تاریخ انتشار و آخرین اخبار بازی Suicide Squad Kill the Justice League

این Suicide Squad: Kill the Justice League تاریخ انتشار کمی پس از فاش شدن کامل گیم پلی بازی به تعویق افتاد. اکنون، در سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود، زیرا توسعه دهنده زمان بیشتری را صرف بازسازی آن بر اساس بازخورد طرفداران می کند.

این بازی حول محور هارلی کوین، کاپیتان بومرنگ، کینگ کوسه و ددشات ساخته شده است، زیرا آنها وظیفه دارند قهرمانان لیگ عدالت را که شستشوی مغزی شده اند را حذف کنند. این شامل بتمن، گرین لنترن و فلش می شود. بازیکنان می‌توانند در جوخه‌های چهار نفره با هم متحد شوند تا در یک محیط شهری بزرگ در جهان باز با دشمنان مقابله کنند. یک چیز مسلم است، این باید واقعاً نبرد خود را به پایان برساند تا یکی از آنها در نظر گرفته شود. بهترین بازی های تعاونی دور و بر.

در حالی که منتظر مطالب بیشتر هستیم Suicide Squad: Kill the Justice League، این چیزی است که تاکنون در مورد بازی فاش شده است. این شامل تمام آخرین اخبار و تریلرها و همچنین نگاهی به گیم پلی است. با مشخص شدن جزئیات بیشتر، این صفحه به روز خواهد شد.

Suicide Squad: Kill the Justice League: cut to the chatting

  • چیست؟ یک بازی Suicide Squad از Rocksteady
  • کی بیرون می آید؟ ۲ فوریه ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5، Xbox Series X|S و PC

تاریخ انتشار و پلتفرم های Suicide Squad: Kill the Justice League

برج Suicide Squad بر فراز دوربین، به پایین نگاه می کند

(اعتبار تصویر: برادران وارنر / دی سی)

Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شده در ۲ فوریه ۲۰۲۴ برای ps5، Xbox Series X، Xbox Series Sو PC این به دنبال یک تاخیر از پنجره انتشار آن در سال ۲۰۲۳ است. این تاخیر پس از واکنش های شدید پیرامون نمایش بازی در رویداد State of Play سونی رخ داد.

متاسفانه، Suicide Squad: Kill the Justice League برای کنسول های نسل آخر مانند PS4 و Xbox One عرضه نخواهد شد.

تریلرهای Suicide Squad: Kill the Justice League

Rocksteady تریلر داستانی جدیدی را در The Game Awards 2024 منتشر کرد که جزئیات ماموریت بسیار دلهره آور پیش رو را نشان می دهد. تریلر «No More Heroes» را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دیگران هستند Suicide Squad: Kill the Justice League تریلرهای پراکنده در این مقاله، اما اگر می‌خواهید نگاهی دقیق‌تر به همه چیزهایی که Rocksteady ارائه می‌کند بیندازید، آن را بررسی کنید. کانال رسمی یوتیوب.

Suicide Squad: Kill the Justice League داستان

جوخه انتحاری مدتی پس از حوادث بتمن: شوالیه آرکام و آماندا والر (با نام مستعار “دیوار”) را می بیند که گروهی از زندانیان آرکام را که به نام جوخه انتحار شناخته می شوند، گرد هم می آورد. هدف آنها انجام یک ماموریت مخفی در متروپلیس است.

هنگامی که تیم راگتاگ وارد می‌شوند، به سرعت متوجه می‌شوند که ابرشرور Brainiac در حال تلاش برای حمله به سیاره است و لیگ عدالت (شامل فلش، سوپرمن، بتمن و گرین لنترن) را شستشوی مغزی داده است. برای نجات سیاره، جوخه انتحار باید هر یک از اعضای لیگ عدالت را که شستشوی مغزی داده شده را شکار کرده و آنها را از بین ببرد – اوه، و برینیاک را نابود کنید.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

Suicide Squad: Kill the Justice League در یک تصویر جهان باز از Metropolis، که مانند نسخه بزرگتر از Arkham City راکستدی خواهد بود. این رویکرد جهان باز باید به این معنی باشد که چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

ما همچنین می دانیم که شما می توانید بازی را به صورت انفرادی یا چند نفره انجام دهید. بازیکنانی که بازی انفرادی را انتخاب می‌کنند، می‌توانند به دلخواه بین اعضای تیم جابه‌جا شوند و اعضای تیم کنترل‌نشده توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند تا در کنار شما بازی کنند. با این حال، برای این کار به اتصال اینترنت نیاز دارید.

اگر می‌خواهید دوستان در حالت چندنفره به شما ملحق شوند، می‌توانند به جای اعضای تیمی که نمی‌خواهید بپرند، با حداکثر چهار بازیکن در آن واحد. طبق گفته Rocksteady، این یک تجربه گیم پلی یکپارچه خواهد بود و co-op به صورت drop-in و drop-out خواهد بود. بنابراین، می‌توانید دوستانی داشته باشید که یک دقیقه با شما بازی کنند و دقیقه بعد به تنهایی به بازی خود ادامه دهید، بدون اینکه بر بازی شما تأثیر بگذارد.

چهار شخصیت قابل بازی (هارلی کویین، ددشات، کینگ کوسه و کاپیتان بومرنگ) هر کدام «مجموعه حرکتی منحصر به فرد» و «توانایی‌های پیمایش پیشرفته» خود را دارند. در حالی که این توانایی ها و حرکات دقیق مشخص نشده است، ما نگاهی به سبک بازی منحصر به فرد ضدقهرمانان در تریلر گیم پلی منتشر کردیم. جوایز بازی ۲۰۲۱.

طبق آنچه دیدیم، هارلی بسیار چابک است، می تواند حملات غوغایی قدرتمندی را انجام دهد، و در زرادخانه خود یک قلاب دست و پنجه نرم می کند. شاه کوسه همه چیز در مورد زور وحشیانه است، اما می تواند یک تفنگ gatling در زمانی که به آن نیاز دارد شلاق بزند. دد شات به گروه قدرت شلیک می دهد (قابلیت تک تیراندازی و حملات هوایی). در نهایت، کاپیتان بومرنگ بسیار سریع روی پای خود ایستاده است و بومرنگش به راحتی دشمنان را از بین می برد.

اخبار جوخه انتحار: کشتن لیگ عدالت

آماندا والر اسلحه را به سمت دوربین نشانه می رود

(اعتبار تصویر: برادران وارنر)

Suicide Squad: Kill the Justice League به تعویق افتاد
Suicide Squad: Kill the Justice League پس از استقبال هواداران از نمایش وضعیت بازی در فوریه ۲۰۲۳، دوباره به تعویق افتاد. این موضوع در توییت زیر اعلام شد که دلیل اصلی تاخیر تیم به زمان بیشتری نیاز دارد.

کوین کانروی بتمن است

کوین کانروی فقید به عنوان صداپیشه بتمن در فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League تایید شد. کانروی صداپیشگی بتمن را در تمام بازی‌های Arkham، و همچنین در Batman: The Animated Series و فیلم‌های مختلف بر عهده داشت، بنابراین دیدن او که توانست صدای خود را به جدیدترین بازی Rocksteady ببخشد، تکان دهنده است.

بیشتر ببین

این تمام چیزی است که در مورد Suicide Squad: Kill the Justice League می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد عناوین مشابه، نگاهی به نگاه ما به آن داشته باشید بهترین بازی های ابرقهرمانی شما می توانید همین الان بازی کنید اگر به دنبال یک بازی ابرقهرمانی عالی ۲۰۲۳ برای بازی در حالی هستید که منتظر Suicide Squad: Kill the Justice League هستید، ما را بررسی کنید. نقد و بررسی Marvel’s Spider-Man 2.


منبع: https://www.techradar.com/news/suicide-squad-kill-the-justice-league-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *