آتاری Rollercoaster Tycoon 3 را به قیمت ۷ میلیون دلار خریداری کرده است

ناشر بازی‌های ویدیویی آتاری حقوق بازی Rollercoaster Tycoon 3 را به قیمت ۷ میلیون دلار از سازنده بازی Frontier خریداری کرده است.

(برای روشن بودن، Rollercoaster Tycoon 3 ارزش بسیار کمتری دارد – حدود یک پنج در استیم.)

این قرارداد به این معنی است که آتاری در آینده به عنوان ناشر بازی در نظر گرفته خواهد شد و اکنون تنها ناشر همه بازی‌های بزرگ Rollercoaster Tycoon – بازی‌های خوب و بد – در مجموعه قدیمی سیم‌کارت پارک موضوعی است.

“در حالی که ما بیست و پنجمین سالگرد Rollercoaster Tycoon را جشن می گیریم [series creator] کریس سایر، من واقعا خوشحالم که می‌توانیم این عنوان مهم و موفق را در این سری با بقیه فرنچایز یکی کنیم.”

اینکه دقیقاً چه معنایی ممکن است برای فرنچایز آینده داشته باشد (آیا ما اکنون باید RCT3 را بازسازی کنیم؟ پورت تلفن همراه جدید؟) نامشخص است، اگرچه روزن به “فرصت های جدید برای Atari” و “مزایای طرفداران بازی های سراسر فرنچایز Rollercoaster Tycoon اشاره کرد. “.

آتاری قبلاً حقوق بسیاری از عناوین دیگر Rollercoaster Tycoon از جمله (نفس عمیق) را در اختیار داشت: Rollercoaster Tycoon Classic، Rollercoaster Tycoon 2، Rollercoaster Tycoon 3، Rollercoaster Tycoon Deluxe، Rollercoaster Tycoon Tycoon Worldcoaster، و Rollercoaster Tycoon Joyridecoon Tycoon Tycoon. ster Tycoon Touch.

ناشر برنامه‌هایی برای ایجاد بازی‌های جدید و ادامه فروش بازی‌های قدیمی و همچنین «کاوش در همکاری‌های تجاری و تجاری» دارد. بخشی از یک برنامه بلند مدت برای رساندن فرنچایز به ارتفاعات جدید.

مالکیت آتاری از Rollercoaster Tycoon تا به امروز بدون بحث نبوده است. تلاش آن در سال ۲۰۱۶ Rollercoaster Tycoon World به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت (ما به خوانندگان هشدار دادیم که به خوبی در بررسی Rollercoaster Tycoon World از Eurogamer)، به ویژه پس از راه اندازی سیاره کوستر خود Frontier.

در سال ۲۰۱۷، فرانتیر اعلام کرد از آتاری شکایت کرده است در مورد حق امتیاز پرداخت نشده مربوط به Rollercoaster Tycoon 3، و ادعا کرد که ۲٫۲ میلیون دلار بدهکار است.

در سال ۲۰۱۸، آتاری با درخواست پول برای کمک به سرمایه‌گذاری در پورت Rollercoaster Tycoon برای نینتندو سوییچ، طرفداران را عصبانی کرد..

در سال ۲۰۲۰، آتاری اعلام کرد که RollerCoaster Tycoon را به یک بازی مسابقه سه تبدیل می کندبا نام RollerCoaster Tycoon Story.

میتونستم ادامه بدم با این حال، در روند صعودی Frontier، شرکت بریتانیایی احتمالاً از دریافت پول نقد خوشحال خواهد شد، پس از یک دوره عدم اطمینان که باعث شده است تلاش های خود را پس از آن متمرکز کند. رنج اخراج و فروش بازی Lackluster.


منبع: https://www.eurogamer.net/atari-has-bought-rollercoaster-tycoon-3-for-7m?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *