آیا گوشی اندرویدی دارید؟ شما می توانید خدمات نامحدود ۵G را به صورت رایگان دریافت کنید

آیا گوشی اندرویدی دارید؟  شما می توانید خدمات نامحدود ۵G را به صورت رایگان دریافت کنید
اندی باکسال / روندهای دیجیتال

یکی از چیزهای بزرگ در مورد تکنولوژی eSIM راه اندازی و اجرای یک خط جدید روی یک تلفن هوشمند سازگار چقدر آسان است. روزهایی که نیاز داشتید یک فروشگاه حامل پیدا کنید یا منتظر بمانید تا یک سیم کارت فیزیکی جدید از طریق پست به دستتان برسد، گذشته است. اکنون، می‌توانید تمام مراحل را از آسایش خانه خود طی کنید و در کمتر از پنج دقیقه با یک برنامه تلفن جدید راه‌اندازی کنید.

این امر مخصوصاً هنگام کار با اپراتورهای اعتباری بسیار عالی است و یکی از این شرکت‌ها که به شدت به فناوری eSIM متمایل شده است Visible است. این eSIM نه تنها برای اینکه ثبت نام را برای افراد آسان کند، بلکه به مشتریان احتمالی اجازه دهد تا قبل از تعهد به آن سرویس را امتحان کنند، پذیرفته شده است.

از آنجایی که اکثر تلفن‌هایی که از eSIM پشتیبانی می‌کنند به شما اجازه می‌دهند از آنها استفاده کنید چندین خط را تنظیم کنید، آزمایش برنامه های شرکت مخابراتی دیگر بدون لغو برنامه اولیه آسان است – حداقل تا زمانی که مطمئن شوید که می خواهید تغییر را انجام دهید. این رویکردی است که Visible در اوایل سال ۲۰۲۲ یک نسخه آزمایشی رایگان را برای کاربران آیفون راه اندازی کرد و اکنون همان جادو را برای برخی از آنها به ارمغان می آورد. محبوب ترین گوشی های هوشمند اندرویدی.

طرح های ساده و مقرون به صرفه Visible در بین ما رتبه خوبی دارد بهترین برنامه های پیش پرداخت تلفن همراه. قابل مشاهده روشن است شبکه ۵G Verizonکه پوشش و عملکرد خوبی را در اکثر نقاط ایالات متحده ارائه می دهد، اما مسافت پیموده شده شما همچنان بسته به محل زندگی شما می تواند متفاوت باشد.

سرویس ۵G رایگان – بدون هیچ رشته ای

قابل رویت

از امروز، ۱ نوامبر، Visible یک پیشنهاد ۱۵ روزه امتحان قبل از خرید برای هر کسی که دستگاه Samsung Galaxy یا Google Pixel سازگار با سیم‌کارت دارد، ارائه می‌کند. هیچ تعهد یا اطلاعات کارت اعتباری مورد نیاز نیست و نیازی به پورت کردن شماره موجود شما نیست. اگر Visible را دوست دارید، می توانید یک طرح برای ادامه خدمات خود خریداری کنید. اگر نه، فقط eSIM را از تلفن خود حذف کنید و از آن خارج شوید.

کسانی که برای آزمایشی ثبت نام می کنند یک شماره تلفن موقت دریافت می کنند تا بتوانند از طرح موجود خود در کنار طرح Visible استفاده کنند. این بدان معناست که نیازی به تغییر هیچ چیز دیگری با شرکت مخابراتی فعلی خود نخواهید داشت، و همچنین به شما امکان می‌دهد برنامه فعلی خود را با آنچه Visible ارائه می‌دهد مقایسه کنید.

این شامل برقراری و دریافت تماس های تلفنی در هر دو شبکه و استفاده نامحدود است ۵G خدمات داده (از جمله الف هات اسپات موبایل) ببینید کدام یک را ترجیح می دهید و مهمتر از آن، کدام یک در منطقه شما قابل اعتمادتر است.

برای شرکت به یک تلفن واجد شرایط نیاز دارید، اما این شامل تعداد زیادی از گوشی‌های اخیر Samsung Galaxy و Google Pixel است که از eSIM پشتیبانی می‌کنند. برای گوگل، این همه چیز از Google Pixel 3 است، از جمله پیکسل های سری a گوگل از Pixel 3a تا پیکسل ۷a. همچنین با جدیدترین ها کار می کند گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو.

طرفداران سامسونگ به گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ نیاز دارند گلکسی اس ۲۳یا هر گوشی سری Galaxy Z Flip یا Z Fold از نسخه اصلی از طریق گلکسی زد فلیپ ۵ و Z Fold 5. جدید گلکسی A54 5G نیز واجد شرایط است. آیفون‌های اپل نیز همچنان شامل آیفون XS/XR می‌شوند، اولین مدلی که قابلیت‌های eSIM را ارائه می‌کند.

چگونه برای خود ثبت نام کنیم

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری ثبت نام کنند صفحه آزمایشی رایگان Visible، جایی که می توانید از سازگاری تلفن هوشمند خود اطمینان حاصل کنید و eSIM رایگان خود را دریافت کنید. باید به چند سؤال سریع پاسخ دهید، از جمله وارد کردن شماره شناسه بین‌المللی تجهیزات تلفن همراه (IMEI) برای تأیید مدل گوشی هوشمند و واجد شرایط بودن، اما نیازی به ارائه اطلاعات کارت اعتباری یا پورت شماره تلفن موجود خود به Visible ندارید. .

اگر تصمیم دارید پس از دوره آزمایشی ۱۵ روزه در Visible بمانید، می توانید شماره موجود خود را بعداً منتقل کنید یا به شماره ای که Visible برای دوره آزمایشی به شما اختصاص داده است بچسبید.

در طول دوره آزمایشی، هم به طرح فعلی و هم به طرح جدید Visible دسترسی خواهید داشت تا بتوانید نحوه مقایسه آنها را ببینید. این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه Visible برای شما کار می‌کند است، زیرا یکی از بزرگترین چالش‌ها در مواجهه با فناوری ۵G این است که شبکه هر اپراتور در مناطق مختلف چقدر خوب عمل می‌کند. این به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که Visible تا چه حد در گردن شما از جنگل کار می‌کند، قبل از اینکه وارد زمین شوید.

Visible دو طرح بسیار مقرون به صرفه را ارائه می دهد – ۲۵ دلار در ماه برای سرویس نامحدود پایه ۵G و ۴۵ دلار در ماه برای ۵G حق بیمه نامحدود. کسانی که متوجه می شوند Visible برای آنها کار نمی کند، می توانند بدون وقفه در سرویس به استفاده از طرح اصلی خود برگردند.

توصیه های سردبیران







از آنجایی که اکثر تلفن‌هایی که از eSIM پشتیبانی می‌کنند به شما اجازه می‌دهند از آنها استفاده کنید چندین خط را تنظیم کنید، آزمایش برنامه های شرکت مخابراتی دیگر بدون لغو برنامه اولیه آسان است – حداقل تا زمانی که مطمئن شوید که می خواهید تغییر را انجام دهید. این رویکردی است که Visible در اوایل سال ۲۰۲۲ یک نسخه آزمایشی رایگان را برای کاربران آیفون راه اندازی کرد و اکنون همان جادو را برای برخی از آنها به ارمغان می آورد. محبوب ترین گوشی های هوشمند اندرویدی.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/visible-free-5g-service-trial-android-phones-news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *