفاده می‌شود تا به کارمندان در زمانی که برای تصمیم‌گیری‌های مالی به کمک نیاز دارند، مانند درک غرامت سهام و پس‌انداز بازنشستگی، به مشاوره دسترسی داشته باشند.

چرا در لیست قرار دارد: Katie Palencsar، سرمایه گذار، مدیر عامل و رئیس جهانی استودیوی سرمایه گذاری در Anthemis، گفت: «کارمندان امروز بیش از هر زمان دیگری در مورد مسائل مالی خود استرس دارند. مشابه نحوه ارائه مزایای سلامت روانی و باروری شرکت ها، بیشتر و بیشتر مزایای سلامت مالی را برای کارکنان فراهم می کنند.

پالنکسار گفت: «مدل های سنتی، از جمله کار با مشاور مالی، عموماً بسیار گران هستند. “افزودن ثروت با حمایت از همه کارمندان در امور مالی شخصی، تخصص مالی را فراگیرتر و در دسترس تر می کند.”

تایلر گریفین، شریک مدیریتی در Restive Ventures، می‌گوید: «شرکت به کارمندان کمک می‌کند تا تصمیمات مالی خوبی بگیرند، به‌ویژه زمانی که ابزارهای پیچیده‌ای مانند اختیار سهام کارکنان را در نظر می‌گیرند. “کاش در استارتاپم چنین چیزی را داشتم، زیرا اغلب از بنیانگذاران خواسته می شود تا به عنوان مشاور مالی (و گاهی اوقات حتی مالیاتی) بداهه برای کارمندان خود عمل کنند.”

آلبرت

ینون راوید.

ینون راوید، مدیر عامل و بنیانگذار آلبرت.

آلبرت


ذکر شده توسط: CapitalG (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۲۲۵ میلیون دلار

چکار میکند: آلبرت به کاربران کمک می کند تا امور مالی خود را پیگیری کنند و در عین حال به آنها توصیه و توصیه می کند.

چرا در لیست قرار دارد:الکس نیکولز، معاون تیم سرمایه گذاری در CapitalG، گفت: اپلیکیشن سلامت مالی آلبرت یک نقطه درد بازار انبوه را برای میلیون ها آمریکایی که توسط بانک ها و موسسات مالی موجود ضعیف هستند، حل می کند.

این شرکت از نرم‌افزاری برای دسترسی هر آمریکایی به ابزارها و توصیه‌های مالی استفاده می‌کند که به طور سنتی فقط در اختیار کسانی قرار می‌گرفت که دارای مدیران ثروت هستند.»

در اینجا زمینی است که آلبرت برای بالا بردن سری C خود استفاده کرد.

Arrok

میشل ولنتاین و کانان گوندان

میشل ولنتاین و کانان گوندان، بنیانگذاران Anrok.

Arrok


ذکر شده توسط: Index Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۲۴٫۳ میلیون دلار

چکار میکند: Anrok نرم افزار مالیات بر فروش را برای شرکت های نرم افزاری مبتنی بر اشتراک ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: مارک گلدبرگ، یکی از شرکای Index Ventures، گفت: «تغییرات اخیر در کد مالیاتی به ایالت‌ها این امکان را داده است که مالیات بر فروش را از شرکت‌های نرم‌افزاری که در ایالت خود می‌فروشند، جمع‌آوری کنند – حتی اگر در آنجا حضور فیزیکی نداشته باشند. این بدان معناست که شرکت‌های SaaS مجبور می‌شوند تا در قالب ۵۰ ساله کد مالیاتی که چندین دهه قبل از تولد اینترنت ایجاد شده بود، قرار بگیرند.

گلدبرگ افزود: “Anrok تمام کارهای سنگین را انجام می دهد تا شرکت ها بتوانند روی ایجاد مشاغل تمرکز کنند نه اینکه متخصص مالیات شوند.”

آنسا

جی تی چو و سوفیا گلدبرگ

بنیانگذاران آنسا، جی تی چو و سوفیا گلدبرگ.

آنسا


ذکر شده توسط: Bain Capital Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۵٫۴ میلیون دلار

چکار میکند: Ansa یک کیف پول دیجیتال با برچسب سفید است که به بازرگانان کمک می کند از هزینه های زیاد کارت اعتباری در تراکنش های کوچک اجتناب کنند.

چرا در لیست قرار دارد: سارا هینکفوس، یکی از شرکای این شرکت، “تا به حال تابلویی را در یک پمپ بنزین یا کافی شاپ دیده اید که اصرار دارد از پول نقد برای تراکنش های بیش از ۱۰ دلار استفاده کنید؟ دلیل این است که هزینه های کارت بخش بزرگی از تراکنش را تشکیل می دهد و باعث ایجاد حاشیه برای کسب و کارها می شود.” Bain Capital Ventures گفت. با این حال، مشتریان مکرر که روزانه وارد می‌شوند، اغلب مبالغ کمی را برای کارت‌های اعتباری خرج می‌کنند، و وفادارترین مشتریان را به کمترین سود تبدیل می‌کنند.»

Hinkfuss افزود: «راه‌حل Ansa به هر کسب‌وکاری اجازه می‌دهد یک کیف پول دیجیتال برای مشتریان خود ایجاد کند، که همچنین وفاداری را افزایش می‌دهد و فرصت‌هایی برای تبلیغات ارائه می‌دهد.

قوس

رایان آیزنمن

رایان آیزنمن، مدیرعامل و موسس Arch.

قوس


ذکر شده توسط: تعامل

کل بودجه: ۵٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: آرچ حجم کار اداری مدیریت سرمایه گذاری را بر عهده می گیرد.

چرا در لیست قرار دارد: شریک Interplay، مارک پیتر دیویس، گفت که او در مورد Arch هیجان زده است زیرا “این یک پلت فرم کاملا یکپارچه است که برای کاهش کارهای تکراری و دستی مرتبط با مدیریت سرمایه گذاری ها، بهبود بهره وری و ارائه تجربه بهتر و بینش عمیق تر طراحی شده است.”

محور

تیم اکسیس روی نیمکت‌های چند طبقه با هودی‌های سفید همسان نشسته است.

تیم محور.

محور


ذکر شده توسط: Everywhere Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۸٫۲۵ میلیون دلار

چکار میکند: Axis یک پلت فرم پرداخت دیجیتال برای مشاغل کوچک در شمال آفریقا است.

چرا در لیست قرار دارد: جنی فیلدینگ، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت در Everywhere Ventures، گفت: «اقتصاد مصر توسط کسب و کارهای کوچک که تا ۸۰ درصد از تولید ناخالص داخلی مشارکت دارند، تقویت می شود. با این حال، بیش از نیمی از این صاحبان مشاغل به خدمات بانکداری دیجیتال ساده دسترسی ندارند که بر توانایی آنها برای گسترش تجارت آنها تأثیر منفی می گذارد.

فیلدینگ گفت: «Axis با ارائه یک جایگزین بانکداری دیجیتال به مشاغل کوچک که با حقوق و دستمزد شروع می شود، این مشکل را حل می کند.

بالرین

بنیانگذاران Ballerine (از سمت چپ): Nitzan Guy، مدیر ارشد محصول، Noam Izhaki، مدیر اجرایی، و Alon Peretz، مدیر ارشد فناوری

بنیانگذاران بالرین: نیتزان گای، نوام ایژاکی و آلون پرتز.

بالرین


ذکر شده توسط: تیم ۸ (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۵ میلیون دلار

چکار میکند: Ballerine یک نرم افزار تصمیم گیری ریسک منبع باز است که به بانک ها، شرکت های ثروتمند و سایر موسسات مالی کمک می کند تا تصمیمات کلیدی در مورد تأیید مشتریان را قبل از افتتاح حساب یا اجرای تراکنش خودکار کنند.

چرا در لیست قرار دارد: هادار سیترمن نوریس، یکی از شرکای Team8، با اشاره به اینسایدر، به اینسایدر گفت: «انطباق یک موضوع پیچیده دائماً در حال تغییر و با الزامات سخت‌گیرانه است، و هر شرکتی که تراکنش‌های مالی را مشمول قوانین KYB/KYC و سایر مقررات ریسک مالی می‌کند، مورد توجه قرار می‌گیرد. تعهدات نظارتی کسب و کار خود را بشناسید و مشتری خود را بشناسید.

“این دسته از کسب و کارها در حال گسترش است و در حال حاضر فراتر از موسسات مالی و فین تک ها، از جمله بسیاری از تجارت الکترونیک، بازارها و شرکت های SaaS گسترش یافته است. معماری منبع باز Ballerine به توسعه دهندگان و مدیران ریسک زیرساخت سازگاری منعطف و مقاوم در برابر آینده را ارائه می دهد و به آنها امکان می دهد انتخاب کنند و “بلوک های سازنده” ریسک را انتخاب کنید، گردش کار خود را طراحی کنید و به مجموعه گسترده ای از منابع داده در پلت فرم Ballerine دسترسی پیدا کنید.”

زیرساخت بانیان

تصویری ترکیبی از ویل گرین و آماندا لی

بنیانگذاران زیرساخت Banyan، ویل گرین و آماندا لی.

زیرساخت بانیان


ذکر شده توسط: Energize Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۴۲ میلیون دلار

چکار میکند: Banyan Infrastructure پلتفرمی است که توسط بانک ها، وام دهندگان و مدیران دارایی برای تامین مالی پروژه های انرژی پایدار و تجدیدپذیر استفاده می شود. این نرم افزار دریافت داده ها، نظارت بر ریسک و انطباق با قرارداد را برای این وام ها خودکار می کند.

چرا در لیست قرار دارد: Honor Masters، یکی از همکاران ارشد سرمایه گذاری در Energize Capital، گفت: «نرم افزار Banyan به منظور زیرساخت های پایدار ساخته شده است و باعث می شود که بهتر بتواند پیچیدگی ها و ویژگی های فضا را نسبت به سایر نرم افزارهای تامین مالی عمومی موجود در بازار بررسی کند.

“ما معتقدیم این تمرکز پایداری – همراه با چسبندگی مشتریان آنها – به Banyan یک مزیت رقابتی نسبت به سایر راه حل های مالی پروژه می دهد. ما همچنین از نقشی که نرم افزار Banyan در توانمندسازی سایر بخش های اقتصاد انرژی پاک – از انرژی های تجدید پذیر ایفا خواهد کرد، هیجان زده هستیم. مسترز افزود: با بهینه سازی تامین مالی پروژه پایدار، پلت فرم Banyan به طور موثر در راس “جهان فناوری آب و هوا” قرار می گیرد.

کابل

کیتی ساویتز و ناتاشا ورنیه

کیتی ساویتز و ناتاشا ورنیه از بنیانگذاران The Cable.

کابل


ذکر شده توسط: Restive Ventures

کل بودجه: ۱۶٫۳ میلیون دلار

چکار میکند: Cable تجزیه و تحلیل و آزمایش خودکار ریسک را برای بانک ها، فین تک ها و شرکت های ارز دیجیتال ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: تایلر گریفین، یکی از شرکای مدیریتی در Restive Ventures، گفت: «میزانی که شرکت‌های جدید تا چه اندازه سیستم‌های ضد کلاهبرداری پیچیده‌تری خواهند ساخت، چیزی است که به نظر ما جالب است (و حوزه‌ای است که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم). “انجام کار بهتر با مدیریت ریسک همچنین به شرکت های مالی اجازه می دهد تا به گروه گسترده تر و متنوع تری از مشتریان خدمات رسانی کنند که برای سلامت بلندمدت اقتصاد و مشارکت کنندگان آن بسیار مهم است.”

حساب دیفرانسیل و انتگرال

الیور بیلین

الیور بیلین مدیر عامل حساب دیفرانسیل و انتگرال

حساب دیفرانسیل و انتگرال


ذکر شده توسط: شرکای سرمایه گذاری اطلاعات

کل بودجه: ۶٫۴ میلیون دلار

چکار میکند: حساب دیفرانسیل و انتگرال از تجزیه و تحلیل، دارایی‌های داده و هوش مصنوعی برای بهبود جریان‌های نقدی کسب‌وکارها با کمک به انتخاب تامین‌کنندگان، مذاکره در مورد شرایط پرداخت و ارزیابی خطر اختلالات زنجیره تامین استفاده می‌کند.

چرا در لیست قرار دارد: جین پودبلسکایا، یکی از مدیران شرکت Information Venture Partners، به اینسایدر گفت: «Calculum در حال توسعه یک محصول بسیار نوآورانه در رده نوظهور فناوری مالی زنجیره تأمین است که به شرکت‌ها کمک می‌کند شرایط پرداخت خود را با معیارها مقایسه کنند و به مذاکره در مورد شرایط بهتر کمک کنند.» بنیانگذار باتجربه آن در مراحل اولیه کشش بسیار خوبی از خود نشان داده است و ارزش روشنی را به مشتریان فعلی ارائه می دهد.

کلارا

جری جاکومان کولر و دیگو ایوان گارسیا اسکوبدو

بنیانگذاران کلارا، گری جاکومان کولر و دیگو ایوان گارسیا اسکوبدو.

کلارا


ذکر شده توسط: GGV Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۱۶۰ میلیون دلار

چکار میکند: کلارا کارت های اعتباری شرکتی و راه حل های مدیریت هزینه را برای شرکت ها در سراسر آمریکای لاتین ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: مارچلو روسی، سرمایه گذار در GGV Capital گفت: «تیم کلارا یکی از قوی ترین تیم هایی است که در آمریکای لاتین دیده ایم. این شرکت با بیش از ۱۰۰۰۰ شرکت در سراسر LatAm کار می کند و نرخ سالانه ۵ میلیون تراکنش کارت اعتباری را گزارش کرده است که معادل ۱ میلیارد دلار است.

روسی گفت: “کلارا به تعمیق نفوذ خود در بازار در برزیل، کلمبیا و مکزیک ادامه می دهد، زیرا پرداخت قبوض و راه حل های نرم افزاری را به عنوان بخشی از پلت فرم خود ارائه می دهد.”

منسجم

جان بریسکو.

جان بریسکو، مدیر عامل و بنیانگذار Coherent.

منسجم


ذکر شده توسط: Smash Capital

کل بودجه: ۷۵ میلیون دلار

چکار میکند: Coherent نرم افزاری را ارائه می دهد که صفحات گسترده را به کد برای شرکت های خدمات مالی تبدیل می کند.

چرا در لیست قرار دارد: «مدل‌های صفحه‌گسترده زیربنای منطق حیاتی کسب‌وکار است که وام‌دهی، پذیره‌نویسی، سرمایه‌گذاری و موارد دیگر را در چشم‌انداز خدمات مالی قدرت می‌دهد، اما وقتی بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و مدیران دارایی‌ها باید این منطق را وارد تولید کنند، «مدل» باید ایجاد شود. پل زورک، شریک عمومی Smash Capital، می‌گوید: «نرم‌افزاری که می‌تواند مقیاس‌پذیر باشد، تحت فشار قرار داد.

“امروزه، این یک فرآیند گران، طولانی و پرخطر برای اکثر سازمان‌ها است. پلتفرم اسپارک Coherent مانند یک کامپایلر به‌علاوه GitHub برای اکسل است – هر مدلی را فوراً به نرم‌افزار مبتنی بر ابر تبدیل می‌کند که می‌تواند آزمایش، نظارت و به جریان‌های کاری آنلاین متصل شود. از طریق API، “Szurek گفت.

کانکس پی

رابرت کافمن

رابرت کافمن، مدیر عامل و بنیانگذار ConnexPay.

کانکس پی


ذکر شده توسط: سرمایه FTV (سرمایه گذاران)

کل بودجه: ۱۴۵ میلیون دلار

چکار میکند: ConnexPay به کسب‌وکارها مانند بازارهای آنلاین، دلال‌های بلیط و آژانس‌های مسافرتی اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های مشتریان را بپذیرند، پرداخت‌ها را به تامین‌کنندگان صادر کنند و بر تقلب نظارت کنند.

چرا در لیست قرار دارد: “من ترکیب منحصر به فرد خرید و صدور را دوست دارم که به آژانس‌های مسافرتی و بازارهای آنلاین اجازه می‌دهد هم روابط مشتری را در اختیار داشته باشند و هم از پیش‌پرداخت تمام نیازهای سرمایه خود اجتناب کنند، در نتیجه سرمایه در گردش مورد نیاز آنها کاهش می‌یابد. رشد ConnexPay فراتر از سفر و در بخش‌های دیگر مانند آدام هالکویست، مدیر FTV Capital گفت: تحویل، دلالان بلیط و ارائه دهندگان بیمه، از جمله، یک اکوسیستم پایدار و متصل را برای کاهش ریسک، بهبود جریان نقدینگی، کاهش هزینه‌های پذیرش پرداخت‌ها و ایجاد تطابق آسان‌تر در بین بخش‌های عمودی نشان داده‌اند.

بانکداری مس

استفان برگلوند و ادی بهرینگر

بنیانگذاران بانک مس، استفان برگلوند و ادی بهرینگر.

بانکداری مس


ذکر شده توسط: فیات ونچرز (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۴۲٫۳ میلیون دلار

چکار میکند: Copper Banking یک بانک دیجیتالی است که برای یادگیری سواد مالی کودکان ساخته شده است.

چرا در لیست قرار دارد: “آنها درک عمیق و قدردانی از مشتری Gen-Z خود دارند که مانند هیچ نسل قبلی درآمد، پس انداز، خرج و سرمایه گذاری می کند. آنها یک استراتژی منحصربفرد برای ورود به بازار ایجاد کرده اند که بر ایجاد سواد مالی در مدارس تمرکز دارد، به طوری که مارکوس فرناندز، یکی از شرکای مدیریت فیات ونچرز، گفت: تأثیر آنها بسیار عمیق تر از دانلود برنامه ها است.

نوعی از نان شیرین

جان هوارد

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت کروسانت، جان هوارد.

نوعی از نان شیرین


ذکر شده توسط: پرتاژ (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۲۴ میلیون دلار

چکار میکند: کروسانت با ادغام در صندوق های آنلاین بازرگانان، قیمت فروش مجدد کالا را تضمین می کند. پس از خرید، کالا به یک دارایی نقدی در حساب مشتری تبدیل می شود که بعداً می تواند با یک کلیک آن را بفروشد.

چرا در لیست قرار دارد: استفانی چو، یکی از شرکای پرتیج، با اشاره به یک سیستم اقتصادی که بر اساس استفاده مجدد و بازسازی مواد یا محصولات ساخته شده است، گفت: “علاقه به اقتصاد دایره ای رشد خواهد کرد زیرا آب و هوا به مسئله نسل ما تبدیل می شود.”

مشکل

بنیانگذاران Crux در یک عکس با شش نفر دیگر ژست می گیرند

تیم کراکس، شامل بنیانگذاران آن آلفرد جانسون (نفر دوم از چپ) و آلن کرامر (نفر دوم از راست).

مشکل


ذکر شده توسط: سرمایه گذاری مشتاق

کل بودجه: ۸٫۸۵ میلیون دلار

چکار میکند: Crux در حال ایجاد بازاری است که سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان انرژی تجدیدپذیر را قادر می‌سازد تا اعتبارات مالیاتی را انجام دهند و مدیریت کنند.

چرا در لیست قرار دارد: “برای اولین بار در تاریخ، قانون کاهش تورم امکان انتقال اعتبارات مالیاتی حاصل از ساخت زیرساخت‌های انرژی تجدیدپذیر را فراهم می‌کند. Crux با تبدیل ساختار قانونی سنتی گران و پیچیده این معاملات به یک ساختار شفاف، از این توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند. الکس آگوس، سرمایه گذار در Avid Ventures گفت: پلتفرم و بازار نرم افزار کاربر پسند.

انتظار می‌رود در دهه آینده حدود ۳ تریلیون دلار در پروژه‌های انرژی پاک و کربن زدایی سرمایه‌گذاری شود که می‌تواند حدود ۸۵ میلیارد دلار اعتبار مالیاتی سالانه ایجاد کند که می‌تواند از طریق پلتفرم Crux معامله شود. با ایجاد یک گردش کار و پلت فرم نرم‌افزار اجرایی برای خرید و آگوس گفت، با فروش این اعتبارات مالیاتی، Crux همه سهامداران (توسعه‌دهندگان و همچنین شرکت‌های مالیاتی) را تشویق می‌کند تا در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر مشارکت کنند و در نتیجه دستیابی به اهداف کاهش کربن را تسریع بخشند.

معادل

پدر وینیک و توری ریس

بنیانگذاران Equi، Itay Vinik و Tory Reiss.

معادل


ذکر شده توسط: Vesey Ventures (سرمایه گذار)، Montage Ventures (سرمایه گذار)، Smash Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۲۵ میلیون دلار

چکار میکند: Equi یک پلت فرم سرمایه گذاری است که هدف آن دسترسی بیشتر سرمایه گذاران به دارایی های جایگزین است.

چرا در لیست قرار دارد: متیو مورفی، یک ژنرال، گفت: «دموکراتیزه‌سازی سرمایه‌گذاری‌های جایگزین صورت گرفته است، اما دسترسی به صندوق‌های با عملکرد برتر هنوز برای اکثر افراد غیرقابل دسترس است، زیرا حداقل سطوح بالای سرمایه‌گذاری همراه با بسته شدن صندوق‌های با عملکرد برتر به روی سرمایه‌گذاران جدید است. شریک در Montage Ventures، گفت.

مورفی گفت: “Equi این مشکل را از طریق رویکرد داده محور خود برای یافتن دارایی های جایگزین برتر و باز کردن دسترسی به مشتریان خود از طریق یک صندوق تامینی مبتنی بر فناوری که به طور فعال مدیریت می شود تا سبد سهام شما را متنوع کرده و در عین حال عملکرد بهتری از بازار داشته باشد، حل می کند.” . .

جولیا هوانگ، یکی از شرکای Vesey Ventures، گفت: «ما برای افزایش دسترسی سرمایه‌گذاران به کلاس‌های دارایی خارج از سهام عمومی و استراتژی‌ها و فناوری اختصاصی Equi برای سوار شدن بر این باد هیجان‌زده هستیم.

Paul Szurek، شریک عمومی Smash Capital، گفت: “این مرز بعدی برای سرمایه گذاری خرده فروشی است و Equi امروز تنها شرکتی است که هم فناوری و هم قابلیت های مدیریت دارایی را برای ارائه عملکرد پایدار و بزرگ برای بازار در مقیاس دارد.”

تبادل نمایی

پل فورتین، رایان ناتون، مورالی کاناکاسابایی، پارک بون

بنیانگذاران Exponential Exchange: پل فورتین، رئیس محصولات شاخص، رایان ناتون، مدیرعامل، مورالی کاناکاسابایی، مدیر اجرایی، و بون پارک، مشاور عمومی و مدیر ارشد استراتژی.

تبادل نمایی


ذکر شده توسط: MaC Venture Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۸٫۸ میلیون دلار

چکار میکند: Exponential Exchange در حال ایجاد یک شاخص قابل معامله برای بازار خودروهای مستعمل است، مشابه نحوه عملکرد بازارهای آتی انرژی یا کشاورزی. پلتفرم آن برای محافظت از شرکت‌های خودروهای کرایه‌ای، بیمه‌کنندگان خودرو و اجاره‌دهندگان خودرو در برابر قرار گرفتن در معرض نوسانات قیمت خودروهای مستعمل موجود در سبد آنها از طریق مشتقاتی طراحی شده است که با شاخص خودروهای مستعمل استارت‌آپ تسویه حساب می‌کنند.

چرا در لیست قرار دارد: مارلون نیکولز، یکی از شرکای مدیر عامل در Mac Venture Capital، گفت: «تکنولوژی سریع در حال تکامل مانند ظهور وسایل نقلیه الکتریکی منجر به افزایش نوسانات ارزش موتورهای احتراق داخلی شده است. این امر ارزش مجموعه دارایی های بسیاری از صاحبان ناوگان را نامشخص کرده است – به ویژه در بازاری که شاهد افزایش دارایی های مشترک، اجاره ای، اجاره ای یا مدل های جدید اشتراک است.

نیکولز گفت: «پلتفرم شرکت از داده‌های کل صنعت استفاده می‌کند تا زمینه‌های بهتری را برای معاملات آتی شاخص ایجاد کند. اکسپونشنال اکسچنج با تمرکز بر ساخت بازارهای هوشمند و ترکیب امنیت بالاتری که از طریق قراردادهای هوشمند به دست می‌آید، اولین بازار مشتقات را برای صنعت خودرو ایجاد می‌کند – فرصتی با تخمین ارزش سالانه ۳٫۵ تریلیون دلار.

فدرال

ویلیام استینبرگن، مگان باک زارنوچ و ویلیام راس

بنیانگذاران فدراتو: ویلیام استینبرگن، مدیر ارشد فناوری، مگان باک زارنوچ، مدیر اجرایی، و ویلیام راس، مدیرعامل.

فدرال


ذکر شده توسط: Bain Capital Ventures

کل بودجه: ۴۰ میلیون دلار

چکار میکند: فدراتو یک پلتفرم تحلیل ریسک برای صنعت بیمه است.

چرا در لیست قرار دارد: سارا هینکفوس، یکی از شرکای Bain Capital Ventures، گفت: «صنعت بیمه مملو از داده‌ها در سراسر داده‌های مدیریت سیاست‌ها، مدل‌های موجود و منابع داده شخص ثالث است، اما صنعت با نحوه استفاده مناسب و یکپارچه‌سازی آن مشکل دارد. اغلب اوقات، بیمه‌گران به جای بهینه‌سازی ریسک در سرتاسر پرتفوی، نسبت به زیان واکنش نشان می‌دهند.

هینکفوس گفت: «پلتفرم فدراتو یک شیشه واحد برای پذیره‌نویسان ایجاد می‌کند تا انتخاب ریسک را تغییر دهد، سودآوری کلی را بهبود بخشد و امکان انتخاب گسترده‌تر محصول را فراهم کند.

رد پا

الکس گرینمن و الی واکس

بنیانگذاران Footprint، الکس گرینمن و الی واکس.

رد پا


ذکر شده توسط: Point72 Ventures

کل بودجه: ۶ میلیون دلار

چکار میکند: Footprint در حال ساخت یک پلت فرم تأیید هویت است که مشتری خود را بشناسید، تأیید هویت، و مشکلات ذخیره سازی اطلاعات شخصی قابل شناسایی را برای مشاغل حل می کند، در حالی که به افراد کنترل بیشتری بر داده های هویت خود می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: “ما فکر می کنیم که مفهوم هویت واقعا قابل حمل/قابل استفاده مجدد برای رهبران KYC و اپراتورهای خدمات مالی مورد توجه قرار گرفته است، اگرچه از نظر اجرا هنوز در مراحل اولیه قرار دارد. تیم Footprint بر روی فعال کردن تأیید هویت بدون اصطکاک از طریق یک کلیک متمرکز شده است. Sugam Sarin، یکی از مدیران شرکت Point72 Ventures، گفت: پلتفرم KYC و انبار اطلاعات شخصی قابل شناسایی و ما معتقدیم که آنها مزایای معنی‌داری را برای کسب‌وکارها و کاربران به طور یکسان ارائه می‌کنند، تجربه کاربری بهبود یافته، صرفه‌جویی در هزینه و قابلیت کنترل داده‌ها را ارائه می‌دهند.

علوفه

اوفک لاویان

افک لاویان، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فورج.

علوفه


ذکر شده توسط: سرمایه گذاران QED، Redpoint Ventures، Greylock Partners

کل بودجه: ۲۲ میلیون دلار

چکار میکند: Forage یک پردازشگر پرداخت شخص ثالث برای تراکنش‌های انتقال الکترونیکی سود است که به کسانی که EBT دریافت می‌کنند اجازه می‌دهد تا خواربارفروشی آنلاین خریداری کنند.

چرا در لیست قرار دارد: لورا بوک، یکی از شرکای QED Investors، گفت: «از هر هشت آمریکایی یک نفر برای خرید خواربار از کمک های دولتی برخوردار می شود – با این حال، تا همین اواخر امکان استفاده از این مزایا برای دسترسی به راحتی خرید آنلاین وجود نداشت. “از زمان همه گیری، خرید خواربار آنلاین شروع به کار کرد. علوفه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه آمریکایی ها می توانند مواد غذایی را به صورت آنلاین خریداری کنند.”

Kwesi Acquay، یکی از مدیران شرکت Redpoint Ventures، گفت: «فوراژ به طور منحصر به فردی برای کمک به بازرگانان برای پذیرش پرداخت‌های SNAP EBT به صورت آنلاین، انتزاعی کردن پیچیدگی یکپارچه‌سازی و ساده‌سازی فرآیند صدور مجوز دولتی برای فراهم کردن شمول مالی بیشتر برای خریداران کم‌درآمد، قرار دارد.

مایک دوبو، یک شریک عمومی در Greylock Partners گفت: «تیم فورج مجموعه‌ای از تجربیات ارزشمند را در ساخت این زیرساخت پرداخت در Instacart به‌دست آورد و در حال گسترش آن به مجموعه وسیع‌تری از خواربارفروش‌هایی است که هنوز EBT آنلاین نمی‌پذیرند».

پیدا شد

لورن مایریک و کانر دان.

بنیانگذاران The Found، لورن مایریک و کانر دان.

پیدا شد


ذکر شده توسط: سرمایه گذاری های شاخص

کل بودجه: ۷۵٫۲ میلیون دلار

چکار میکند: Found خدمات بانکی را برای کارگران خوداشتغال مانند فریلنسرها و پیمانکاران ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: مارک گلدبرگ، یکی از شرکای Index Ventures، گفت Found یک پلت فرم مالی عمودی برای جمعیتی است که به شدت به آن نیاز دارد.

قطعه

تیم Fragment در یک عکس گروهی در یک محیط کلاس درس ژست گرفت

تیم Fragment.

قطعه


ذکر شده توسط: سرمایه GGV

کل بودجه: ۱۰٫۸ میلیون دلار

چکار میکند: Fragment API هایی را برای مهندسین نرم افزار برای ساخت برنامه های مالی و مدیریت داده های مالی ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: مارچلو روسی، سرمایه گذار در GGV Capital گفت: «Fragment به یک نقطه دردناک دفتری و آشتی برای فین‌تک‌ها و فین‌سروها با رشد سریع پرداخته است. این شرکت در حال رشد است و به سرعت پایگاه مشتریان خود را گسترش می دهد.

FX Hedgepool

جی مور، مدیرعامل، بنیانگذاران FX Hedgepool و امین تاتوسیان، مدیر ارشد فناوری

بنیانگذاران FX Hedgepool: جی مور، مدیرعامل، و امین تاتوسیان، مدیر ارشد فناوری.

FX Hedgepool


ذکر شده توسط: شرکای سرمایه گذاری اطلاعاتی (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۸ میلیون دلار

چکار میکند: FX HedgePool مدیران دارایی را با سایر شرکت ها مطابقت می دهد تا مستقیماً ارزها را مبادله کنند.

چرا در لیست قرار دارد: دیو آنسورث، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی در Information Venture Partners، گفت: “FX HedgePool شفافیت و کارایی را به بازارهای FX در سطح جهان می آورد و با بزرگترین مدیران دارایی جهان همکاری می کند تا ارزش را برای همه شرکت کنندگان در بازار افزایش دهد.” محصول شاخص آن، اولین پلتفرم تطبیق مبادله همتا به همتا در نوع خود، تا به امروز با تریلیون ها دلار مبادله FX برابری کرده است.

چاپ کردن

تصویری ترکیبی از داراغ مورفی و گاوراو آهوجا

بنیانگذاران Imprint، Daragh Murphy و Gaurav Ahuja.

چاپ کردن


ذکر شده توسط: پرتاژ

کل بودجه: ۷۸ میلیون دلار

چکار میکند: کارت‌های اعتباری و برنامه‌های پاداش را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.

چرا در لیست است: به گفته استفانی چو، یکی از شرکای پورتیج، این بازار بزرگی است که سال‌ها مختل نشده است و Imprint قراردادهای مهمی را با برندهای تجاری در خطوط هوایی، خواربارفروشی و فضای هتل امضا کرده است.

کانمون

روهیت شارما و منگشی لو

بنیانگذاران Kanmon، روهیت شارما و منگشی لو.

کانمون


ذکر شده توسط: Vesey Ventures

کل بودجه: ۹٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: Kanmon شرکت‌های نرم‌افزاری را قادر می‌سازد تا محصولات تامین مالی مانند وام را به مشتریان و تامین‌کنندگان تجاری خود بسازند و ارائه دهند.

چرا در لیست قرار دارد: جولیا هوانگ، یکی از شرکای Vesey Ventures، گفت: «ما به طور کلی نسبت به فین‌تک تعبیه‌شده خوش‌بین هستیم – بهترین محصولات و تیم‌ها از طریق جدول‌های زمانی توسعه‌یافته ادغام امروزی عبور می‌کنند تا SMB‌ها را قادر به دسترسی یکپارچه‌تر به محصولات مالی کنند.»

لوکتاکس

استیوی فرونینککس

مدیر عامل و بنیانگذار Loctax، Stevi Frooninckx.

لوکتاکس


ذکر شده توسط: سرمایه گذاری مبارک

کل بودجه: ۱۵ میلیون دلار

چکار میکند: Loctax به شرکت ها کمک می کند تا رعایت مالیات جهانی را مدیریت کنند.

چرا در لیست قرار دارد: رایان ایسونو، شریک معامله در Felicis Ventures، گفت: «مدیریت ریسک‌ها با مالیات به اندازه کافی سخت است و انجام آن در سطح جهانی حتی چالش‌برانگیزتر است. Loctax مدیریت ریسک مالیاتی و سازگاری شرکت‌ها را آسان می‌کند. امسال آنها ویژگی‌های بیشتری را اضافه کرده‌اند و آنها را به یکی از پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های مدیریت مالیات در جهان تبدیل کرده‌اند.

مردان

رابی فیگوئروآ، لوسیانو آرانگو و سیگی بیلشتاین

رابی فیگوئروآ، لوسیانو آرانگو و سیگی بیلشتاین، بنیانگذاران مازا.

مردان


ذکر شده توسط: هارلم کپیتال

کل بودجه: ۸ میلیون دلار

چکار میکند: مازا خدمات بانکی را برای مهاجران با تمرکز بر جمعیت اسپانیایی زبان ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: Gabby Cazeau، یکی از شرکای هارلم کپیتال، گفت: «ساخت یک محصول مالی متمرکز بر مصرف کننده، با توجه به تعداد گزینه های موجود در بازار، یک کار چالش برانگیز است. “تیم مازا درک استثنایی از لاتین‌ها، مشتری نهایی آنها، دارد و محصولی ساخته است که واقعا ارائه می‌دهد.”

کازئو افزود: «بسیاری از فین‌تک مصرف‌کننده در مورد ساخت یک برند قوی است که طنین‌انداز می‌شود، و تیم مازا این کار را به روشی معنادار و معتبر انجام داده است. فراتر از نام تجاری، محصول فوق‌العاده نرم و روان است، استفاده از آن آسان است و استاندارد طلایی را برای نسل بعدی شرکت‌های فین‌تک مصرف‌کننده تعیین می‌کند.

در اینجا زمینی است که Maza از آن برای جمع آوری ۸ میلیون دلار دور اولیه خود استفاده کرد.

سیاره تیر

عماد آخوند

بنیانگذار و مدیر عامل مرکوری، عماد آخوند.

سیاره تیر


ذکر شده توسط: گلابی وی سی

کل بودجه: ۱۶۳ میلیون دلار

چکار میکند: مرکوری برای استارت‌آپ‌ها برای راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکارشان، بانکداری فراهم می‌کند.

چرا در لیست قرار دارد: پژمان نوزاد، شریک موسس شرکت گلابی می‌گوید: «رویکرد محصول اول، مشکل اصلی استارت‌آپ‌ها را حل می‌کند».

مش

رهبران مش دیگو آسنجو (مدیر عامل، چپ) و تونی برایان (مدیر ارشد فناوری، سمت راست)

مدیر عامل مش دیگو آسنجو، سمت چپ، و تونی برایان، مدیر ارشد فناوری، سمت راست.

مش


ذکر شده توسط: گروه Anthemis

کل بودجه: ۶ میلیون دلار

چکار میکند: Mesh تأییدیه مجوزها و گواهینامه‌ها را برای مشاغل خودکار می‌کند.

چرا در لیست قرار دارد: روث فاکس بلدر، یکی از شرکای گروه Anthemis، می‌گوید: «ادغام‌های گسترده Mesh در منابع داده‌ای متفاوت به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا اکثریت قریب به اتفاق تأیید هویت کسب‌وکار را خودکار کنند، و مشتریان را از هرگونه فرآیند بررسی دستی پر زحمت رهایی می‌بخشد».

بلدر گفت: “در حالی که آنها به توسعه شبکه پروفایل های تأیید شده خود ادامه می دهند، می توانند تأیید یک کلیک را برای مشاغل قبلی فعال کنند و تجربه کاربری بدون اصطکاک را به ارمغان بیاورند که مصرف کنندگان به دنیای B2B عادت کرده اند.”

روش مالی

میت شاه، خوزه بتانکور و مارکو دل کارمن

بنیانگذاران مالی متد: میت شاه، خوزه بتانکور و مارکو دل کارمن.

روش


ذکر شده توسط: سرمایه گذاری فناوری برج ساعت

کل بودجه: ۱۸٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: این روش باعث می‌شود توسعه‌دهندگان فین‌تک در نئوبانک‌ها و وام‌دهندگان آنلاین، بازپرداخت، انتقال موجودی و اتوماسیون پرداخت قبض را در برنامه‌های خود جاسازی کنند.

چرا در لیست قرار دارد: با استفاده از حفاظت از دسترسی به اعتبار مصرف‌کننده که در قانون وضع شده است، بهره‌برداری از داده‌های تأیید هویت از دفاتر اعتباری (مانند Equifax) و حامل‌های بی‌سیم (مانند T-Mobile) و ترکیب آن با داده‌های بلادرنگ از بانکداری اصلی مؤسسات مالی Ben Savage، یکی از شرکای Clocktower Technology Ventures می‌گوید، سپس Method مشتریان خود را قادر می‌سازد تا به بیش از ۱۵۰۰۰ موسسه مالی بازپرداخت بلادرنگ داشته باشند. «در حالی که راه‌حل‌های موجود با مشکل بازپرداخت از لحاظ تاریخی کند، دستی و مستعد خطا هستند، متد به دنبال آن است که تا جایی که ممکن است، ورود و بازپرداخت حساب‌های بدهی مصرف‌کننده را یکپارچه کند».

MoCaFi

Wole Coaxum

بنیانگذار و مدیر عامل MoCaFi، Wole Coaxum.

MoCaFi


ذکر شده توسط: صندوق تاثیر سیتی (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۴۵٫۳ میلیون دلار

چکار میکند: MoCaFi دسترسی به منافع عمومی، بانکداری تلفن همراه کم‌هزینه، و ابزارهای اعتباری و ثروت‌سازی را برای جوامعی که از خدمات ضعیف برخوردار هستند، فراهم می‌کند.

چرا در لیست قرار دارد: “تقریبا ۱۱۰ میلیون آمریکایی و بیش از ۵۰ درصد از رنگین پوستان فاقد بانک هستند، فاقد بانک هستند یا با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و مسیری برای ثبات مالی ندارند. MoCaFi یک پلت فرم خدمات مالی ایجاد کرده است که محصولات مالی مقرون به صرفه و اعتباربخش و زیرساخت هایی را برای آنها فراهم می کند. جفری مایرز، مدیر صندوق سیتی ایمپکت، گفت: نهادهای دولتی کمک های اجتماعی را به ساکنان خود پرداخت کنند و از دسترسی بیشتر به این منابع برای افراد بیشتری که به آنها نیاز دارند اطمینان حاصل کنند.

پول پادشاه

تصویری ترکیبی از وال آگوستینو، اوزی عثمان و جان ساترلند

بنیانگذاران The Monarch Money: وال آگوستینو، اوزی عثمان و جان ساترلند.

پول پادشاه


ذکر شده توسط: Clocktower Technology Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۲۰ میلیون دلار

چکار میکند: Monarch Money یک پلتفرم مدیریت پول و مشاوره مالی است که به کاربران کمک می کند تا با ادغام مانده حساب ها، تراکنش ها، اشتراک ها و سرمایه گذاری ها در یک مکان، کل تصویر مالی خود را پیگیری کرده و برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

چرا در لیست قرار دارد: “این پلتفرم از آخرین فناوری هوش مصنوعی برای کاهش موانع بر سر راه ابزارها و مشاوره های مالی عالی استفاده می کند، اخیراً یک دستیار مالی شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی را راه اندازی کرده است تا مدیریت پول را به آسانی مکالمه انجام دهد. Monarch هر ماه ویژگی های جدیدی را منتشر می کند و به کاربران اجازه می دهد در مورد آنچه که می خواهید رای دهند. بن ساویج، یکی از شرکای Clocktower Technology Ventures، گفت: آنها مایلند بعد را ببینند، و وعده تبلیغاتی نمی دهند (به جای دریافت هزینه اشتراک کم هزینه)، بنابراین شرکت می تواند در توصیه های خود در مورد محصولات و خدمات جانبی کاملاً بی طرف بماند.” .

پول

ایوان ماریاسین و آندری کورچاک از بنیانگذاران مونیت

بنیانگذاران مونیت، ایوان ماریاسین و آندری کورچاک.

پول


ذکر شده توسط: سرمایه تیم ۸

کل بودجه: ۱۱٫۳ میلیون دلار

چکار میکند: Monite شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا پیشنهادات پرداخت B2B، مانند حساب‌های پرداختنی و دریافتنی را در واسط‌های پرداخت موجود جاسازی کنند.

چرا در لیست قرار دارد: هادار سیترمن نوریس، یکی از شرکای Team8 Capital می گوید: «بازار پرداخت های B2B در ۱۰ سال گذشته شاهد نوآوری های مخرب زیادی بوده است.
مونیت با رویکردی جدید و تعبیه‌شده که به بانک‌ها و فین‌تک‌ها قدرت می‌دهد تا با راه‌حل‌های دارای برچسب سفید برای صورت‌حساب، پرداخت‌های پرداختی و پرداخت‌های B2B، به مشتریان SMB پاسخ دهند، توانسته است مرزها را حتی بیشتر کند.

نس

بنیانگذاران نس (از چپ) کنت سو، کریستینا گردس، درک فلانزرایچ، کاترین لینچ

بنیانگذاران The Ness: Kenneth So، Christina Gerdes، Derek Flanzraich، Katherine Lynch.

نس


ذکر شده توسط: Madrona Venture Group

کل بودجه: ۲۱٫۷۵ میلیون دلار

چکار میکند: Ness یک کارت اعتباری متمرکز بر سلامتی است که برای فعالیت های خرج کردن سالم پاداش ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: هوپ کوکران، مدیر عامل Madrona Venture Group می گوید: «مزایای سلامتی شرکتی به طور فزاینده ای تحت فشار قرار می گیرند و نس راه جذابی را برای مشتریان ارائه می دهد تا برای هزینه های سالم جوایزی کسب کنند. مکانیسم پاداش برای فعالیت، یک کاربرد جالب از فناوری نظارت بر سلامت با منافع مصرف کننده ملموس است.

نکات هوش مصنوعی

دانیل ورتمن، بنیانگذار و مدیر عامل Noetica AI

دانیل ورتمن، بنیانگذار و مدیر عامل Noetica AI.

نکات هوش مصنوعی


ذکر شده توسط: Bling Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۷٫۸۵ میلیون دلار

چکار میکند: Noetica یک پلت فرم نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که از الگوریتم های یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی برای استخراج داده ها از اسناد مالی پیچیده استفاده می کند.

چرا در لیست قرار دارد: کایل لوی، شریک عمومی Bling Capital، گفت: “در اولین سال فعالیت خود، آنها موفق به بستن قرارداد با برخی از شرکت های حقوقی برتر در کشور شده اند.” یک تناسب قوی با بنیانگذاران بازار و یک چشم انداز جسورانه برای ایجاد اختلال در صنعت وام دهی چند تریلیون دلاری شرکتی با استفاده از هوش مصنوعی و نرم افزار وجود دارد.

OatFi

مایکل باربوسا موسس و مدیر عامل OatFi

مایکل باربوسا موسس و مدیر عامل OatFi.

OatFi


ذکر شده توسط: سرمایه گذاران QED (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۶۱٫۲۵ میلیون دلار

چکار میکند: OatFi به ارائه دهندگان پرداخت تجارت به کسب و کار امکان می دهد که اکنون خرید کنید و بعداً پرداخت کنید.

چرا در لیست قرار دارد: لورا بوک، شریک QED Investors، گفت: «پرداخت‌های B2B بالاخره آنلاین می‌شوند. با باز کردن قفل داده های حیاتی که پلتفرم ها به شکل دیجیتال دارند، Oatfi می تواند سرمایه در گردش خودکار و آنی را به مشاغل در هر دو طرف هر تراکنش ارائه دهد.

بوک گفت: «افزایش نرخ‌های بهره و افزایش تورم همچنان جریان نقد عملیاتی کسب‌وکارها را فشرده می‌کند و فرصتی بی‌نظیر برای OatFi و شرکای آن برای کمک به حل این نیازهای جریان نقدی ایجاد می‌کند.

اودیسه انرژی

Emily McAteer مدیر عامل Odyssey Energy

Emily McAteer مدیر عامل Odyssey Energy.

اودیسه انرژی


ذکر شده توسط: به سرمایه انرژی بدهید

کل بودجه: ۲۱٫۰۹ میلیون دلار

چکار میکند: Odyssey Energy بازاری را برای تامین مالی پروژه های انرژی های تجدیدپذیر فراهم می کند.

چرا در لیست قرار دارد: ما معتقدیم که سیستم‌های ثبت دیجیتالی مانند Odyssey به نسل بعدی ابزارهای توسعه بازار با هدف بهبود جریان سرمایه به سمت انتقال انرژی و کارایی مالی دارایی‌های مستقر شده، به ویژه در بازارهای نوظهور که در آن قرار دارد، تبدیل خواهد شد. انجام این کار بسیار دشوار است.

پرداخت شده

Klas Bäck بنیانگذار و مدیر عامل Pago

Klas Bäck بنیانگذار و مدیر عامل Pago.

پرداخت شده


ذکر شده توسط: Point72 Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۴۴ میلیون دلار

چکار میکند: Pagos به بازرگانان کمک می‌کند داده‌ها و بینش‌ها را از پردازشگرهای پرداخت مانند Stripe و PayPal استخراج کنند و به آنها کمک می‌کند چیزهایی مانند تغییر رفتار مصرف‌کننده و هزینه‌های عملیاتی را درک کنند.

چرا در لیست قرار دارد: Sugam Sarin، یکی از مدیران شرکت Point72 Ventures گفت: «با افزایش تصاعدی پرداخت‌های دیجیتال جهانی، ما معتقدیم که نیاز به زیرساخت‌های پرداخت و توانایی مدیریت آن به طور فزاینده‌ای حیاتی می‌شود. تیم Pagos که شامل فارغ التحصیلانی از Braintree، PayPal و Stripe است، پلتفرمی ایجاد کرده است که بیش از ۱ میلیارد تراکنش را تجزیه و تحلیل کرده است و به برخی از بزرگترین برندهای آنلاین در جهان خدمات می دهد و آنها را قادر می سازد تا دسته پرداخت های خود را به طور یکپارچه درک و بهینه کنند. سارین افزود.

پوملو

اریک ولاسکوئز فرنکیل، بنیانگذار و مدیر عامل پوملو

اریک ولاسکوئز فرنکیل، بنیانگذار و مدیر عامل پوملو.

پوملو


ذکر شده توسط: سرمایه GGV

کل بودجه: ۲۰ میلیون دلار

چکار میکند: پوملو یک پلتفرم برای پرداخت حواله و انتقال پول بین المللی است.

چرا در لیست قرار دارد: هانس تونگ، یک شریک مدیریتی در GGV Capital گفت: «Pomelo رویکرد جدیدی را برای حواله‌های بین‌مرزی با استفاده از کارت‌های اعتباری ارائه می‌کند. این شرکت به سرعت در حال گسترش است و در حال بررسی راهروهای حواله جدید فراتر از ایالات متحده و فیلیپین است.

مناسب

تراویس گیبسون (سمت چپ) و کایل مالونی از بنیانگذاران Proper Finance برای عکس خود در بیرون ژست می گیرند

بنیانگذاران اصلی تراویس گیبسون، چپ، و کایل مالونی.

امور مالی مناسب


ذکر شده توسط: Redpoint Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۷ میلیون دلار

چکار میکند: Proper زیرساخت هایی را برای سایر فین تک ها برای مدیریت داده ها فراهم می کند.

چرا در لیست قرار دارد: Kwesi Acquay، یکی از مدیران شرکت Redpoint Ventures، گفت: «داده‌ها (و در نهایت هوش مصنوعی) کلید بازگشایی موج بزرگ بعدی پرداخت‌ها و جریان‌های کاری عملیات مالی خواهد بود.

Acquay می‌گوید: «پرپر در حال ساخت زیرساخت‌های اولیه داده‌های اولیه برای پشته فین‌تک مدرن است و تیم‌ها را قادر می‌سازد منبعی یکپارچه از حقیقت داشته باشند که پرداخت‌های متفاوت و منابع داده‌های مشتری را برای خودکارسازی عملیات مالی و جابجایی پول تطبیق می‌دهد.»

در اینجا پیچ دک Proper برای جمع آوری ۴٫۳ میلیون دلار دور بذر خود استفاده کرد.

SamCart

مدیر عامل SamCart جاستین اسمیت و بنیانگذاران برایان و اسکات موران

مدیر عامل SamCart جاستین اسمیت و بنیانگذاران برایان و اسکات موران.

SamCart


ذکر شده توسط: TTV Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۹۵ میلیون دلار

چکار میکند: SamCart یک پلت فرم تجارت الکترونیک مبتنی بر اشتراک برای سازندگان است تا به آنها کمک کند تا جریان های درآمدی را متنوع کنند و پرداخت ها را پردازش کنند.

چرا در لیست قرار دارد: لیزی گان، یکی از شرکای TTV Capital می گوید: «تا به امروز، SamCart به بیش از ۷۷۵۰۰ کسب و کار قادر به فروش ۹٫۷ میلیون محصول، پردازش تراکنش های ۲٫۸ میلیارد دلاری شده است.

“پیش بینی می شود اقتصاد خالق تا سال ۲۰۲۷ به ۴۸۰ میلیارد دلار برسد و کارآفرینان به یک راه آسان برای مدیریت فروش، افزایش تبدیل و رشد برند خود نیاز دارند. پلت فرم تجارت الکترونیک و ابزار آموزشی SamCart آماده است تا راه حل انتخابی برای سازندگان باشد. آنها برای توسعه کسب و کار خود تلاش می کنند.”

StellarFi

لامینه زراد، مدیرعامل StellarFi

لامینه زراد، مدیرعامل StellarFi.

StellarFi


ذکر شده توسط: تعامل (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۲۲ میلیون دلار

چکار میکند: StellarFi به مردم کمک می کند تا با گزارش پرداخت قبوض به دفاتر اعتباری اعتبار ایجاد کنند و در عین حال سواد مالی را بهبود می بخشد.

چرا در لیست قرار دارد: مارک پیتر دیویس، یکی از شرکا در Interplay VC گفت: “محصول منحصر به فرد آنها یک رویکرد بی بدیل و کارآمد برای ایجاد اعتبار به عنوان اولین سازنده اعتبار ایجاد می کند که تمام پرداخت های صورت حساب را به عنوان تراکنش های اعتباری مستقیماً به تمام دفاتر اعتباری اصلی گزارش می دهد.”

در اینجا طرح ۱۰ صفحه ای StellarFi است که برای جمع آوری ۱۵ میلیون دلار استفاده شد.

یک داستان

کشیدن کارت اعتباری


گتی ایماژ


ذکر شده توسط: GGV Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: بر اساس گزارش Crunchbase، ۴۴۹٫۶ میلیون دلار

چکار میکند: استوری کارت های اعتباری را به جمعیت های محروم در آمریکای لاتین ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: Rares Crisan، معاون فناوری در GGV Capital گفت: «تیم استوری نمونه کاملی از یک تیم کارکشته است که یک ذهنیت جهانی را برای حل یک چالش بزرگ محلی به ارمغان می آورد. استوری یک کارت اعتباری شخصی به جمعیت هایی ارائه می دهد که موسسات مالی فعلی از آنها استفاده نمی کنند.

کریسان گفت: “در ماه مه، ۲ میلیون مشتری در مکزیک اعلام کرد. Story به سرعت به رشد خود ادامه می دهد و به کشورهای بیشتری در LatAm گسترش می یابد.”

کاهگل

آدام استیونسون و کریس الیس بنیانگذاران Thatch

آدام استیونسون و کریس الیس بنیانگذاران Thatch.

کاهگل


ذکر شده توسط: Avid Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۶٫۲۵ میلیون دلار

چکار میکند: کاهگل مدیریت و پرداخت هزینه های مراقبت های بهداشتی را با یک حساب پس انداز بهداشتی، کارت نقدی و دسترسی درخواستی به کارشناسان صورتحساب برای افراد آسان تر می کند.

چرا در لیست قرار دارد: تالی ووگلشتاین، سرمایه گذار بنیانگذار در Avid Ventures، گفت: “Thatch شرکت ها را قادر می سازد تا مزایای بهداشتی و تجربه پرداخت های مدرن و شخصی سازی شده ای را برای کارمندان فراهم کنند.”

“با کارت کاه، کارمندان برای یک طرح بیمه درمانی به انتخاب خود پرداخت می کنند، محصولات/خدمات سلامت دیجیتال را با تخفیف خریداری می کنند و هزینه های واجد شرایط HSA را با صرفه جویی مالیاتی به طور خودکار پوشش می دهند.”

تمیس

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Themis Neepa Patel

Neepa Patel، بنیانگذار و مدیر عامل Themis.

تمیس


ذکر شده توسط: TTV Capital (سرمایه گذار)، The Fintech Fund (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۹ میلیون دلار

چکار میکند: Themis مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای انطباق را برای بانک‌ها، فین‌تک‌ها و شرکت‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنند ساخته است تا تمام فرآیندهای خود را به صورت دیجیتالی مدیریت کنند.

چرا در لیست قرار دارد: بنیانگذار Neepa Patel کار خود را با رعایت مقررات آغاز کرد، ابتدا در سمت رگولاتوری در OCC و سپس در داخل به عنوان یک افسر ارشد انطباق در چندین بانک. از ابزارها و نرم افزارهای وحشتناکی که تیم های پیروی از بانک برای مدیریت در اختیار داشتند ناراضی بود. نیک میلانوویچ، یک شریک عمومی در صندوق فین‌تک، می‌گوید: فرآیندهای دشوار، پیچیده و پرخطر، او تصمیم گرفت آن را ترک کند و خودش آن را بسازد.

نیل کاپور، یکی از شرکای TTV Capital، افزود: “اسناد برای برنامه های انطباق بسیار مهم است، اما گردش کار تا حد زیادی از طریق ایمیل و صفحات گسترده مدیریت شده است. Themis این امکان را برای تیم های انطباق به طور موثرتر فراهم می کند و منبعی از حقیقت را حفظ می کند.”

در اینجا طرح ۹ صفحه ای Themis است که برای جمع آوری ۹ میلیون دلار بذر خود استفاده کرد.

هوش مصنوعی را تغییر دهید

بنیانگذاران هوش مصنوعی (از سمت چپ) Armenak Mayalian، CTO، Giuseppe Sette، رئیس، و Jan Szilagyi، مدیرعامل

تعویض بنیانگذاران هوش مصنوعی، از چپ، آرمناک مایالیان، مدیر ارشد فناوری؛ جوزپه ست، رئیس جمهور؛ و Jan Szilagyi، مدیرعامل.

هوش مصنوعی را تغییر دهید


ذکر شده توسط: سیتی ونچرز

کل بودجه: ۱۶٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: Toggle AI به سرمایه گذاران کمک می کند فرصت های سرمایه گذاری و آسیب پذیری های سبد را با استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت و تجزیه و تحلیل داده های بازار در زمان واقعی شناسایی کنند.

چرا در لیست قرار دارد: Toggle AI در توانایی خود در استفاده از قدرت ابزارهای پیشرفته مولد هوش مصنوعی مانند مدل‌های زبان بزرگ و پردازش زبان طبیعی برای کمک به سرمایه‌گذاران برای درک بازار کلی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منحصر به فرد است تا بتوانند تصمیمات آگاهانه را در زمان واقعی اتخاذ کنند. Jelena Zec، مدیر سرمایه گذاری خطرپذیر در Citi Ventures.

“تغییر هوش مصنوعی به عنوان منبع حقیقت برای سرمایه‌گذاران عمل می‌کند و پاسخ‌های زنده و مبتنی بر داده‌های تاریخی را به سوالات فوری و پیچیده ارائه می‌دهد. این روشی مبتکرانه برای استفاده از قدرتی است که در داده‌ها و هوش مصنوعی نهفته است، و سرمایه‌گذاران را برای درک بهتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری و هوش مصنوعی توانمند می‌سازد. زک گفت: مناطق بهبود یافته است.

اعتبار قبیله ای

مدیر عامل Tribal Credit و یکی از بنیانگذاران عمرو شادی

مدیر عامل Tribal Credit و یکی از بنیانگذاران عمرو شادی.

اعتبار قبیله ای


ذکر شده توسط: صندوق فین تک

کل بودجه: ۲۰۰ میلیون دلار

چکار میکند: Tribal Credit یک پلت فرم کارت شرکتی و مدیریت هزینه، مانند Brex یا Ramp، برای استارت آپ ها در بازارهای نوظهور ساخته است.

چرا در لیست قرار دارد: نیک میلانوویچ می‌گوید: «این پلتفرم به SMB‌ها در بازارهای نوظهور دسترسی بهتری به خدمات مالی ارائه می‌کند: توکن دیجیتالی خود به نام Tribe Rewards، به استارت‌آپ‌های موجود در این پلتفرم توانایی‌های منحصربه‌فردی برای کسب، اهرم، تجارت و فروش امتیاز پاداش می‌دهد.» یک شریک عمومی در صندوق فین تک.

واحد

ایتای دامتی، بنیانگذار و مدیر عامل واحد

ایتای دامتی، بنیانگذار و مدیر عامل واحد.

واحد


ذکر شده توسط: سرمایه الهام گرفته شده

کل بودجه: ۱۶۹٫۶ میلیون دلار

چکار میکند: واحد به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات جدید بانکداری دیجیتال را با API خود راه اندازی کنند.

چرا در لیست قرار دارد: الکسا فون توبل، یکی از شرکای مدیریتی Inspired Capital می گوید: «از لحظه ای که ایتای دامتی را ملاقات کردم، می دانستم که او یک بنیانگذار بسیار خاص خواهد بود. او چشم‌انداز بزرگی برای نقش Unit در چشم‌انداز فین‌تک تعبیه‌شده دارد و این شرکت به حرکت در ساخت زیرساخت‌های بانکی ادامه می‌دهد، که به ویژه در این شرایط اقتصادی مهم است.»

وای

بنیانگذاران وایا سوهام سن و آنکیت سینگ

بنیانگذاران وایا سوهام سن و آنکیت سینگ.

وای


ذکر شده توسط: پایتخت تی تی وی

کل بودجه: ۴٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: وایا پلتفرم‌های دیجیتال را قادر می‌سازد تا انواع محصولات اعتباری را به مشتریان تجاری یا فروشندگان خود ارائه دهند.

چرا در لیست قرار دارد: نیل کاپور، یکی از شرکای TTV Capital گفت: «شرکت اعتبار تجاری بی‌نقصی را ارائه می‌کند که به مشتری امکان می‌دهد محصولات اعتباری مناسب را دقیقاً در جایی که مشتریان تجاری خود به آن‌ها نیاز دارند، انتخاب و وصل کنند.»

ولت

بنیانگذاران Volt، استفن ولرت، مدیر ارشد اجرایی، تام گرین وود، مدیرعامل، و جردن لارنس، مدیر ارشد رشد

بنیانگذاران Volt Steffen Vollert، COO; تام گرین وود، مدیرعامل؛ و جردن لارنس، مدیر ارشد رشد.

ولت


ذکر شده توسط: CapitalG

کل بودجه: ۸۳٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: Volt در حال ایجاد یک شبکه جهانی پرداخت حساب به حساب برای بازرگانان است تا پرداخت‌های بلادرنگ را به حساب‌های بانکی خود مستقیماً از حساب‌های بانکی مشتریان دریافت کنند.

چرا در لیست قرار دارد: وی ادامه داد: «تند بادهای زیادی وجود دارد که منجر به افزایش پرداخت‌های مبتنی بر حساب می‌شود، مانند تغییرات نظارتی و دولتی که از ریل‌های پرداخت هم‌زمان بیشتر حمایت می‌کند، تقاضای مصرف‌کننده و کسب‌وکار برای جابه‌جایی یکپارچه‌تر پول، و افزایش نقاط درد و رنج تجاری در مورد کلاهبرداری، تسویه تأخیر، جسی ودلر، شریک عمومی CapitalG، گفت: و عدم شفافیت. “Volt در حال ساخت یک شبکه مدرن و جهانی پرداخت از حساب به حساب است که یکپارچه سازی پرداخت های مبتنی بر حساب در جریان های تسویه حساب تاجر را یکپارچه می کند.”

واگمو

کریستی هوروات، مدیرعامل و بنیانگذار Wagmo

کریستی هوروات، مدیر عامل و بنیانگذار Wagmo.

واگمو


ذکر شده توسط: فیات ونچرز

کل بودجه: ۲۵ میلیون دلار

چکار میکند: Wagmo بیمه مراقبت از حیوانات خانگی و سایر پیشنهادات مربوط به بیمه را ارائه می دهد.

چرا در لیست قرار دارد: مارکوس فرناندز، یکی از شرکای مدیریتی فیات ونچرز، گفت: «اگرچه رقابت‌های نوظهور زیادی در این فضا وجود دارد، اما آنها توانسته‌اند جایگاهی در هر دو دسته بیمه‌های تعبیه‌شده و سلامتی ایجاد کنند. درخواست شماره ۱ از طرف ارائه دهندگان مزایای کارمندان، ارائه یک پیشنهاد بیمه برای حیوانات خانگی است که تا حد زیادی وجود نداشته است.

سیستم های آتش سوزی

جردن گلازیر

جردن گلازیر، مدیر عامل و بنیانگذار Wildfire Systems.

سیستم های آتش سوزی


ذکر شده توسط: Citi Ventures (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۲۴٫۵ میلیون دلار

چکار میکند: Wildfire Systems یک پلت فرم پاداش تجارت الکترونیکی است که به کسب و کارها اجازه می دهد هنگام خرید از هزاران تاجر آنلاین به مشتریان خود پول نقد، کوپن های دیجیتالی و سایر مزایا را ارائه دهند.

چرا در لیست قرار دارد: “رشد تجارت الکترونیک ناشی از بیماری همه گیر و گسترش گزینه های پرداخت دیجیتال، فضای وفاداری و جوایز خرید را به میدان جنگ کلیدی در مبارزه برای تمایز و حفظ مشتری تبدیل کرده است. با این حال، می تواند برای بانک ها و سایر فناوری ها و امور مالی چالش برانگیز باشد. لوئیس والدیچ، مدیر عامل سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز در Citi Ventures می‌گوید: شرکت‌ها می‌توانند چنین برنامه‌هایی را برای خود ایجاد کنند.

“این فرصت کافی برای Wildfire ایجاد می کند تا به چنین مشاغلی کمک کند تا مشتریان خود را در هر کجای سفرهای خرید خود ملاقات کنند و بر روش پرداختی که انتخاب می کنند تأثیر بگذارد – افزایش درآمد، جذب مشتری و حفظ مشتری. Wildfire همچنین باعث جذب مشتری و تبدیل فروش به تاجران می شود و به آنها کمک می کند. والدیچ گفت: مصرف کنندگان در پول خود صرفه جویی می کنند و یک موقعیت برد-برد-برد برای اکوسیستم وفاداری و پاداش خرید ایجاد می کنند.

زوی

اندرو کرولوویتز، مدیر عامل Zevvy

اندرو کرولوویتز، مدیر عامل Zevvy.

زوی


ذکر شده توسط: MaC Venture Capital (سرمایه گذار)

کل بودجه: ۵٫۴ میلیون دلار

چکار میکند: Zevvy به خریداران کمک می کند تا وسایل نقلیه برقی مقرون به صرفه را تامین مالی کرده و پیدا کنند.

چرا در لیست قرار دارد: دنی براون، یکی از شرکای MaC Venture Capital، گفت: «این شرکت بر روی مقرون به صرفه‌تر کردن وسایل نقلیه الکتریکی برای توده‌ها، و به‌ویژه آن بخش از رانندگانی که مسافت پیموده‌شده را زیاد می‌کنند، متمرکز است که برای شناور ماندن به روش اصلی حمل‌ونقل خود متکی هستند. “این دو نقطه اصلی را حل می کند – اطمینان از دسترسی افراد و خانواده ها به تحرک، و سرعت بخشیدن به نرخ پذیرش خودروهای برقی الکتریکی که هم صنعت خودرو و هم دولت ها به طور جداگانه به دنبال آن هستند تا به ترتیب به اهداف رشد و محیطی دست یابند.”

«در لحظه‌ای که «سوپر رفت‌وآمد»، میانگین سال‌های استفاده از هر وسیله نقلیه، و تعداد کارگران با صرفه اقتصادی بالا در بالاترین حد خود قرار دارد، Zevvy نمی‌تواند موقعیت بهتری برای استفاده از فرصت‌های بازار داشته باشد که نسل قبلی براون گفت که متصدیان صنعت نتوانستند تصرف کنند.

زیپ

از بنیانگذاران Zip، لو چن، مدیر ارشد فناوری، و روژول زاپارده، مدیرعامل

بنیانگذاران Zip، لو چن، مدیر ارشد فناوری; و روژول زاپارده، مدیرعامل.

زیپ


ذکر شده توسط: سرمایه گذاری مبارک

کل بودجه: ۱۸۱ میلیون دلار

چکار میکند: Zip از اتوماسیون برای مدیریت درخواست های هزینه برای شرکت ها استفاده می کند.

چرا در لیست قرار دارد: ویکتوریا تریگر، شریک عمومی و مدیر عامل Felicis Ventures، گفت: «امسال ما یک نظرسنجی با مدیران مالی انجام دادیم، و تدارکات جایی است که بیشتر در حال برنامه ریزی برای افزایش هزینه هستند. “Zip در مقایسه با سایر نرم افزارهای تدارکاتی برتر بود.”

“آنها به تازگی یک سری بزرگ C را معرفی کرده اند و در حال دوبرابر کردن اتوماسیون و مدیریت AP هستند، دو ویژگی که ما از مدیران ارشد مالی شنیده ایم. راه اندازی آنها از دریافت به پرداخت به خوبی برای آنها ایجاد می کند و بهترین تجربه کاربری را در کل خرید ایجاد می کند. تریگر گفت.

تصحیح: ۲۹ آگوست ۲۰۲۳ – نسخه قبلی این مقاله به اشتباه نام یک استارتاپ آمریکایی را که توسط روث فاکس بلیدر از Anthemis Group شناسایی شده بود، ارائه کرد. این Mesh است، نه Mesh ID، که یک استارت آپ هلندی است که ۲ میلیون دلار جمع آوری کرده است.

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)

فین تک
فنی
وال استریت


منبع: https://www.businessinsider.com/top-best-fintech-startups-according-to-vc-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *