اپل با آپدیت iOS 17 مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو را برطرف می کند

اپل قصد دارد یک به‌روزرسانی iOS 17 را برای رفع اشکالی که ممکن است در گزارش‌ها نقش داشته باشد منتشر کند مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکسبر اساس بیانیه ای که این شرکت امروز با آن به اشتراک گذاشت MacRumors و فوربس خبرنگار دیوید فیلان.


اپل همچنین می‌گوید برخی به‌روزرسانی‌های اخیر برنامه‌های شخص ثالث، سیستم را بیش از حد بارگذاری کرده و به مشکل گرمای بیش از حد کمک کرده است. این گزارش خاطرنشان می کند که برخی از این برنامه ها شامل اینستاگرام، اوبر و بازی مسابقه ای Asphalt 9: Legends هستند و اپل در حال همکاری با توسعه دهندگان این برنامه ها برای رفع این مشکل است. این گزارش می افزاید که اینستاگرام قبلاً یک اصلاح را به عنوان بخشی از به روز رسانی برنامه منتشر شده در روز چهارشنبه معرفی کرده است.

اپل می‌گوید به دلیل افزایش فعالیت پس‌زمینه، ممکن است مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در چند روز اول پس از راه‌اندازی یا بازیابی دستگاه، گرم‌تر از حد انتظار عمل کنند. این یک رفتار استاندارد برای آیفون های جدید است و فقط یک وضعیت موقتی است.

بیانیه اپل:

ما شرایطی را شناسایی کرده‌ایم که می‌تواند باعث شود آیفون گرم‌تر از حد انتظار کار کند. ممکن است در چند روز اول پس از راه‌اندازی یا بازیابی دستگاه به دلیل افزایش فعالیت پس‌زمینه، دستگاه گرم‌تر شود. ما همچنین یک اشکال در iOS 17 پیدا کرده ایم که بر برخی از کاربران تأثیر می گذارد و در یک به روز رسانی نرم افزار برطرف خواهد شد. مشکل دیگر مربوط به برخی به روز رسانی های اخیر برنامه های شخص ثالث است که باعث بارگیری بیش از حد سیستم می شود. ما در حال کار با این برنامه‌نویسان برنامه‌ها بر روی اصلاحاتی هستیم که در مرحله ارائه هستند.

این باگ باید با iOS 17.1 برطرف شود در حال حاضر در نسخه بتا و انتظار می رود در اواخر اکتبر منتشر شود. این کاملاً ممکن است که اپل نیز با یک به‌روزرسانی نرم‌افزار کوچک‌تر، مانند iOS 17.0.3، زودتر رفع اشکال را در دسترس قرار دهد.

طبق این گزارش، اپل عملکرد تراشه A17 Pro را به عنوان بخشی از رفع اشکال مربوط به دما کاهش نخواهد داد. اپل همچنین گفت که این مشکل یک خطر ایمنی نیست و بر عملکرد طولانی مدت آیفون‌های آسیب‌دیده تأثیری نخواهد داشت.

اپل اعلام کرد که قاب تیتانیومی و زیرساخت آلومینیومی آیفون ۱۵ پرو است به مسئله گرمای بیش از حد کمک نمی کندرد کردن مشکل سخت افزاری

همه کاربران آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس گرمای بیش از حد را تجربه نکرده اند و مشخص نیست که چه تعداد از مشتریان تحت تأثیر این مشکل کلی قرار گرفته اند، اما باید به زودی حل شود.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17، آیفون ۱۵ پرو
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/30/apple-responds-to-iphone-15-pro-overheating/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *