لوترون سرانجام کنترل از راه دور هوشمند خود را مانند یک کلید چراغ معمولی نشان داد

کنترل از راه دور جدید Caséta Pico شرکت روشنایی هوشمند شبیه هر سوئیچ پارویی قدیمی است، اما می تواند همه چیز را از چراغ ها و سایه های شما گرفته تا بلندگوهای Sonos شما کنترل کند.

سازنده روشنایی هوشمند Lutron در حال گسترش خط تولید خود است سوئیچ های هوشمند که شبیه سوئیچ های هوشمند نیستنداضافه کردن یک جدید کنترل از راه دور Pico Paddle (19.99 دلار) به خط روشنایی هوشمند Caséta خود. کنترل از راه دور بی سیم دقیقاً شبیه یک سوئیچ سیمی است اما می تواند تمام سوئیچ های Caséta، سایه های هوشمند Lutron Serena، فن های سیمی، بلندگوهای Sonos و موارد دیگر را کنترل کند.

برای کسانی که آشنایی ندارند، خط Caséta یکی از بهترین راه حل های DIY است سوئیچ های هوشمند برای کنترل روشنایی LED معمولی این به لطف سنگ جامد لوترون است فناوری Clear Connect RFادغام گسترده (Apple Home، Amazon Alexa، Google Home، SmartThings و موارد دیگر)، و بدون نیاز به سیم های خنثی، سوئیچ ها را با خانه های بیشتری سازگار می کند.

با این حال، خط گران است، از حدود شروع می شود ۶۰ دلار برای یک کلید روشن/خاموشو نیاز به الف دارد پل اختصاصی به عنوان یک راه حل روشنایی کل خانه استفاده شود. طراحی اصلی Caséta نیز بسیار متمایز و کاملاً تکنیکی بود و دارای آیکون‌ها و دکمه‌های متعدد بود. Pico Paddle Remote جدید با سبک کلاسیک سوئیچ پدال کلاسیک Lutron که سال گذشته با آن عرضه شد مطابقت دارد سوئیچ های هوشمند Diva و Claro.

مزیت در اینجا سوئیچ با ظاهری آشناتر است که هر کسی می داند چگونه از آن استفاده کند اما با عملکرد اضافه شده یک سوئیچ هوشمند. آدام مک، مدیر محصول Caséta Wireless، در جلسه ای قبل از عرضه به من گفت: “این یک زیبایی شناختی کمتر مخرب است.”

Pico Paddle Remote جدید یک کنترل از راه دور بی سیم هوشمند است که به عنوان یک کلید معمولی چراغ پدال ظاهر می شود.
Pico Paddle Remote جدید یک کنترل از راه دور بی سیم هوشمند است که به عنوان یک کلید معمولی چراغ پدال ظاهر می شود.
تصویر: لوترون
Pico را می توان مانند یک کلید معمولی روی دیوار نصب کرد.
Pico را می توان مانند یک کلید معمولی روی دیوار نصب کرد.
تصویر: لوترون

کنترل از راه دور Pico Paddle جدید یک نسخه بازطراحی شده از آن است کنترل از راه دور بی سیم Pico موجود. می توان از آن به عنوان یک کنترل از راه دور مستقل استفاده کرد، اما واقعاً برای نصب روی دیوار با استفاده از جعبه دیواری سوئیچ استاندارد برای ظاهری سنتی طراحی شده است. این می تواند به عنوان دومین نقطه کنترل برای هر سوئیچ Lutron Caséta در یک اتاق کار کند و به شما یک تنظیم روشنایی سه طرفه بدون نیاز به سیم کشی سه طرفه بدهد.

کنترل از راه دور Pico Paddle تا ۱۰ سال عمر باتری دارد و می تواند تا ۱۰ دستگاه را بدون اتصال Wi-Fi کنترل کند. با تمام سوئیچ‌های Caséta موجود و با لوازم جانبی سازگار، از جمله پایه‌های دیواری کار می‌کند.

ظاهر جدید نحوه کنترل آن را تغییر می دهد. یک بار ضربه زدن روی Pico هنگام جفت شدن با سوئیچ دیمر کاستا، چراغ ها را در هر سطحی که لغزنده دیمر تنظیم شده است روشن می کند. این یک ارتقاء خوب نسبت به Pico قبلی است، جایی که هر بار با یک ضربه چراغ ها را به روشنایی کامل روشن می کند.

Pico Paddle Remote به همراه سوئیچ دیمر Diva با قیمت 79.95 دلار یا به صورت مستقل با قیمت 19.95 دلار موجود است.
Pico Paddle Remote به همراه سوئیچ دیمر Diva با قیمت ۷۹٫۹۵ دلار یا به صورت مستقل با قیمت ۱۹٫۹۵ دلار موجود است.

اگر دو بار روی Pico ضربه بزنید، چراغ‌ها تا حد روشنایی کامل روشن می‌شوند. با این حال، هیچ گزینه میکرو تاریکی وجود ندارد، که نسخه اصلی اجازه می دهد. اصلی پیکو همچنان برای خرید در دسترس است. همانند آن نسخه، پیکو جدید نیز با آن کار می کند سایه های سرینا لوترون برای باز کردن کامل، بسته شدن کامل یا مکث سایه ها خط بکشید.

کنترل از راه دور Pico Paddle به صورت مستقل ۱۹٫۹۵ دلار یا با پایه دیواری و صفحه دیواری ۲۹٫۹۵ دلار قیمت دارد. بسته ای از ریموت، پایه دیواری و دیمر هوشمند Diva (79.95 دلار) یا سوئیچ هوشمند Clara (69.95 دلار) نیز تخفیف ارائه می دهد. این محصولات از امروز ۷ سپتامبر در Best Buy، Lowe’s و The Home Depot و به زودی در آمازون در دسترس خواهند بود.

“ما هیچ جدول زمانی از نظر زمان یا زمانی که قرار است از Matter حمایت کنیم نداریم”

من با Lutron در مورد برنامه های آن بررسی کردم پذیرش موضوع; این شرکت یکی از اعضای اتحادیه استانداردهای اتصال است، اما تاکنون نگفته است که آیا از پروتکل جدید خانه هوشمند پشتیبانی می کند یا خیر. مک گفت: «موضوع ما یکسان است – در حالی که در چند ماه گذشته چیزهای زیادی با Matter تغییر کرده است – از نظر منافع مشتری، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کار می‌کند و به خوبی کار می‌کند. بنابراین، ما هیچ جدول زمانی از نظر زمان یا زمانی که قرار است از آن حمایت کنیم، نداریم.»

با اخبار این هفته که سامسونگ و آمازون در نهایت پشتیبانی کامل از پل زدن در ماده را اضافه کردند (که به احتمال زیاد چگونه محصولات لوترون به استاندارد اضافه خواهند شد) و با رقبای روشنایی هوشمند آن لویتون و Philips Hue به طور محکم در هیئت مدیره، فشار در حال حاضر بر روی Lutron برای حرکت به اینجا.


منبع: https://www.theverge.com/2023/9/7/23862694/lutron-caseta-smart-lighting-pico-paddle-remote-price-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *