اندروید ۱۵ دارای باتری جدید و نمادهای وای فای است

چندین سال است که کاربران اندروید تغییر عمده ای در نوار وضعیت نداشته اند. به استثنای دوربین های جلویی که در وسط آنها قرار می گیرند، بیشتر به نمادهایی اشاره می کنم که در آنجا می بینید، مانند نماد باتری و وای فای. پس از گذشت این همه سال، به نظر می رسد که تیم اندروید آماده ایجاد برخی تغییرات است اندروید ۱۵.

تفصیلی توسط مشعل رحمان، اندروید ۱۵ در حال آماده سازی تغییرات برای قدرت سیگنال WiFi، قدرت سیگنال تلفن همراه و نمادهای باتری است. پس از به‌روزرسانی، طراحی بخش‌بندی شده‌ای خواهند داشت، که در حال حاضر در دستگاه‌های سامسونگ مانند Galaxy S24 Ultra مشاهده می‌کنیم. با این حال، سامسونگ و گوگل هر دو در حال حاضر از نماد باتری عمودی استفاده می‌کنند، اما به نظر می‌رسد این نماد با اندروید ۱۵ با تغییر به طرح افقی نیز در حال تغییر است. صادقانه بگوییم، شبیه به آنچه کاربران آیفون دارند، به نظر می رسد.

اندروید ۱۵ دارای باتری جدید و نمادهای وای فای است

در بالا نگاهی به نمادهای نوار وضعیت قدیمی (بالا) در مقابل موارد به روز شده (پایین) است. علاوه بر تفاوت بصری واقعی، فاصله نیز بسیار فشرده تر است. در حالی که فکر می‌کنیم زیبایی‌شناختی آن خوب است، نمی‌توانم فکر نکنم که حال و هوای قدیمی هوآوی را ایجاد می‌کند. منظور من این است که به این نگاه کن.

هپتیک ها: رحمان همچنین گزارش می دهد که گوگل بازخورد لمسی بیشتری را به عملکردها در سراسر نوار وضعیت اندروید ۱۵ اضافه می کند. به عنوان مثال، اگر کاربر یک کاشی را به مدت طولانی فشار دهد، تلفن شما با گسترش جزئیات می لرزد. به طور طبیعی، گرفتن اسکرین شات از بازخورد لمسی سخت است، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم تا در زمان عرضه آن را تجربه کنیم.

هر دو رابط کاربری و تغییرات لمسی به طور پیش‌فرض در آخرین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۵ فعال نیستند، اما ممکن است پس از انتشار اولین نسخه بتا عمومی، شاهد روشن شدن آن‌ها باشیم. در ضمن، این چیزی است که باید منتظر آن بود. ما مدت زیادی است که به همان نمادها نگاه می کنیم.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/03/android-15-intros-status-bar-icon-changes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *