تاریخ انتشار فصل ۲ فصل ۵ فورتنایت و پایان فصل اول

چه چیزی در فورتنایت جدید است؟

کاوشگر امیلی در لگو فورتنایت

(اعتبار تصویر: Epic Games)

Fortnite به تازگی سه تجربه بازی جدید را راه اندازی کرده است: لگو فورتنایت، راکت مسابقه و فستیوال فورتنایت علاوه بر این، بازی در حال حاضر رویدادهای تعطیلات زمستانی خود را اجرا می کند، بنابراین وارد شوید و هدایا را غارت کنید، با استفاده از آیتم آدم برفی یواشکی پنهان شوید و مراقب Snowball Launcher و کوئست های مرتبط با آن باشید.

فورتنایت فصل ۵ فصل ۱ اکنون اینجاست. Fortnite Underground نام دارد و پایگاه‌های زیرزمینی مخفی، یک قطار در حال حرکت، و همچنین تعدادی سلاح و آیتم‌های جدید را اضافه می‌کند.

با فورتنایت فصل جدید که به تازگی منتشر شده است، مدتی طول می کشد تا درباره فصل بعد بیشتر بدانیم. متشکرم بتل رویال عنوان همیشه زمان پایان فصل جاری را لیست می کند، بنابراین ما اکنون می دانیم که حداقل چه زمانی باید منتظر فصل جدید باشیم.

در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره زمان بدانید فورتنایت فصل ۵ فصل ۱ به پایان می رسد، فصل ۵ فصل ۲ چه زمانی شروع می شود و چه چیزی را باید انتظار داشت. با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی فصل جدید، مطمئناً این صفحه را با زمان‌بندی دقیق به‌روزرسانی خواهیم کرد. در حال حاضر، این چیزی است که Epic در مورد آن گفته است فورتنایت فصل بعد تا اینجای کار

فصل فعلی Fortnite چه زمانی به پایان می رسد؟

قاب سلاح در فورتنایت

(اعتبار تصویر: Epic Games)

تاریخ و زمان پایان فصل اول فصل ۵ فورتنایت، ۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲ بامداد ET / 11 بعد از ظهر PT (7 مارس ۲۰۲۴) / ۵ صبح به وقت گرینویچ است.. این در صفحه Battle Pass در حال حاضر در بازی ذکر شده است.

شایان ذکر است که زمان بندی فصل گذشته درست چند روز قبل از ورود فصل جدید تغییر کرد، بنابراین زمان بندی در اینجا ممکن است تغییر کند. بهترین مکان برای پیگیری به‌روزرسانی‌های خاص نزدیک‌تر به شروع فصل جدید، این است حساب توییتر وضعیت Fortnite. ما مطمئن هستیم که این صفحه را نیز به روز نگه می داریم.

تاریخ انتشار فصل ۲ بازی Fortnite Chapter 5

صفحه بازی Fortnite Chapter 5 Season 1 Battle Pass

(اعتبار تصویر: Epic Games)

فصل ۲ فورتنایت در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ یا حوالی آن منتشر خواهد شد. نکته ای که باید در مورد فصول و فصل های جدید Fortnite به خاطر بسپارید این است که همیشه پس از پایان یک دوره از کار افتادگی وجود دارد. این زمان خاموشی، زمان دقیق شروع فصل بعد را برای پیش‌بینی کمی دشوار می‌کند، زیرا می‌تواند از چند ساعت – مانند فصل گذشته – تا چند روز متغیر باشد، که بین فصل‌های قبلی اتفاق افتاده است.

با توجه به اینکه فورتنایت فصل ۵ فصل ۲ یک به روز رسانی فصلی ساده است، همه چیز باید به طور قابل پیش بینی پیش برود. هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه این فصل جدید چه مدت ادامه خواهد داشت یا از نظر زمان از کار افتادگی چه انتظاری داریم، ارائه نشده است. آنچه ما می دانیم این است که در ۸ مارس ۲۰۲۴ سرورهای Fortnite از کار خواهند افتاد.

از فصل بعدی Fortnite چه انتظاری داریم

Epic هنوز چیزی در مورد فصل ۲ Fortnite Chapter 5 فاش نکرده است، اگرچه احتمالاً حدود یک هفته یا بیشتر قبل از ۸ مارس ۲۰۲۴ تغییر خواهد کرد.

صرف نظر از این، انتظار داشته باشید که به نقشه فصل ۲ فصل ۵ فورتنایت به روز شده، با یک لوت استخر جدید و همچنین یک Battle Pass کاملاً جدید بروید.

بنابراین شما آن را دارید، این چیزی است که باید در مورد این فصل Fortnite و زمانی که فصل بعدی راه اندازی می شود بدانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد Fortnite، ببینید در لیست ما در کجا قرار دارد بهترین بازی های رایگان.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/when-is-the-next-fortnite-season-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *