نقشه راه محتوای Dying Light 2 شامل ذخیره بین نسلی، سختی کابوس و سلاح گرم نیز می شود.

Techland جلد آنچه را که برای تیرانداز زامبی خود، Dying Light 2 Stay Human در راه است، عقب کشیده است.

در تریلر جدیدی که نقشه راه محتوایی خود را نشان می‌دهد، استودیو متعهد شد که به حمایت از بازی با فعالیت‌های بیشتری از جمله ماموریت‌های Co-op، Tower Raid، ناهنجاری‌های GRE قابل پخش و بازگشت Tolga و Fatin ادامه دهد.


Dying Light 2 Stay Human – تریلر انحصاری نقشه راه.

بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار گزینه‌های گرافیکی بیشتری مانند قابلیت روشن و خاموش کردن افکت شکوفه، لغزنده FOV برای Xbox Series S و بهبود کیفیت زندگی در مواردی مانند تعمیر سلاح، از بین بردن تجهیزات و مد و مجموعه‌ای از موارد جدید را داشته باشند. لوازم آرایشی و سفارشی سازی، و همچنین انواع جدید دشمن.

این تیم می‌گوید: «نگاهی به محتوای آینده و همچنین برخی از مکانیک‌های جدید مانند اعدام‌ها و پایان‌دهنده‌ها، سختی کابوس، انواع جدید دشمن و یک تیز کوتاه برای سلاح‌های گرم داشته باشید.»

رویدادهای هالووین و زمستان نیز همراه با لوازم آرایشی و سفارشی‌سازی‌های تازه، گزینه‌های گرافیکی جدید و تغییرات کیفیت زندگی و موارد دیگر در افق هستند.

همچنین به ما وعده داده شده است که “روش های بیشتری برای کشتن”، رویدادها و متقاطع ها، و صرفه جویی در بین نسل ها نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر تیزر بالا را ببینید.

یخی توسعه دهنده Dying Light Techland اخیراً از همکاری با Tencent خبر داده استکه شاهد تبدیل شدن مگاکارپ چینی به سهامدار اکثریت خواهد بود.

پاول استروک، مدیرعامل Techland؛ مارچوکا گفت که این همکاری به تیم اجازه می دهد تا “با سرعت کامل با اجرای چشم انداز پیش برود. [its] بازی‌ها، تنسنت را متحدی می‌نامند که قبلاً با برخی از بهترین شرکت‌های بازی‌های ویدیویی جهان همکاری کرده و به آنها کمک کرده تا در عین احترام به روش‌های انجام کارها، به ارتفاعات جدیدی برسند.

Techland همچنان مالکیت کامل IP های خود را حفظ خواهد کرد و “آزادی خلاقانه” خود را حفظ خواهد کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/dying-light-2s-content-roadmap-includes-cross-gen-saving-nightmare-difficulty-and-firearms-too

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *