چیزی که ما بازی می کردیم | Eurogamer.net

۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳

سلام! به ویژگی معمولی ما خوش آمدید، جایی که ما کمی در مورد برخی از بازی هایی که در چند روز اخیر خودمان را در آن بازی می کنیم، می نویسیم. این بار: لاک پشت ها، بازی های RPG و بازگشت به اصول اولیه.

اگر دوست دارید برخی از نسخه‌های قدیمی‌تر What We’ve Beening را دنبال کنید، آرشیو ما اینجاست

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، PS5

https://www.youtube.com/watch?v=5qcaEQVBcY0
تریلر Shredder’s Revenge.

من مدت هاست که می خواهم این را بازی کنم. این بازی جدید Turtles beat-’em-up با اسکرول جانبی است که از بازی های آرکید لاک پشت های قدیمی الهام گرفته شده و بسیار شبیه به آن شده است. و من برای آن بازی‌ها و لاک پشت‌ها، انصافاً نقطه‌ی ملایمی دارم.

Shredder’s Revenge به تمام خاطرات رز رنگی کاملاً ضربه می زند. این کاراکتر و انرژی را از هر صفحه نمایش پیکسلی پخش می کند، و اگر بخواهم می توانم آن را در همکاری محلی با حداکثر پنج نفر دیگر بازی کنم (من آنقدر پد یا دوست ندارم). با این حال، چیزی که من واقعاً دوست دارم، لایه اضافی مهارتی است که به نظر می رسد آن را تشویق می کند.

چیزی که من را در بازی‌های beat-’em-up آزار می‌دهد – حتی در خیابان‌های خشم ۴ اخیر – این است که چگونه به نظر می‌رسد شما می‌توانید حرکات زیادی را در بازی انجام دهید و وقتی آنها را یاد گرفتید، تمام می‌شود. آنها گزینه های شما هستند. و برای من، این به این احساس منجر می‌شود که در موقعیت‌های خاص، مانند رویارویی با رئیس، کار زیادی نمی‌توانم انجام دهم جز اینکه ضربه‌ها را جذب کنم و سعی کنم با فرسایش برنده شوم. کمی احساس می کنم – و منظورم این است که بسیار دوست داشتنی است – احمقانه.

اما Shredder’s Revenge این کار را کرده است حرکت می کند – حرکات بسیار بیشتر از حد معمول. یک لیست حرکت کامل وجود دارد، کمی شبیه به یک بازی مبارزه ای. هزینه دارد و به عنوان مثال، یک جاخالی دادن و به شما حمله می کند که می توانید از آنها ترکیب کنید. وجود دارد چندگانه حملات پرش، چندگانه حرکات ویژه، و حتی حملات تگ تیمی وجود دارد که اگر هر دو در نزدیکی دشمن هستید، می توانید انجام دهید. به عبارت دیگر، چند حرکت معمولی گسترش می یابند تا چیزی حدود سه برابر بیشتر شوند. اثر ضربه‌ای این است که در انتقام شردر، کنترل بیشتری بر نتیجه نبردها دارم. من لاک پشتی هستم

(اتفاقاً، Shredder’s Revenge هم روی Game Pass و هم در PlayStation Plus Extra است، در صورتی که شما به یکی از آنها زیرمجموعه باشید.)

برتی

Baldur’s Gate 3، PS5


تریلر معرفی Baldur’s Gate 3.

من دو هفته است که Baldur’s Gate 3 را بازی می کنم و باید بگویم که عاشق این بازی هستم، از وایفوس در مهمانی شما گرفته تا شیطنت های بی نهایتی که می توانید در دنیا به آنها دست پیدا کنید. این موارد عبارتند از: لیسیدن اجساد عنکبوت برای تشدید گیل. منفجر کردن یک صومعه؛ و پرتاب کردن یک جغد به اطراف مانند یک بمب.

اینها فقط برخی از چیزهایی است که من را از پایان داستان منصرف می کند، اما فکر می کنم این جذابیت BG3 است. واقعاً شبیه یک کمپین D&D آخر هفته با بهترین همسرانتان است.

پائولو بالمز

فورتنایت، ایکس باکس


تیم ویدئویی Eurogamer بازی Fortnite را بازی می کند.

رابطه عاشقانه دخترم با فورتنایت دوباره شروع شده است، یعنی من هم کمی بازی می کنم.

این هفته وارد دنیایی شدم که آنقدر تغییر کرده بود که هیچ ارتباطی نداشتم، و در نتیجه کاری را انجام دادم که سال‌ها انجام نداده بودم – من فقط بتل رویال را بازی کردم.

البته من همیشه بتل رویال را بازی می‌کنم، اما به طور کلی حواس‌ام پرت می‌شود و در نهایت مأموریت‌ها را انجام می‌دهم – پنج تا از این و هفت مورد از آن‌ها را انجام می‌دهم. در واقع، بازی برای اینکه آخرین نفری باشد که ایستاده باشد، معمولاً به صندلی عقب می‌نشیند.

اما این هفته، من فقط بازی را همانطور که در ابتدا قرار بود بازی کردم. و من یکسری بازی واقعاً زیبای میخکوب کننده داشتم که پر از پیچش های داستانی و فاجعه های ناگهانی بود. گاهی اوقات خوب است که تمام درهم‌کاری‌هایی را که در طول زمان در اطراف یک بازی ایجاد می‌شود از بین ببرید – به‌ویژه با بازی‌هایی که به سرعت گردش مالی Fortnite دارند. گاهی اوقات خوب است که به همان ابتدا برگردیم و ببینید اصول اولیه چقدر زیبا هستند.

کریس دونلان


منبع: https://www.eurogamer.net/what-weve-been-playing-127

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *