آخرین اصلاحیه Baldur’s Gate 3 اگر گیل را با آیتم‌های جادویی تغذیه نکنید، جذابیت کمتری به او می‌دهد.

آخرین اصلاحیه Baldur’s Gate 3 اگر گیل را با آیتم‌های جادویی تغذیه نکنید، جذابیت کمتری به او می‌دهد.

استودیوی Larian یک هات فیکس دیگر برای آن منتشر کرده است دروازه بالدر ۳این بار پرداختن به یک سری از باگ‌ها و مسائل مربوط به عملکرد، و همچنین یک مزاحمت خاص که مقابله با یک عضو حزب خاص را دشوار می‌کرد.

اگر بازی نقش‌آفرینی نوبتی را انجام داده باشید، می‌دانید که جادوگر ساکن کمپ شما در واتردیپ، گیل، به قدرتی به نام گوی Netherese مبتلا شده است که بدن او را خراب کرده است. برای دور نگه داشتن گوی و جلوگیری از سکونت کامل آن در بدنش، او باید از آیتم های جادویی استفاده کند که بعد از ملاقات شما از بازیکن درخواست می کند.

این به شما بستگی دارد که اگر بخواهید آن آثار باستانی گرانبهایی را که در سفر خود جمع آوری می کنید به او ارائه دهید، و اگر این کار را انجام دهید گیل بسیار سپاسگزار خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد مشکلی وجود دارد که باعث می‌شود گیل مهمانی شما را برای همیشه ترک کند، اگر نتوانید در گفتگوهای آینده به او پیشنهاد بدهید.

اکنون با Hotfix 17، استودیو Larian این کار را انجام داده است تا گیل دیگر برای همیشه مهمانی را ترک نکند، اگر هنگام صحبت با او هیچ آیتم جادویی به او پیشنهاد ندهید – “مگر اینکه کاملاً واضح باشید که هرگز قصد انجام آن را ندارید. بنابراین

لاریان گفت: “بیچاره گیل – ما درد تو را می دانیم، گاهی اوقات خواندن چیزی در موقعیتی که آنجا نبود آسان است.” یادداشت های پچ. ما او را نشسته‌ایم و توضیح داده‌ایم که اگر کسی هر بار به او کفشی پیشنهاد نمی‌کند که بخورد، به این معنی نیست که هرگز آن را نخواهند داد. شما احتمال بیشتری خواهید داشت که اکنون او را بچسبد.

در کنار این تغییر اصلی، بازیکنان اکنون متوجه خواهند شد که در حالت Honor، پس از اینکه او دیگر در Mist Form نیست، هاله Potent Mist Form Cazador به درستی از بین می رود، اشکالی که لاریان برای آن عذرخواهی کرد. علاوه بر این، شخصیت‌ها دیگر نباید «در یک رویداد داستانی» گیر کنند که باعث می‌شود پس از کشته شدن در مبارزه با گریم، آنها را غیرقابل کنترل کند.

این استودیو همچنین با “حذف احضاریه هایی که دیگر در بازی وجود ندارد” حجم فایل های ذخیره را کاهش داده و همچنین فشرده سازی سیو بازی ها را افزایش داده است که باید مشکلات ناشی از فایل های ذخیره بزرگ را برطرف کند.

برای اطلاعات بیشتر، لیست ما در اینجا آمده است بهترین بازی های RPG شما می توانید در سال ۲۰۲۴ به همراه لیست ما بازی کنید بهترین بازی های کامپیوتر.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/baldurs-gate-3-latest-hotfix-makes-gale-less-dramatic-if-you-dont-feed-him-magic-items

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *