محل تماشای جام رایدر ۲۰۲۳: پخش مستقیم گلف به صورت رایگان

هیجان انگیزترین تورنمنت گلف جهان برای جام رایدر ۲۰۲۳ به اروپا می رود. رقابت بین تیم ایالات متحده و تیم اروپا در گلف مارکو سیمونه و باشگاه کانتری شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد. تیم ایالات متحده با قهرمانی در جام رایدر ۲۰۲۱ در ویسکانسین، مدافع عنوان قهرمانی است.

جام رایدر یک تورنمنت سه روزه با حضور ۱۲ گلف باز از آمریکا و ۱۲ گلف باز از اروپا است. دو روز اول به مسابقات چهار نفری و چهار توپی اختصاص دارد که همگی دو بازیکن از هر تیم حضور دارند. روز ۱ و روز ۲ از یک برنامه پیروی می کنند: چهار مسابقه چهار نفره در صبح و چهار مسابقه چهار توپ در بعد از ظهر. روز سوم و پایانی شامل ۱۲ مسابقه انفرادی برای تعیین قهرمان است.

در زیر، محل تماشای جام رایدر ۲۰۲۳ را بیابید.

پخش زنده جام رایدر ۲۰۲۳ را در NBC و ایالات متحده آمریکا تماشا کنید

محل تماشای جام رایدر ۲۰۲۳: پخش مستقیم گلف به صورت رایگان
جام رایدر / ویکی کامانز

پوشش زنده چهل و چهارمین جام رایدر پخش خواهد شد NBC و شبکه ایالات متحده آمریکا. با برگزاری تورنمنت در اروپا، اکثر آمریکایی ها به دلیل اختلاف ساعت باید برای تماشای پوشش زنده زود بیدار شوند.

پوشش تلویزیونی جام رایدر ۲۰۲۳:

جمعه ۲۹ شهریور: ۱:۳۰ صبح تا ظهر به وقت شرقی (ایالات متحده آمریکا)

شنبه ۳۰ سپتامبر: ۱:۳۰-۳ بامداد ET (ایالات متحده آمریکا)؛ ۳ صبح تا ۶ بعد از ظهر به وقت شرقی (NBC)

یکشنبه ۱ اکتبر: ۵:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر به وقت شرقی (NBC)

تمام پوشش های زنده جام رایدر را می توان در جریان پخش کرد RyderCup.comرا اپلیکیشن Ryder Cup، NBCSports.comو برنامه NBC Sports.

جام رایدر ۲۰۲۳ را در NBC تماشا کنید
جام رایدر ۲۰۲۳ را در ایالات متحده تماشا کنید

پخش زنده جام رایدر ۲۰۲۳ را در Peacock تماشا کنید

فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

طاووس خانه پخش NBC Sports از چهل و چهارمین جام رایدر است. ماه گذشته، Peacock قیمت های خود را افزایش داد، یعنی خواهد شد برای استریم یلوستون هزینه بیشتری دارد، جام رایدر و بقیه برنامه های NBC Universal. Peacock Premium، ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات، اکنون ۶ دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که Peacock Premium Plus بدون آگهی، ۱۲ دلار در ماه هزینه دارد.

پخش زنده جام رایدر ۲۰۲۳ را در تلویزیون اسلینگ تماشا کنید

Sling TV

پوشش Ryder Cup 2023 در NBC و USA برای پخش در دسترس است Sling TV. یک هشدار مهم وجود دارد: Sling Blue و Sling Orange + Blue NBC و USA را حمل می کنند. با این حال، Sling Orange هیچ کدام از کانال ها را ندارد. ۴۵ دلار در ماه هزینه Sling Blue و ۶۰ دلار در ماه هزینه Sling Orange + Blue است. مشتریان جدید برای ماه اول ۵۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

پخش زنده جام رایدر ۲۰۲۳ را در Hulu با تلویزیون زنده تماشا کنید

هولو

مشترکین از Hulu با تلویزیون زنده می توانید جام رایدر ۲۰۲۳ را در NBC و USA، دو کانال از ۸۵+ کانال زنده و درخواستی تماشا کنید. Hulu با برنامه های اشتراک Live TV شامل Hulu، Disney+ و ESPN+ است. به ازای ۷۰ دلار در ماه، مشتریان Hulu (با تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی+ (با تبلیغات) و ESPN+ (با تبلیغات) دریافت می‌کنند. با ۸۳ دلار در ماه، مشترکین Hulu (بدون تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (بدون تبلیغات) و ESPN+ (با تبلیغات) دریافت می کنند.

پخش زنده جام رایدر ۲۰۲۳ را در FuboTV تماشا کنید

فیل نیکینسون/روندهای دیجیتال

پوشش رایدر کاپ ۲۰۲۳ را در اینجا پیدا کنید FuboTV، یک سرویس پخش زنده تلویزیونی که حداکثر ۲۲۷ کانال را به مشتریان ارائه می دهد. NBC و USA دو کانال برجسته هستند، به همراه ESPN، Fs1، MTV، Bravo و Comedy Central. FuboTV سه برنامه دارد: Pro با ۷۵ دلار در ماه، Elite با ۸۵ دلار در ماه و Ultimate با ۱۰۰ دلار در ماه. علاوه بر این، مشتریان جدید می توانند برای یک ثبت نام کنند امتحان رایگان.

پخش زنده جام رایدر ۲۰۲۳ را در تلویزیون YouTube تماشا کنید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

جام رایدر ۲۰۲۳ را در NBC و ایالات متحده آمریکا با آن تماشا کنید YouTube TVکه دارای بیش از ۱۰۰ کانال، از جمله FX، ABC، TNT، Bravo، و CBS است. طرفداران فوتبال همچنین می‌توانند بلیت یکشنبه NFL را در YouTube TV خریداری کنند و برای آن ثبت‌نام کنند آزمایشی رایگان به مدت یک هفته. مشتریان جدید تنها با پرداخت ۵۵ دلار در ماه، ۵۴ دلار در سه ماه اول پس انداز خواهند کرد. پس از آن نرخ به ۷۳ دلار در ماه افزایش می یابد. به علاوه، مشترکین جدید می توانند برای یک ثبت نام کنند امتحان رایگان تلویزیون یوتیوب

پخش زنده جام رایدر ۲۰۲۳ را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

NordVPN

اگر آمریکایی هستید که مرتب سفر می کنید، سرویس های پخش جریانی در کشورهای مختلف یکسان کار نمی کنند. دانلود یک سرویس VPN به رفع مشکلات پخش شما کمک می کند. یک VPN از یک سرور مستقر در ایالات متحده استفاده می کند تا سرویس پخش را فریب دهد تا فکر کند به خانه برگشته اید و کیفیت تجربه پخش شما را بهبود می بخشد. تلاش کردن NordVPN، یکی از بهترین VPN های موجود در بازار است. در حالی که آزمایش رایگان وجود ندارد، NordVPN 30 روز ضمانت بازگشت پول را برای کاربران جدید ارائه می دهد.

توصیه های سردبیران







در زیر، محل تماشای جام رایدر ۲۰۲۳ را بیابید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-ryder-cup-2023-golf-live-stream-free/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *