آخرین امتیاز برتر LinkedIn یک مربی شغلی هوش مصنوعی است

لینکدین در حال افزودن یک امتیاز جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشترکین ممتاز خود است: یک مربی شغلی داخلی که از داده‌های هوش مصنوعی و لینکدین برای کمک به جویندگان کار برای یافتن، تحقیق و درخواست نقش استفاده می‌کند. این ویژگی جدید در حالی وارد می‌شود که شرکت اعلام کرد تعداد کاربرانش به ۱ میلیارد نفر افزایش یافته است زیرا به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری خود در ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

این شرکت متعلق به مایکروسافت به طور فزاینده ای در حال آزمایش ویژگی های هوش مصنوعی برای اعضای پرداخت کننده خود است. در اوایل سال جاری، توانایی استفاده از هوش مصنوعی مولد را معرفی کرد توضیحات و پیام های پروفایل بهتر به . اما هدف جدیدترین امتیازات هوش مصنوعی ارائه یک تجربه شخصی تر است.

در حال حاضر، برجسته ترین ویژگی برای جویندگان کار، بینش های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در کنار هر پست شغلی است. این ابزار می‌تواند به خلاصه کردن شرح‌های شغلی طولانی کمک کند و بر اساس محتویات نمایه لینکدین آن‌ها، این نقش را برای یک کاربر مناسب ارزیابی کند. به عنوان مثال، می‌تواند تجربیات کاری خاصی را که کاربران می‌خواهند در برنامه‌شان تاکید کنند برجسته کند و نکاتی را در مورد چگونگی بهبود نمایه LinkedIn ارائه دهد تا برای مدیران استخدام جذاب‌تر به نظر برسد.

آخرین امتیاز برتر LinkedIn یک مربی شغلی هوش مصنوعی است
لینکدین

مدیر محصول لینکدین، روهان راجیو، می‌گوید: از آنجایی که لینکدین می‌تواند از گنجینه عظیم داده‌های شغلی خود استفاده کند، نکاتی که می‌تواند ارائه دهد بسیار شخصی‌تر از آنچه که اگر بخواهید از سایر خدمات هوش مصنوعی مولد راهنمایی بخواهید دریافت خواهید کرد. راجیو به Engadget می‌گوید: «این توسط هوش مصنوعی مولد امکان‌پذیر می‌شود، اما همچنین مجموعه داده‌هایی که همه این‌ها را با هم جمع می‌کنند. این نمایه، ارتباطات شما و همه اینها است که اساساً می تواند به شما کمک کند جستجوی شغلی خود را به جلو ببرید.

در حال حاضر، هنوز روزهای اولیه برای این ویژگی است که در نسخه بتا برای مجموعه محدودی از مشترکین LinkedIn Premium راه اندازی می شود. اما این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد هوش مصنوعی را به بخش مرکزی خدمات خود در آینده تبدیل کند. تومر کوهن، مدیر تولید لینکدین، در یک پست وبلاگی نوشت: «امروز آغاز سفر جدیدی است، سفری که در آن قدرت هوش مصنوعی متحد شما در هر سؤال و تصمیم شغلی است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/linkedins-latest-premium-perk-is-an-ai-job-coach-120044855.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/linkedins-latest-premium-perk-is-an-ai-job-coach-120044855.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *