خانواده ام را از کالیفرنیا به آستین تگزاس نقل مکان کردم و پشیمان شدم. در اینجا ۱۰ نکته وجود دارد که باید قبل از انجام یک اشتباه گران قیمت در نظر بگیرید.

برت آلدر

برت آلدر.

برت آلدر



  • برت آلدر برای کار به آستین، تگزاس نقل مکان کرد و از این انتخاب پشیمان است.
  • او می‌گوید نکات منفی مانند خدمات گران قیمت، گرمای طاقت‌فرسا و کمبود فضای عمومی وجود دارد.
  • آلدر همچنین می گوید که آستینیت ها بی ادب هستند.
تبلیغات

تبلیغات

بسیاری از مردم، از جمله من، به دلیل تبلیغات و این تصور که کالیفرنیا و آستین در سبک زندگی قابل مقایسه هستند، از کالیفرنیا به آستین نقل مکان می کنیم. من و خانواده ام متوجه شدیم که این موضوع خیلی دور از ذهن است.

این چیزی است که ما آموختیم، یا ۱۰ دلیل که نشان می دهد آستین “کالیفرنیای تگزاس” نیست. اما اول، چه میکند آستین با کالیفرنیا مشترک است؟

آستین، مانند کالیفرنیا، مقرون به صرفه نیست.

وجه مشترک کالیفرنیا و آستین این است که هر دو بسیار گران هستند. آستین ارزان نیست. بگذارید کلمات غرق شوند. آستین ارزان نیست. در واقع بسیار گران است

ما در سال ۲۰۱۵ از سن دیگو نقل مکان کردیم (مالک خانه ای به مساحت ۲۰۰۰ فوت مربع در یک سوم جریب) به دنبال تقویت سبک زندگی بودیم. اگر به دنبال مدارس عالی هستید، بخش های جنوب غربی و شمال غربی آستین گزینه های اصلی هستند. تنها نکته این است که NW Austin (کانتی تراویس) برخی از گران ترین املاک و مستغلات در تگزاس است.

تبلیغات

تبلیغات

بنابراین خانه ای به مساحت ۴۰۰۰ فوت مربع در بی غار (یکی از حومه های مرفه آستین) با «مدارس عالی» خریدیم. شنیدیم آستین به شدت گرم است بنابراین مکانی با استخر گرفتیم. وقتی به یک نگاه می کنید نقشه سه بعدی مقرون به صرفه بودناینها عواملی هستند که ما متوجه شدیم مردم آنها را در نظر نمی گیرند:

  • مالیات: همه ما می دانیم که مالیات بر دارایی در تگزاس بالا است. آنها در واقع برای ما بد نبودند و بسته به محله بین ۲ تا ۳ درصد متغیر بودند. ما یک خانه با ۲٫۱٪ خریدیم و، به استثنای خانه، ۱٫۷۹٪ (در مقابل ۱٫۲۵٪ در کالیفرنیا) پرداخت کردیم. با ۳ درصد خرید نکنید؛ شما قادر به فروش نخواهید بود و خانه شما قدردانی نخواهد کرد.
  • قدرت: انرژی فوق العاده گران است. شما یک خانه بزرگ می خواهید، و آنها بسیار ارزان هستند، اما پس از آن گرم کردن و خنک کردن آن هزینه گزافی دارد. ما در طول تابستان و زمستان ۴۰۰ دلار در ماه پرداخت می‌کردیم و احساس ناراحتی می‌کردیم (ترموستات ما در تابستان روی ۷۹ درجه فارنهایت و در زمستان ۶۵ درجه فارنهایت تنظیم می‌شد). برای اینکه راحت باشیم ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه هزینه داریم.
  • اب: آب نیز به طرز تکان دهنده ای گران است. در NW آستین، آنها آب را از دریاچه تراویس، که تنها چند مایل دورتر است، پمپ می‌کنند، اما این مانع از آن نمی‌شود که گروه‌های آب طمع‌جو شما را به لرزه درآورند. ما فقط برای امتیاز اتصال به آب شهری (با استفاده از ۰ گالن) ماهانه ۸۹ دلار پرداخت کردیم. و آنها فقط این نرخ پایه را به ۹۷ دلار رساند. ما یک چاه برای آبیاری منظره داشتیم، اما در غیر این صورت قبض آب ما برای یک خانواده جوان، آبیاری حدود ۱۰۰۰۰ فوت مربع چمن به راحتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار در ماه می شد. خاکشیر جدید؟ ۱۲۰۰ دلار در ماه برای آب امتحان کنید. آب ما در سن دیگو (و اکنون سن خوزه) در زمان خشکسالی ارزان‌تر بود و آن را از دو ایالت دورتر تهیه کردیم.
  • خدمات: ما فکر می‌کردیم که زندگی در تگزاس، ارزان است، اما با توجه به مهاجرت افراد زیادی به آستین، صنعت خدمات با تقاضای داغ مواجه است. نگهداری گران استخر، خدمات گران محوطه سازی، تعمیرات گران قیمت خانه، غذاخوری گران قیمت و فیلم.
  • مسافرت: به دلایلی که در زیر توضیح داده شده است، اکثر کسانی که می توانند برای فرار از گرما یک یا دو ماه در طول تابستان آستین را ترک کنند. این گران است زیرا رسیدن به هر مکان جالبی شامل پرواز و اقامت در هتل است. چندین هزار دلار دیگر در سال بودجه بپردازید.
  • آب و هوا: هوای تگزاس برای خانه ها سخت است. طوفان های تگرگ سقف شما را خراب می کند، باران سیل آسا و عقرب ها داخل می شوند. ما ده‌ها هزار دلار صرف تعمیرات و اصلاح غیرمنتظره خانه کردیم، و صحبت با افراد دیگر، غیرمعمول نبود.
  • در نهایت – نکته کلیدی – سبک زندگی: اگرچه اندازه خانه (و آشپزخانه و حیاط) خود را دو برابر کردیم، اما به دلیل آب و هوای بد و کمبود فضاهای عمومی، در آستین بیشتر از سن دیگو یا سن خوزه احساس تنگی و تنگی می‌کردیم. یک خانه ۲۰۰۰ فوت مربعی با حیاط در آستین در مقایسه با همان خانه در سن دیگو ارزان است، اما هیچ جایی شبیه به سبک زندگی را ارائه نمی دهد زیرا حیاط شما در سن دیگو فضای زندگی است و در آستین چنین نیست.

۱٫ آب و هوا

مطمئناً شنیده اید که هوا گرم و مرطوب است، اما چقدر می تواند بد باشد؟ فقط هواست، درست است؟

اشتباه. اول از همه، آستین خیس است، تقریبا ۹۰ درصد گرفتن به اندازه پورتلند، اورگان باران می بارد. این عالی به نظر می رسد، و فضای سبز عالی به نظر می رسد، اما هزینه دارد. منتظر همه مشکلاتی باشید که با آب و هوای مرطوب همراه است: کپک، آلرژی، پشه و نفوذ آب. و باران در چند روز می آید، اغلب اینچ در یک شب می بارد. بیشتر در مورد آن بعدا.

تبلیغات

تبلیغات

رطوبت برای پوست شما عالی است، اما باعث می شود غذا به سرعت فاسد شود، حوله ها کپک زده و محدوده دمایی که در آن احساس راحتی می کنید را به شدت محدود می کند. برای من، ۳۲ درجه در بیابان های مرتفع مانند نوادا یا یوتا بد نیست، فقط تراشه. پنجاه درجه در آستین سرد است، نه دنج، سرد در آغوش گرفتن، اما به طرز آزاردهنده ای سرد است.

و آستین داغ است. کالیفرنیا داغ نیست. تگزاس گرم است گرمای کالیفرنیا در مقایسه با آن ضعیف است. در بسیاری از کالیفرنیا دما در شب سرد می شود. می توانید پنجره ها را باز کنید، هوای تازه تنفس کنید و قبض آب و برق خود را به شدت محدود کنید. در آستین، در طول تابستان فقط تا ۸۰ درجه در شب پایین می آید. این بدان معناست که AC شما تمام روز و تمام شب کار خواهد کرد. پیاده روی عصرگاهی زمانی که ساعت ۱۱ شب است و شما عرق می کنید کمتر از آن لذت می برند. توصیف اینکه چقدر ظالمانه است سخت است.

اگرچه ما یک حیاط بزرگ و نیم زمین بسکتبال خودمان داشتیم، اما واقعاً فقط سه تا چهار ماه از سال حس می‌کردیم که بیرون برویم. بقیه زمان ها خیلی باد، خیلی گرم/سرد، خیلی پشه/ مگس اسب/ مورچه آتشی سوار یا ریخته بود. اغلب بچه ها به هر حال بیرون می رفتند و با جوش های گرما و نیش حشرات برمی گشتند.

این را با سن خوزه یا سن دیگو مقایسه کنید، جایی که می توانید تقریباً هر روز (حداقل در بخشی از روز) از بیرون بودن لذت ببرید.

تبلیغات

تبلیغات

۲٫ بدون زمین عمومی

به زمین های عمومی خیلی فکر می کنید؟ آره، من هم در ساحل غربی، ما زمین های عمومی را بدیهی می دانیم. سیرا نواداس سر به فلک کشیده، سواحل شنی، دره های فضای عمومی، و حتی مسیرهای پیاده روی در امتداد نهرها، کرایه های استاندارد در غرب هستند – نه به ذکر یوسمیتی. در تگزاس اینطور نیست.

به دلیل تاریخ تگزاس و عدم وجود موانع طبیعی (کوه‌ها، اقیانوس‌ها) برای سکونت، بیشتر زمین‌های اطراف تپه‌های خصوصی و مسطح یا غلتان هستند. بله، زمین های زیادی در تگزاس وجود دارد، اما همه آن ها حصارهای سیم خاردار دارند و هیچ علامتی برای تجاوز به آن وجود ندارد. حتی نهرها نیز به عنوان دارایی خصوصی قطعه بندی می شوند.

بنابراین، اگرچه قرار است آستین در فضای باز باشد، مکان‌های بسیار کمی برای رفتن وجود دارد، و از آنجایی که تعداد بسیار محدودی از فضاهای عمومی وجود دارد که به چنین جمعیت زیادی خدمات رسانی می‌کنند، موفق باشید.

یک مثال، ما برای بازدید ۹۰ دقیقه رانندگی کردیم راک مسحور شده، یک سنگ گرانیتی که تا حد زیادی در ساحل غربی مورد توجه قرار نمی گیرد. ما یک شنبه بازدید کردیم و با صفی به طول سه مایل از ماشین ها روبرو شدیم که منتظر سوار شدن بودند. با تمام شدن بنزین، ناهار را در یک شهر نزدیک خوردیم و بعداً دوباره امتحان کردیم. بدون تاس، پارکینگ پر و بسته بود.

تبلیغات

تبلیغات

اکنون نام سایت را Disenchanted Rock گذاشته ایم: سه ​​ساعت رانندگی و بدون پیاده روی. چیزی که حتی آزاردهنده تر است وقتی در نظر بگیرید که چقدر زمین در تگزاس وجود دارد و ایالت یک پارکینگ به اندازه کافی بزرگ نساخت. ما تأیید کردیم که خیلی معمول است که نمی‌توانیم در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات وارد سایر جاذبه‌های عمومی شویم.

حتی نهر محله ما به عنوان ملک خصوصی تقسیم شد. خیلی برای بچه هایی که خرچنگ کاوش و صید می کنند.

۳٫ جایی برای رفتن نیست

جدا از این که همه چیز خصوصی است، اصلاً کجا می خواهید بروید؟ هیچ کوه برفی، رودخانه های خروشان و طاق های سر به فلک کشیده وجود ندارد. اگر در آستین زندگی می‌کنید، اوضاع در شعاع هفت ساعت رانندگی زیاد تغییر نمی‌کند. از آنجایی که ما عاشق فضای باز هستیم – کاوش، کوهنوردی، رفتینگ – آستین فنجان چای ما نبود.

۴٫ عدم صداقت

به صداقت زیاد فکر می کنید؟ من این کار را نکردم. من با صدها شرکت و هزاران نفر در کالیفرنیا کار کرده ام. مطمئناً، سیب های بدی وجود دارند، اما به طور کلی یکپارچگی یک راه پیش فرض برای رفتار با مردم در اینجا است. این حتی چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت کنیم. در آستین اینطور نیست.

تبلیغات

تبلیغات

اول آن افرادی بودند که خانه را از آنها خریدیم. آنها در مورد علت نشتی دروغ گفتند، مسائل مربوط به کیفیت آب چاه را که باعث مریض شدن ما شده بود را فاش نکردند، در مورد هزینه تعمیر مواد و غیره دروغ گفتند. اما به همین جا ختم نشد.

ما مردی را با رتبه پنج ستاره در Yelp استخدام کردیم تا فرش پر از آب را بالا بکشد که به طور کامل و کاملاً واضح درهای کمد ما را در حین برداشتن آنها شکست و هیچ کلمه ای در مورد آسیب نگفت. یا قالیشویی که در طبقه بالا یک پا سوخته و بدون هیچ حرفی رفت. یا جابجایی (همچنین پنج ستاره در Yelp) که ما استخدام کردیم که به فروش میز پینگ پنگ ۶۰۰ دلاری چرمی ما کمک کرد و درآمد حاصل از آن را با ما تقسیم کرد.

ما هرگز از او چیزی نشنیدیم. نفسمون حبس نمیشه

با صحبت کردن در اطراف متوجه شدیم که تجربه ما استثنایی نیست. مردم در آنجا به آن عادت کرده‌اند و می‌دانند که دقت بیشتری انجام دهند – بازرسی‌های بیشتر، آزمایش‌های بیشتر، بی‌اعتمادی بیشتر. اما برای ما که از کالیفرنیا آمدیم، این یک شوک و ناامیدی بزرگ بود، نه اینکه به شکست مالی اشاره کنیم.

تبلیغات

تبلیغات

۵٫ فریاد زدن

بله، غذای خوبی در آستین وجود دارد، اما نمی توانید به Yelp برای پیدا کردن آن اعتماد کنید زیرا در آستین کار نمی کند.

ما ۴۰ دقیقه رانندگی کردیم تا غذای خوب هندی جنوبی را در یک مکان چهار و نیم ستاره داشته باشیم. این یکی از بدترین تجربه های خدماتی زندگی من بود. به لکه های قطره اشک روی این پست توجه کرده اید؟ به طور کلی نمی‌توانستید به Yelp چندان اعتماد کنید، که بسیار نگران‌کننده بود، مخصوصا برای یک فرد جدید.

۶٫ بی ادبی

من احتمالاً بیشترین گرما را برای این یکی خواهم گرفت، اما آستینیت ها بی ادب هستند. ما با افراد شگفت انگیزی در آستین آشنا شدیم (مانند همکارانم و جماعت کلیسا) و حتی با آنها برخورد کردیم. متیو مک کانهی در بازی فوتبال پرچم بچه ما افراد بسیار شگفت انگیز و دوستانه ای وجود دارند، اما ما بیش از سهم خودمان با دیگران ملاقات کردیم.

نمایشگاه الف، پدری بود (همچنین در لیگ فوتبال بچه‌ها) که تی شرت «به آستین نقل مکان نکن» را پوشیده بود، نمایشنامه‌ای با موضوع «با تگزاس قاطی نکن». اجازه دهید این موضوع را روشن کنم: من خانواده ام را از ریشه جدا کردم، در چهار ایالت نقل مکان کردم، و این استقبالی است که از من می شود؟ و بدترین قسمت آن این است که حتی خنده دار نیست. یک برچسب سپر در غرب وجود دارد: “مونتانا بد است. به دوستان خود بگویید!” همان پیام، اما با کمی طنز.

تبلیغات

تبلیغات

و سپس تگزاسی‌های بومی، معمولا مسن‌تر، هستند که کاملاً به کلیشه‌ها پایبند هستند. هرگز به من گفته نشده است که چه کاری باید انجام دهم و چه کاری را انجام ندهم، و ارائه با لحنی است که “این دقیقاً همان روشی است که انجام می شود” که کاملاً از هر دیدگاه دیگری در این مورد غافل است.

دوستان ما از تنسی نیز تأیید کردند که آستین با مفهوم مهمان نوازی جنوبی مطابقت ندارد، اما من می گویم که اکثر تگزاسی های جوان واقعاً باحال بودند.

رانندگان آستین نیز وحشتناک هستند، منظورم این است که مغز خزنده ها وحشتناک هستند. آن‌ها در گذرگاه‌ها تسلیم عابران پیاده نمی‌شوند، مگر اینکه مجبور شوند، به‌طور غیرقابل توضیحی در عقب خودرو قرار می‌گیرند و به‌طور غیرقانونی شما را روی یک رنگ زرد دوتایی می‌گذرانند تا در ۱۰ دقیقه آینده در جاده‌های باز ۳۰ فوتی جلوی شما برانند، و ممکن است محافظه‌کار باشند، اما نه با شاخ آنها من در سرتاسر کشور رانندگی می کنم و دستم پایین است، آستین بدترین و غیرقابل توضیح ترین رانندگی را دارد که تجربه کرده ام.

خدمات نیز به طور کلی افتضاح است. فرقی نمی کند که یک شرکت کرایه اتومبیل یا رستوران باشد. ما چند گارسون و میزبان استثنایی پیدا کردیم، اما آستین به طور کلی بدترین سرویسی است که در سراسر کشور تجربه کرده ام. منظورم این است که شما با دو چمدان در فرودگاه آستین هستید و به تازگی شش کالا سفارش داده اید. آنها حتی از شما نمی پرسند که آیا کیف می خواهید، شما باید درخواست را آغاز کنید و حتی در این صورت فقط کیف را به شما تحویل می دهند.

تبلیغات

تبلیغات

۷٫ نه کاملاً یک آرمان شهر محافظه کار

اگر از مردم سایر نقاط تگزاس بپرسید، آنها خواهند گفت که آستین نماینده نیست (با وجود این واقعیت که اکثر افرادی که به آستین نقل مکان می کنند اهل تگزاس هستند) از کل تگزاس. این احتمالا درست است، اما در اینجا تعدادی از چیزهای بهم ریخته در مورد شهرستان تراویس / NW Austin وجود دارد:

  • بسیاری از توسعه‌های جدیدتر در زمین‌های مزرعه‌ای تغییر یافته ساخته شده‌اند که ممکن است از سایر توسعه‌ها دور باشد. علیرغم اینکه تگزاس پیشتاز کشور در تولید گاز طبیعی است، آنها اجباری نمی کنند که ابزارهای مدرن برای این پیشرفت های جدید اجرا شوند. در یکی از محله های مرفه، بلترا، ساکنان از سازنده شکایت می کنند برای امضای قرارداد ۳۰ ساله تمدید خودکار برای پروپان ضبط شده که ساکنان را با ۶۰۰ دلار قبض گرمایش ماهانه در زمستان می گذارد. آیا این یک شوخی بیمارگونه است؟ طمع از بین می رود.
  • همچنین انتخاب مدرسه دولتی کمی وجود دارد. در کالیفرنیا مدارس چارتر، مدارس دو روزه، مدارس دولتی، مدرسه نقدی/مدرسه منشور ترکیبی/مدرسه خانگی وجود دارد. در آستین غربی، فقط مدارس دولتی. نمی دانم چرا، اما شنیده ام که مجتمع صنعتی فوتبال دبیرستان با مدارس چارتر مخالف است.
  • و بعد دوباره آب است. آستین به معنای واقعی کلمه محدودیت‌های آب را در زمانی که سیل می‌آید اعمال خواهد کرد. “نمیتونی فقط مقداری از آب رو از اینجا ببری و … مهم نیست.” و همسایگان تگزاسی شما را به خاطر داشتن یک چمن سبز فراخوان خواهند کرد، حتی اگر از چاه آبیاری کنید، این احتمالی است که آنها نمی توانند تصور کنند.

۸٫ تک کشت

من عاشق شناختن مردم از فرهنگ های دیگر هستم. در کالیفرنیا همسایگان ویتنامی، همسایه های ایرانی، فیلیپینی ها، فلسطینی ها، شما نام ببرید. ما خوشمون میاد.

در بخش‌هایی از تگزاس این فقط یک تک‌کشت نیست، بلکه یک تک‌کشت است که به نظر نمی‌رسد از بی‌مزه بودن خود آگاه باشد. در مورد آن فکر کنید: آیا حاضرید پسرتان را بر اساس شایستگی او برای آینده حرفه ای در فوتبال مورد قضاوت قرار دهید؟ آیا با شرکت در بازی فوتبال محلی دبیرستان با بچه ها آماده هستید تا شبکه سازی کنید؟ زیرا این یک چیز در تگزاس است.

تبلیغات

تبلیغات

و فقط این نیست. فقدان گشودگی نسبت به ایده‌های متنوع باعث می‌شود این احساس را داشته باشید که ۱۵ سال به عقب در زمان سفر کرده‌اید و از نظر فنی به آنجا رفته‌اید. آنها به Uber و Lyft رای دادند و فکر می کنند که این مسئله بزرگی نیست زیرا – منتظرش باشید – آنها یک مشکل دارند گروه فیس بوک اشتراک گذاری سواری. بله، این باید برای بازدیدکنندگان خارج از شهر عالی باشد.

آنها همچنین بسیاری از گزینه های ما در سن دیگو مانند “لیگ های فوتبال فقط بازی” برای بچه ها را ندارند. کارواش ها لنگ بودند. شما فقط نمی توانید اعتماد کنید که همه چیز به اندازه کالیفرنیا اندیشیده و اجرا شود.

۹٫ مدارس و ورزش های تنبیهی، نظامی

ما سه بچه در مدرسه ابتدایی محلی داشتیم که امتیاز آنها ۹ از ۱۰ بود. مطمئناً، برخی از معلمان عالی و بسیار دلسوز بودند، اما مدرسه مانند یک آکادمی نظامی کوچک اداره می شد.

بچه های ما بیشتر از معلمان ورزش و موسیقی شکایت کردند. (آیا قرار نیست آن‌ها سرگرم‌کننده باشند؟) ما داستان‌هایی در مورد بچه‌هایی شنیدیم که دورهای دور را می‌دویدند یا استراحت را از دست می‌دادند فقط به این دلیل که «سس سیب متقاطع» نمی‌نشستند. چه کسی به فکر حذف تعطیلات بود؟ و هر چه مربی یا معلم نادان تر به نظر می رسید، بیشتر اصرار داشت که او را با عنوان “ای آقا” خطاب کنند – که هنوز هم معمول است، حتی در آستین.

تبلیغات

تبلیغات

تاکید زیادی بر همنوایی وجود داشت که برای معلمان خوب بود و برای بچه ها بد. من برای خواندن به کلاس کودکستانم رفتم و احساس کردم در یک دیکتاتوری فرود آمده ام. آن‌ها دستیارانی داشتند که مطمئن می‌شدند همه مهدکودک‌ها هنگام راهپیمایی در صف به سمت کافه تریا رو به جلو هستند. مهدکودک ها.

بچه هایمان را بیرون کشیدیم. مدرسه ما ممکن است به خصوص بد بوده باشد، اما چیزی است که باید مراقب آن بود.

۱۰٫ آلرژی به سرو

این احتمال وجود دارد که در تمام سال اول در آستین بیمار باشید و در معرض مجموعه جدیدی از عوامل بیماری زا قرار بگیرید. ما بودیم و این غیر معمول نیست.

سپس شنیدیم که بعد از چند سال، در صورتی که قبلاً آن را نداشته اید، آلرژی به سرو نیز شایع است.

تبلیغات

تبلیغات

آنها به قدری بد هستند که حداقل دو متخصص را می‌شناختیم که تحت ایمونوتراپی زیر جلدی (تصویربرداری در طی چندین سال) قرار می‌گیرند، زیرا آلرژی‌های آنها زندگی آنها را خراب می‌کرد. مراکز درمان آلرژی بسیار رایج هستند. واقعاً فقط دو نوع درخت در آستین وجود دارد، سدر (واقعاً ارس) و بلوط، بنابراین نمی توان از سرو دور شد.

۱۱٫ (من نمی توانستم در ۱۰ متوقف شوم) وسواس بزرگ خانه های لوکس

من حدس می زنم به دلیل کمبود زمین عمومی، آب و هوای وحشتناک و غیره، آستینی ها واقعاً وارد خانه های خود می شوند. ما خانه های تزئین شده باورنکردنی را دیدیم – به شکل قلعه.

و فشار برای تمیز نگه داشتن خانه شما وجود دارد. شما می‌توانید خانه‌ای بخرید که با استانداردهای کالیفرنیا (آشپزخانه به روز شده، قالب‌های تاج‌دار) واقعاً زیبا باشد، فقط متوجه می‌شوید که خانه دیگران بسیار زیباتر از خانه شما است، که تا زمانی که متوجه نشدیم هیچ‌کس نمی‌خواهد خانه ما را کمتر بخرد، اهمیتی به آن ندادیم. خانه بیش از مجلل

اخلاقیات داستان

خرید یک سبک زندگی “مانند کالیفرنیا” در آستین به پول زیادی نیاز دارد. اگر به آستین نقل مکان می کنید، مطمئن شوید که این به خاطر چیزهایی است که ارائه می دهد (سبک زندگی در مرکز شهر، باربیکیو، فوتبال، موسیقی زنده، خانه های خوب، فرصت های حرفه ای) و چیزهایی را که پشت سر می گذارید از دست نخواهید داد ( هوای خوب، فضاهای عمومی و غیره).

تبلیغات

تبلیغات

این یک اشتباه پرهزینه بود، اما من و خانواده‌ام اکنون کالیفرنیا را در نگاهی کاملاً جدید می‌بینیم. ما احساس خوشبختی می کنیم که در منطقه خلیج زندگی می کنیم.

خواهش میکنم.

برت آلدر یک مدیر فروش است که در صنعت نیمه هادی مستقر در سن خوزه، کالیفرنیا کار می کند.

این پست در ابتدا در سال ۲۰۱۶ نوشته شده و در تاریخ منتشر شده است Quora توسط برت آلدر.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

فنی
کالیفرنیا
تگزاس

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/moving-california-austin-texas-10-things-i-wish-i-knew-2021-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *