داستان های برتر: انتظارات رویداد اپل برای آیفون ۱۵، اپل واچ و موارد دیگر

تقویم به سپتامبر تبدیل شده است و فصل جدید آیفون در راه است! اپل سری آیفون ۱۵ را در رویدادی که برای سه‌شنبه، ۱۲ سپتامبر، ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام برنامه‌ریزی شده است، معرفی خواهد کرد و پخش زنده آن در یوتیوب و وب‌سایت اپل در دسترس خواهد بود.

داستان های برتر: انتظارات رویداد اپل برای آیفون ۱۵، اپل واچ و موارد دیگر

برای همه جزئیات در مورد آنچه در هفته آینده انتظار داریم (و نه) در زیر بخوانید و در روز سه شنبه به عنوان MacRumors در دسترس خواهد بود تا ببیند اپل چه چیزی در فروشگاه دارد.

انتظارات از رویداد ۱۲ سپتامبر اپل: آیفون ۱۵، اپل واچ اولترا ۲، ایرپاد USB-C و موارد دیگر

قبل از رویداد روز سه‌شنبه، همه چیزهایی را که انتظار داریم در روز سه‌شنبه ببینیم، شامل سری آیفون ۱۵، مدل‌های جدید اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ و موارد دیگر را خلاصه کرده‌ایم.


خط تولید آیفون ۱۵ سرلوحه این نمایشگاه خواهد بود و انتظار می‌رود هر چهار مدل به پورت USB-C و جزیره دینامیک مجهز شوند، در حالی که بسیاری از ویژگی‌های اضافی برای مدل‌های Pro شایع شده است، از جمله قاب تیتانیومی، اکشن قابل تنظیم دکمه، تراشه A17 Bionic، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و موارد دیگر.

هر آنچه که باید در مورد مشخصات دوربین آیفون ۱۵ بدانید

MacRumors این هفته مشخصات دقیق دوربین را برای کل سری آیفون ۱۵ به اشتراک گذاشتدر آستانه رونمایی از دستگاه ها در هفته آینده.


ویژگی‌های کلیدی مرتبط با دوربین شامل سنسور دوربین پشته‌ای برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس و لنز تله‌فوتو پریسکوپ برای آیفون ۱۵ پرو مکس است که زوم اپتیکال تا ۶ برابر را امکان‌پذیر می‌کند. این ویژگی های دوربین ظاهرا “ستاره نمایش” در رویداد اپل باشید.

اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ دارای نمایشگر ضربان قلب جدید، سنسورهای دقیق تر، تراشه U2 و موارد دیگر هستند.

در حالی که انتظار تغییرات قابل توجهی در طراحی برای مدل های آینده اپل واچ نداریم، بلومبرگمارک گورمن می گوید که وجود خواهد داشت تعداد مناسبی از تغییرات زیر کاپوت توسط یک تراشه جدید S9 رهبری می شود که اولین ارتقاء واقعی را در این زمینه از زمان اپل واچ سری ۶ ارائه می دهد.


علاوه بر این، باید برخی ارتقاءها در سنسورهای مختلف و سایر اجزا با “تمرکز بر سرعت، کارایی و دقت” انجام شود. تراشه جدید “U2” Ultra Wideband قابلیت های ردیابی موقعیت مکانی را با توجه به بهبود اکوسیستم Find My افزایش می دهد.

اپل استورها یک شبه بعد از رویداد Wonderlust در آماده سازی برای عرضه آیفون ۱۵ به روز می شوند

فروشگاه های خرده فروشی اپل در شب بعد از رویداد اپل به روز رسانی خواهد شد هفته آینده، با توجه به بلومبرگمارک گورمن.


این احتمال وجود دارد که فروشگاه ها مواد بازاریابی را برای محصولات جدیدی که در رویداد اپل معرفی شده اند، از جمله سری آیفون ۱۵ منتشر کنند. از دیگر محصولاتی که انتظار می‌رود رونمایی شوند می‌توان به اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا و یک قاب USB-C AirPods.

مدل های آیفون ۱۵ پرو دوباره ۱۰۰ دلار افزایش قیمت دارند

مدل‌های آتی آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است نسبت به مدل‌های فعلی افزایش قیمت داشته باشند، اگرچه شایعات در مورد اینکه دقیقاً چگونه اتفاق می‌افتد نامشخص است.


دن ایوز، تحلیلگر Wedbush و دیگران ایمان داشتن قیمت هر کدام ۱۰۰ دلار بیشتر خواهد بود نسبت به مدل های فعلی پرو در ایالات متحده، به این معنی که قیمت آیفون ۱۵ پرو از ۱۰۹۹ دلار و آیفون ۱۵ پرو مکس از ۱۱۹۹ دلار شروع می شود.

با این حال، شرکت تحقیقاتی TrendForce معتقد است که افزایش قیمت محدود به مدل پرو مکس خواهد بودبا آیفون ۱۵ پرو کوچکتر که هنوز از ۹۹۹ دلار شروع می شود.

در رویداد Wonderlust اپل چه چیزی را نباید انتظار داشت

برای کمک به تعیین انتظارات قبل از رویداد “Wonderlust” اپل، ما یک را گردآوری کرده ایم لیست محصولاتی که اپل بعید است اعلام کند در طول سخنرانی اصلی


به عنوان مثال، اولین مک های دارای تراشه M3 هستند انتظار نمی رود تا ماه اکتبر اعلام شود. سایر محصولات شایعه شده مانند نسل دوم هوم پاد مینی و مدل های آیپد پرو با نمایشگرهای OLED تا سال ۲۰۲۴ عرضه نمی شوند.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

پس اگر می خواهید داشته باشید داستان های برتر مانند خلاصه بالا که هر هفته به صندوق پست ایمیل شما تحویل داده می شود، مشترک شدن در خبرنامه ما!

این مقاله "داستان های برتر: انتظارات رویداد اپل برای آیفون ۱۵، اپل واچ و موارد دیگر" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/09/top-stories-iphone-15-event-preview/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *