پچ بعدی Cyberpunk 2077 نوید رفع مشکل خرابی ذخیره پلی استیشن ۵ را می دهد.

CD Projekt جزئیات اولین پچ Cyberpunk 2077 پس از RPG علمی تخیلی را ارائه کرده است. به روز رسانی big 2.0نویدبخش، در میان چیزهای دیگر، یک رفع مشکل صرفه جویی در فساد که بر بازیکنان پلی استیشن ۵ تأثیر می گذارد.

همانطور که توسعه دهنده به تازگی به اشتراک گذاشته است نکات برجسته پچ قبل از انتشار، به روز رسانی ۲٫۰۱ باید با افزایش حداکثر محدودیت اندازه فایل ذخیره، موارد ذخیره فاسد در PS5 را متوقف کند. CD Projekt هشدار می‌دهد که این سیوهای تحت تأثیر قبل از به‌روزرسانی را برطرف نمی‌کند، اما به بازیکنان آسیب‌دیده توصیه می‌کند تا زمانی که نسخه ۲.۰۱ عرضه شود، ذخیره‌سازی کار خود را – با ذخیره آن به عنوان یک ذخیره دستی – حفظ کنند.

در جای دیگر این به‌روزرسانی، CD Projekt قول بهبود عملکرد را در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، به‌ویژه در منطقه Dogtown، و همچنین مجموعه‌ای از اصلاحات خاص‌تر، از جمله یک مشکل خاص که باعث می‌شود V در کف آسانسور فرو رفته و به شدت کاهش یابد، قول داده است. آنها هنگام تلاش برای رسیدن به طبقه ۴۲ در ماموریت The Heist Cyberpunk 2077 – اما فقط در مواردی با FPS پایین.


بررسی فناوری Digital Foundry درباره به‌روزرسانی ۲٫۰ Cyberpunk 2077.

لیست کاملی از اصلاحات و بهبودهای اعلام شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید، اما CD Projekt تاکید می‌کند که اینها فقط «نقاط برجسته» از مشکلاتی هستند که در به‌روزرسانی ۲٫۰۱ به آن پرداخته شده است و جزئیات کامل نزدیک‌تر به انتشار گنجانده خواهد شد. اینکه دقیقا چه زمانی خواهد بود مشخص نیست. در حال حاضر، توسعه‌دهنده فقط می‌گوید این به‌روزرسانی به‌زودی برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد.

نکات برجسته به روز رسانی Cyberpunk 2077 2.01:

  • اثر تحریف شده ناشی از انتخاب یک گزینه دیالوگ خاص هنگام صحبت با جانی در پایان Automatic Love دیگر روی صفحه باقی نمی ماند.
  • V دیگر در The Heist با سقوط از آسانسور در هنگام سوار شدن به طبقه ۴۲ با FPS پایین نمی‌میرد.
  • مشکلی که در آن رابط کاربری می‌توانست ورودی‌های کنترلر را هنگام بازی با صفحه کلید و ماوس نشان دهد، برطرف شد.
  • این امکان را فراهم کرد که با دوچرخه سواری در میان سلاح ها، به درستی به سایبرافزارهای تسلیحاتی روی بیاورید.
  • Gig: Breaking News پس از نزدیک شدن به منطقه جستجو به درستی فعال می شود.
  • صدای رادیو وسیله نقلیه تنظیم می شود تا در مقایسه با سایر صداهای بازی، خیلی آرام نباشد.
  • با افزایش حداکثر محدودیت اندازه فایل ذخیره، مشکل ذخیره های خراب در پلی استیشن را برطرف کرد. توجه: با این کار، ذخیره‌های خراب قبل از به‌روزرسانی برطرف نمی‌شوند. اگر مشکل را تجربه می‌کنید، یک ذخیره فعال (مثلاً آن را به‌عنوان ذخیره دستی مجدداً ذخیره کنید) تا زمانی که ۲٫۰۱ برسد، نگه دارید.
  • بهبود عملکرد برای رایانه شخصی و کنسول ها، به ویژه در منطقه Dogtown.


منبع: https://www.eurogamer.net/cyberpunk-2077s-next-patch-promises-fix-for-playstation-5-save-corruption-issue

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *