زنی که حدود ۱۰۸ دلار در ماه برای هزینه های بهداشتی خرج می کند، میلیونر را شکست می دهد که سالانه ۲ میلیون دلار برای رتبه بندی ضد پیری خرج می کند.

برایان جانسون

برایان جانسون، بنیانگذار بیوتکنولوژی ۴۵ ساله، امیدوار است با برنامه ای که خود آغاز کرده است، به نام Project Blueprint، ساعت بدن خود را چند دهه به عقب برگرداند.

داستین جیالانزا



  • جولی کلارک گیبسون در حال ضرب و شتم است برایان جانسون در المپیک جوانی با هزینه بسیار کمتر.
  • این زن به فورچون گفت که عمدتاً برای هزینه های باشگاه و مکمل هزینه می کند.
  • جانسون گفته است که سالانه ۲ میلیون دلار صرف تلاش برای تغییر سن بیولوژیکی خود می کند.
تبلیغات

تبلیغات

شاید میلیون ها دلار، بیش از ۱۰۰ مکمل روزانه و تیمی متشکل از ۳۰ پزشک برای مبارزه با روند پیری لازم نباشد.

میلیونر برایان جانسون با او نامی برای خود دست و پا کرده است روال های بهداشتی سخت در تلاش او برای داشتن سلامتی بیولوژیکی یک فرد ۱۸ ساله – که حتی در یک نقطه شامل دریافت انتقال خون از پسر ۱۷ ساله اش اما، حداقل یک سنج پیری بیولوژیکی نشان می دهد که یک رویکرد ساده تر ممکن است بهتر باشد.

جولی گیبسون کلارک، زنی که به فورچون گفت به نظر می رسد که بزرگترین هزینه های ضد پیری او به حدود ۱۰۸ دلار در ماه می رسد، به نظر می رسد که جانسون را در این رقابت شکست دهد. المپیک جوان سازی. تابلوی امتیازات آنلاین بود راه اندازی شد توسط جانسون در اوایل امسال و رتبه‌بندی هزاران شرکت‌کننده بر اساس سرعت پیری بیولوژیکی با استفاده از آزمایش‌های DNA در طول شش ماه یا بیشتر.

کلارک در حال حاضر رتبه دوم بازی های المپیک جوان سازی را دارد، که تخمین می زند که سن زن ۵۵ ساله برای هر سال کامل در آینده حدود ۰٫۶۶۵ سال باشد. در همین حال، جانسون ۴۶ ساله در رتبه ششم فهرست قرار دارد و حدود ۰٫۷۲ سال سن دارد.

تبلیغات

تبلیغات

نه کلارک و نه جانسون بلافاصله به درخواست های Insider برای اظهار نظر در مورد رتبه بندی فعلی سلامت قبل از انتشار پاسخ ندادند.

کلارک به فورچون گفت ۲۷ دلار در ماه برای عضویت در باشگاه هزینه می کند و ۷۹ دلار در ماه برای اشتراک NOVOS که به او امکان دسترسی به مکمل ها را می دهد، می پردازد. این زن به نشریه گفت که “به سلامتی آگاه است” اما می تواند با حقوق کمتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار کار کند.

کلارک به فورچون گفت، مانند جانسون، روال سلامتی او شامل روزه گرفتن و ورزش است. این زن ۵۵ ساله گفت که هر روز بین ساعت ۴:۴۵ صبح تا ۵ صبح از خواب بیدار می شود، اما حدود ۱۶ ساعت روزه می گیرد و اولین وعده غذایی خود را در حدود ساعت ۱۰ یا ۱۱ صبح می خورد. او زمانی را صرف تمرینات قلبی و قدرتی می کند، مدیتیشن می کند و هر روز حدود ۱۶ اونس سبزیجات می خورد.

در گذشته، جانسون جزئیات خود را شرح داده است رژیم ضد پیری که گفته است برایش هزینه دارد ۲ میلیون دلار در سال. او گفته است که بیش از ۲۰۰ پروتکل را از “Blueprint” خود دنبال می کند. روال شامل خوردن یک رژیم سخت، شامل ترکیبی از سبزیجات و عدس و همچنین مصرف ۱۱۱ مکمل در روز است. این میلیونر همچنین گفت که همه وعده های غذایی خود را هر روز قبل از ساعت ۱۱ صبح می خورد.

تبلیغات

تبلیغات

جانسون همچنین گفته است که از روش های عجیب و غریب تری مانند اجرا استفاده کرده است امواج شوک درمانی روی آلت تناسلی او یا استفاده از نور قرمز درمانی و سونوگرافی، برای بازگرداندن سن بیولوژیکی او.

در نهایت، کلارک به فورچون گفت که عادات سالم باید چیزی باشد که به راحتی بتوان آن را در زندگی روزمره شما جای داد.

کلارک می‌گوید: «این چیزها باید مانند مسواک زدن دندان‌هایتان باشد.

روندهای ضد پیری در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. از علاقه مردم به مناطق آبی و درمان های ضد پیری به ثروتمندان فوق العاده ای مانند جانسون، جف بزوس یا مارک زاکربرگ که دارند میلیون ها دلار در تحقیقات طول عمر سرمایه گذاری کرد.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/woman-spending-less-than-millionaire-bryan-johnson-anti-aging-ranking-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *