داستان های برتر: macOS Sonoma منتشر شد، iOS 17.1 بتا و شایعات آیفون ۱۶

طرفداران مک، شاد باشید! اکنون می‌توانید از به‌روزرسانی‌هایی که با macOS Sonoma ارائه می‌شود، لذت ببرید، که این هفته کمی دیرتر از به‌روزرسانی‌های اصلی بقیه پلتفرم‌های اپل برای عموم منتشر شد.


البته اپل به همین جا متوقف نمی‌شود و از قبل شروع به نصب iOS 17.1، macOS Sonoma 14.1 و دیگر به‌روزرسانی‌های آتی برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان عمومی بتا کرده است. این هفته همچنین شاهد برخی از شایعات جدید در مورد آیفون ۱۶ بودیم (بله، در حال حاضر!)، در حالی که بحث در مورد مسائل حرارتی آیفون ۱۵ پرو و ​​لوازم جانبی جنجالی FineWoven اپل ادامه دارد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد این داستان ها و موارد دیگر به ادامه مطلب مراجعه کنید!

اپل macOS Sonoma را با ابزارک های دسکتاپ، حالت بازی و موارد دیگر منتشر می کند

macOS Sonoma این هفته برای عموم منتشر شد پس از بیش از سه ماه آزمایش بتا. به‌روزرسانی نرم‌افزار رایگان شامل بسیاری از ویژگی‌ها و تغییرات جدید برای مک است، از جمله ویجت‌های دسکتاپ تعاملی، حالت بازی، امکان افزودن وب‌سایت‌ها به Dock به عنوان برنامه‌های وب، چندین بهبود سافاری و موارد دیگر.


ما یک را به اشتراک گذاشته ایم لیستی از ویژگی‌های macOS Sonoma که ارزش بررسی داردو جزئیات بیشتر در مورد به‌روزرسانی نرم‌افزار را می‌توانید در جزئیات ما پیدا کنید جمع بندی macOS Sonoma.

همه چیز جدید در iOS 17.1 بتا ۱

کمتر از دو هفته پس از انتشار iOS 17 اپل، اولین بتای iOS 17.1 در حال حاضر موجود است. طبق معمول، تعداد انگشت شماری از ویژگی ها و تغییرات جدید با این به روز رسانی نرم افزاری برای Apple Music، AirDrop و غیره به آیفون اضافه می شود.


ما جمع کرده ایم لیستی از همه چیزهای جدید در اولین بتا iOS 17.1 با جزئیات بیشتر نسخه بتا اکنون هم برای توسعه دهندگان و هم برای آزمایش کنندگان بتا عمومی در دسترس است.

آیفون ۱۶ دارای یک دکمه خازنی اضافی برای عکسبرداری است

سیب قصد دارد یک دکمه خازنی جدید به مدل های آیفون ۱۶ اضافه کند که در داخل به عنوان “دکمه ضبط” شناخته می شود، با توجه به MacRumors منابع


مشخص نیست که این دکمه برای چه چیزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود در زیر دکمه پاور در سمت راست آیفون قرار گیرد، می‌تواند یک دکمه شاتر راحت‌تر برای دوربین در هنگام عکاسی در جهت افقی باشد.

۲۲ ویژگی جدیدی که ممکن است در watchOS 10 از دست داده باشید

watchOS 10 اکنون برای اپل واچ سری ۴ و جدیدتر در دسترس است و به روز رسانی نرم افزار شامل چندین ویژگی و تغییرات جدید است.


این هفته، ما لیستی از ۲۲ ویژگی و تغییرات watchOS که ممکن است از آنها اطلاعی نداشته باشید. اگر به دنبال نکات و ترفندهای جدیدی در مورد نحوه استفاده کامل از اپل واچ خود هستید، حتماً فهرست را برای چند توصیه مفید بررسی کنید.

نگرانی های داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو در دو گزارش دیگر برجسته شده است

نگرانی های داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس همچنان به عنوان تیترهای این هفته ادامه دهید، با موضوع برجسته شده توسط روزنامه وال استریت و بلومبرگ.


مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل گفت که قاب تیتانیومی در مدل های آیفون ۱۵ پرو تاثیر منفی بر راندمان حرارتی دارد. کو معتقد است که اپل احتمالاً این مشکل را از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده برطرف خواهد کرد، اما او گفت که بهبودها ممکن است محدود باشد.

قاب های Fine Woven اپل برای آیفون ۱۵ همچنان به شدت مورد انتقاد قرار می گیرند

جدید اپل قاب های FineWoven برای مدل های آیفون ۱۵ به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است از آنجایی که در اوایل ماه جاری منتشر شد، برخی از مشتریان و رسانه‌ها از مستعد خراشیدگی و لکه‌دار بودن پارچه بیرونی شکایت داشتند.


ما برخی از بازخوردهای منفی را خلاصه کرد هفته گذشته، و شکایات همچنان ادامه دارد. اپل تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده است.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

پس اگر می خواهید داشته باشید داستان های برتر مانند خلاصه بالا که هر هفته به صندوق پست ایمیل شما تحویل داده می شود، مشترک شدن در خبرنامه ما!


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/30/top-stories-macos-sonoma-released/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *