بیداری تپه های شنی – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

بیداری تپه یک MMO بقای آینده از سازندگان است کونان: تبعیدیان. هدف آن اقتباس از کتاب ها و فیلم ها است و به بازیکنان چالش زنده ماندن در Arrakis، خطرناک ترین سیاره جهان را می دهد.

که در بیداری تپهقبل از اینکه با کمی بیش از یک چاقو به نام خود به صحرا رانده شوید، در نقش The Sleeper از خواب بیدار خواهید شد. از آنجا می توانید جمع آوری کنید، کاردستی کنید و Guild خود را بسازید، در حالی که سعی می کنید جریان Spice را در سطح سیاره کنترل کنید، از کرم های شنی غول پیکر و سایر بازیکنان جلوگیری کنید. مطمئناً در حال شکل گیری است تا یکی از هیجان انگیزترین ها باشد بازی های آینده در افق، و ممکن است در نهایت هزینه ای را در اینترنت ایجاد کنید بهترین بازی های MMO هنگام انتشار لیست می کند.

در اینجا چیزی است که ما در مورد آن می دانیم بیداری تپه تا اینجا، از جمله نگاهی به داستان و محیط، گیم پلی، آخرین تریلرها، اخبار و هر چیز دیگری که در حال حاضر می دانیم. با فاش شدن جزئیات بیشتر، این صفحه به روز خواهد شد.

بیداری تپه های شنی – قطع به تعقیب و گریز

  • چیست؟ یک MMO در دنیای Dune
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ TBA
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ کامپیوتر
  • چه کسی آن را می سازد؟ Funcom

تریلرهای Dune Awakening

جدیدترین تریلر ما برای بیداری تپه اوایل امسال فاش شد. این تریلر «پیش آلفا» نامیده می‌شود که مناظر درون بازی را به نمایش می‌گذارد، و همچنین نگاهی به سیستم‌های آب و هوایی که جریان بقا را دیکته می‌کنند ارائه می‌کند. آن را در زیر بررسی کنید:

ما تعدادی دیگر را گنجانده ایم بیداری تپه تریلرها در سراسر این مقاله، اما اگر تشنه چیزهای بیشتری هستید، باید از آن بازدید کنید کانال رسمی یوتیوب Funcom. جالب‌ترین چیزی که باید به آن توجه کرد، شیگاوایر ریلز است، مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه که جنبه‌های مختلف فرهنگ را توضیح می‌دهد.

داستان و فضای تپه بیداری

بیداری تپه یک MMO در دنیای فرانک هربرت است تپه سلسله. این در سیاره بیابانی آراکیس اتفاق می افتد، جایی که خانواده سلطنتی به نام House Atreides برای به دست گرفتن کنترل مستقر شده اند. پس از یک خیانت سریع، چشم انداز سیاسی آراکیس به هرج و مرج کشیده می شود، با جناح های متعددی که بر سر کنترل منبع اصلی سیاره، ادویه، جنگ می کنند. Spice توانایی‌های فراحسی را در دنیای Dune اعطا می‌کند و به خلبانان اجازه می‌دهد در سفرهای فضایی طولانی‌مدت و غیره حرکت کنند. این تنها در Arrakis یافت می شود، بنابراین منبع درگیری برای هزاران سال بوده است.

شما در نقش The Sleeper که بیدار شده و به اجبار وارد محیط بی‌رحمانه صحرا می‌شود، بازی می‌کنید. همانطور که پیشرفت می کنید، خانه کوچک خود را راه اندازی می کنید و سپس می توانید با یکی از قدرت های بزرگ که برای کنترل منطقه مبارزه می کند، هماهنگ شوید. مشخص شده است که در طول این مدت با شخصیت‌هایی از کتاب‌ها و فیلم‌ها آشنا خواهید شد تلماسه بیداری داستان، اگرچه در حال حاضر، ما جزئیات آن را نمی دانیم.

گیم پلی Dune Awakening

سیاره ای دور بر فراز خط افق آراکیس قرار دارد

(اعتبار تصویر: Funcom)

ما هنوز گیم پلی زیادی از آن را نبینیم بیداری تپه تا کنون در طول رویداد PC Gaming Show 2023، Funcom نشان داد که وسایل نقلیه چگونه کار خواهند کرد و مکانیک بقا در هسته بازی را لمس کرد. برای تماشای ویدیوی کامل می توانید به اینجا سر بزنید.

وقتی شروع کردی بیداری تپه، شما را به صحرا پرتاب می کنند و چیزی جز یک چاقوی قراضه در اختیار ندارید. اردوگاه‌های دشمن را می‌توان غارت کرد تا به آرامی موادی را برای کمک به زنده ماندن جمع‌آوری کند، زیرا مجموعه‌ای از فناوری، سلاح و تجهیزات بقا را می‌سازید. آراکیس به عنوان “خطرناک ترین سیاره در جهان” توصیف می شود، و واضح است که هدف بیداری تپه های شنی تمرکز بر مکانیک بقا برای تأکید بر این موضوع است.

آب در Arrakis از طلا ارزشمندتر است و شما دائماً باید مطمئن شوید که نه تنها برای زنده ماندن بلکه برای رشد نیز به اندازه کافی در اختیار دارید. هنگامی که شروع به ساختن انجمن خود کردید، برای مقاصد صنعتی به آب نیاز خواهید داشت، همه با هدف نهایی گرفتن و کنترل جیب های Spice.

خطرات زیست محیطی فراوان است بیداری تپه، با طوفان های شن عظیمی که دائماً در سطح سیاره موج می زند. در ابتدا بهتر است از این موارد اجتناب کنید، اما هنگامی که ناوگان وسایل نقلیه و منابع بیشتری دارید، می توانید از طوفان ها به نفع خود استفاده کنید. وسایل نقلیه زمینی شامل دوچرخه‌های شنی و تانک‌ها و سپس وسایل نقلیه هوایی نیز هستند. از اورنیتوپترها می توان برای پیمودن مسافت های طولانی و جلوگیری از کرم های شنی غول پیکری که می توانند روی زمین به شما کمین کنند، استفاده کرد.

نبرد به عنوان “ترکیب سلاح” شناخته می شود و شامل غوغا (شمشیر و چاقو)، برد (اسلحه)، وسیله نقلیه (وسایل نقلیه زمینی و هوایی) و توانایی ها (جادوگری) است. همه اینها به صورت پشت سر هم استفاده می شوند و بازیکن می تواند تصمیم بگیرد که روی چه چیزی تمرکز کند. Dune Awakening در اصل یک بازی PvE است که چندین بازیکن در یک سرور به طور جداگانه وجود دارند و غارت می‌کنند. یک جنبه PvP نیز وجود دارد که بازیکنان می توانند به یکدیگر حمله کنند و بر سر منابعی مانند Spice با هم مبارزه کنند.

آخرین اخبار تلماسه بیداری

اکنون می توانید در نسخه بتای Dune Awakening ثبت نام کنید
Funcom اعلام کرده است که بازیکنان اکنون می توانند برای دسترسی بتا برای Dune Awakening ثبت نام کنند. سر به سایت اصلی بازیو ایمیل خود را وارد کنید تا بخشی از تست های بعدی باشید. در حال حاضر، ما تاریخی برای زمان راه اندازی نسخه بتا نداریم.

این تمام چیزی است که تا به حال در مورد بیداری تپه های شنی می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین بازی‌های موجود در حال حاضر، راهنمای ما را بررسی کنید بهترین بازی های کامپیوتر، بهترین بازی های PS5و بهترین بازی های Xbox Series X.


منبع: https://www.techradar.com/news/dune-awakening-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *