هولو و مکس برنده بزرگی در هفتاد و پنجمین مراسم پرایم تایم امی شدند

پسندیدن گلدن گلوب هفته گذشته، امی برای سرویس های پخش بسیار خوب بود. را هفتاد و پنجمین دوره امی تایم روز دوشنبه پخش شددر ۱۵ ژانویه، مکس، هولو و نتفلیکس بیشترین جوایز را با اختلاف زیادی به خانه بردند.

هولو رهبری گروه را برعهده داشت و به لطف کمدی تاریکش، شش جایزه امی در پرایم تایم دریافت کرد. خرس. تولید Hulu و FX به‌خاطر کلی فوق‌العاده، همراه با نویسندگی و کارگردانی برای یک سریال کمدی برنده شد. بازیگران نیز به روند برنده شدن فصل جوایز خود ادامه دادند. جرمی آلن وایت برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی برنده شد، در حالی که ایو ادبری برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی – به ویژه او بهترین بازیگر زن (غیر مکمل) در گلدن گلوب شد. ایبون ماس-باچراخ در نقش مکمل مرد برنده شد.

حداکثر (قبلا HBO Max) همچنین با شش جایزه که همه از فصل پایانی می‌آیند جانشینی. آکادمی تلویزیون جایزه کارگردانی و نویسندگی برجسته را برای یک سریال درام برای همان قسمت اعطا کرد. "عروسی کانر" (اگر می دانید، می دانید). سه بازیگر مرد سریال برای کسب بازیگری برجسته در یک سریال درام با هم رقابت کردند و کایران کالکین بار دیگر این جایزه را به خانه برد. سارا اسنوک برای بازیگر برجسته در یک سریال درام برنده شد، در حالی که متیو مکفایدن جایزه بازیگر نقش مکمل را برای آن بخش دریافت کرد. جانشینی همچنین در مجموع برای سریال های درام برجسته برنده شد.

برنده های نتفلیکس مانند دیگر پخش کننده های خود، همه از یک سریال بدست آمد: گوشت گاو. این نمایش پنج جایزه از جمله سریال های محدود یا گلچین برجسته را به ارمغان آورد. بازیگران اصلی آن، استیون یون و علی ونگ، به ترتیب برای بازیگر و هنرپیشه برجسته در همان رده برنده شدند. گوشت گاو جوایز خود را با برنده های برجسته نویسندگی و کارگردانی برای دو قسمت مجزا در ده قسمت سریال به پایان رساند.

مراسم امی در ابتدا قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود، اما آکادمی تلویزیون و فاکس به تعویق افتاد آن را به ژانویه با توجه به اعتصاب نویسندگان و بازیگران. مراسم امی هنرهای خلاقانه در ۶ و ۷ ژانویه برگزار شد و در آخر هفته با گلدن گلوب رقابت می‌کرد، در حالی که مراسم پرایم تایم امی تنها یک روز پس از جوایز انتخاب منتقدان برگزار شد – این یک ماه شلوغ برای مردم هالیوود است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hulu-and-max-win-big-at-75th-primetime-emmys-biggest-winners-104409101.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/hulu-and-max-win-big-at-75th-primetime-emmys-biggest-winners-104409101.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *