هوش مصنوعی به صنعت مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا زمان انتظار بیماران را کاهش دهد و هزاران ساعت در بازیابی داده ها صرفه جویی کند. در اینجا آمده است که چگونه می تواند به پزشک یا بیمارستان نزدیک شما برسد.

عکس استوک یک محقق که در آزمایشگاه کار می کند.

انسان‌ها همچنان کارهای سنگین را انجام می‌دهند، مانند تحقیقات پزشکی، اما هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی نیز کمک می‌کند: یکی از شرکت‌های بیمه وظایف اداری خدمات مشتری را خودکار می‌کند، در حالی که نیومکزیکو از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به ثبت نام نوزادان واجد شرایط استفاده می‌کند. مدیکید.

کراویتیگر/گتی.



این یک روش استاندارد برای بیماران ایالات متحده است که وقتی پزشک دارو یا آزمایش یا روش جدیدی را برای آنها تجویز کرده است، با بیمه گر تماس بگیرند. آنها باید بدانند – آیا بیمه آنها آن را پوشش می دهد? دریافت این پاسخ ممکن است روزها طول بکشد، اما این یکی از فرآیندهای داده های سنگینی است که برخی از موسسات مراقبت های بهداشتی اکنون به دنبال سرعت بخشیدن به آن با هوش مصنوعی هستند.

یان چاو، رهبر جهانی مراقبت های بهداشتی در Automation Anywhere گفت، در شرکت بیمه Humana، نمایندگان خدمات مشتری از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Automation Co-Pilot توسط پلتفرم فناوری Automation Anywhere برای کمک به این نوع سوالات استفاده می کنند. . او همچنین چندین دهه به عنوان پزشک اطفال در Kaiser Permanente کار کرده بود.

به گفته چاو، نمایندگان از طریق داشبورد دارای دکمه‌هایی با این فناوری تعامل دارند، که می‌توانند با فشار دادن آن، بیمه و سایر اطلاعات مشتری را که با آن صحبت می‌کنند، بازیابی کنند.

شرکت های مراقبت های بهداشتی از هوش مصنوعی برای خودکارسازی وظایف اداری خسته کننده استفاده می کنند

نمایندگان مشتریان در شرکت های بیمه چاو گفت که معمولاً پایگاه‌های اطلاعاتی را برای اطلاعاتی مانند نحوه بیمه شدن بیمار و اینکه آیا قبل از اینکه بیمه‌گر پوشش یک روش را تأیید کند، نیاز به انجام آزمایش‌های اضافی داشته باشد، بررسی کنید.

او گفت که ابزار Automation Co-Pilot می‌تواند به عوامل کمک کند اغلب در عرض چند دقیقه بفهمند که آیا یک روش خاص برای بیمار پوشش داده می‌شود یا خیر.

چاو می‌گوید: «زیبایی داشتن اتوماسیون به این دلیل است که تصمیم‌گیری انسانی زیادی وجود ندارد. “این فقط در حال واکشی اطلاعات است.”

او افزود: «در غیر این صورت، مشتری احتمالاً پاسخی مانند «با شما تماس می‌گیریم، ظرف سه روز به شما پاسخ می‌دهیم» دریافت خواهد کرد. “و این چیزی نیست که مردم دوست دارند بشنوند.”

در یک مطالعه موردی که در فوریه منتشر شد، Humana نیز برآورد کرد که خودکار کردن برخی از فرآیندهای اداری آن به کاهش ۶۸۴۰۰۰ ساعت در سال از زمان صرف شده توسط کارگران برای رسیدگی به اسناد کمک کرد.

Humana همچنین گفت که فرآیند اتوماسیون را در داخل شرکت نیز ارتقا داده است یک کارگر دیجیتال به نام “Allie” که فوربس قبلا گزارش کرده بود. Humana برای این داستان اظهار نظری نکرد.

موسسات بهداشتی با توجه به نگرانی در مورد صحت و حفظ حریم خصوصی، با احتیاط عمل می کنند

با این حال، هوش مصنوعی مولد به طور خاص خطرات قابل توجهی را به همراه دارد سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI اغلب توضیح داده است. آن خروجی می تواند مغرضانه باشد اگر روی داده های ناقص آموزش داده شده باشد. مستعد است اطلاعاتی را که به عنوان “توهم” شناخته می شود، ایجاد می کند. چاو گفت: با توجه به ملاحظات ایمنی و حفظ حریم خصوصی در پزشکی، هوش مصنوعی با احتیاط و بیشتر برای عملکردهای کم خطر مانند جمع آوری و ترکیب سریع انواع خاصی از داده ها اجرا می شود.

او گفت: «بسیاری از سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی در تلاش هستند تا بفهمند که هوش مصنوعی در کجا می‌تواند در این طیف مورد استفاده قرار گیرد – کجا ایمن است، کجا باید بررسی شود، کجا باید برای مدتی آزمایش شود.»

در همین حال، بیمه درمانی تحت مدیریت دولت نیز با مداخله هوش مصنوعی خود مواجه شده است.

در سال های اخیر، بخش خدمات انسانی نیومکزیکو فرآیند ثبت نام را خودکار کرد نوزادان واجد شرایط برای پوشش Medicaid، که آژانس قبلاً به Insider گفته بود به جای یک ماه یا بیشتر، حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد.

آژانس این فرآیند را “ربات کودک” می نامد، تلاشی که توسط فناوری IBM و SS&C Blue Prism هدایت می شود و در چندین سازمان بیمارستانی در ایالت و مناطق اطراف استفاده می شود.

به گفته شانیتا هریسون، مدیر نوآوری مشتری در بخش خدمات انسانی نیومکزیکو، موفقیت چنین ابزارهایی باعث شده است که آژانس از اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی برای سایر عملکردهای اداری مانند فهرست کردن نامه های برگشتی ارسال شده به ساکنان استفاده کند.

این پیشرفت به آژانس کمک کرد تا به سرعت اطلاعاتی را در مورد تمدید پوشش Medicare در سال جاری برای ساکنان ارسال کند، پس از اینکه مصوبه کنگره برای حفظ پوشش در اوایل همه‌گیری COVID-19 در ماه مارس منقضی شد.

هریسون گفت که استفاده از فناوری برای تسریع فهرست‌بندی نامه‌های برگشتی به آژانس کمک کرده تا فرآیندی به نام «باز کردن» را انجام دهد که در آن بررسی می‌کند که آیا ساکنانی که قبلاً در Medicaid ثبت‌نام کرده‌اند هنوز واجد شرایط هستند یا خیر. (معیار کمک به بیماری همه گیر که کنگره در مارس ۲۰۲۰ تصویب کرد به ایالت ها دستور داده بود که پوشش مدیکید را برای مدتی بدون وقفه حفظ کنند.)

هریسون گفت: “این واقعاً به ما کمک می کند تا سلامت عمومی را رها کنیم.”

پزشکان و بیماران ممکن است با استفاده از هوش مصنوعی برخی از مدارک را دریافت کنند

به نظر می رسد صنعت برای تحول گسترده تری آماده است، زیرا ابزارهای هوش مصنوعی جدید ظهور می کنند تا به متخصصان مراقبت های بهداشتی نیز پاسخ دهند.

به عنوان مثال، پزشکان از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند تا به آنها کمک کند تا بحث ها با بیماران را مستندسازی کنند و برخی از کارهای کاغذی را که معمولاً باید هنگام مشاهده بیماران انجام دهند، ساده می کنند. نیویورک تایمز گزارش داد.

خدمات وب آمازون که در حال توسعه پیشنهادهای هوش مصنوعی است، به تازگی قابلیتی به نام AWS HealthScribe را ارائه کرده است که به کارمندان پزشکی کمک می کند تا تعاملات خود را با بیماران ثبت کنند. طبق گفته شرکت.

Chow of Automation Anywhere گفت: “امیدوارم هوش مصنوعی مراقبت های بهداشتی را برای مصرف کننده قابل دسترس تر کند و خود مراقبت های بهداشتی را برای حرفه ای ها پایدارتر کند.” من مشتاقانه منتظر ماشین هایی هستم که به ما خدمات می دهند، برخلاف ماشین هایی که به ما خدمات می دهند.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

مراقبت های بهداشتی
هوش مصنوعی مولد
هوش مصنوعی

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/ai-helping-health-insurers-doctors-with-administrative-tasks-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *