آخرین به‌روزرسانی‌های پیکسل گوگل تماس شما را شکست داد

آخرین به‌روزرسانی ماه آوریل پیکسل منتشر شد الان ۸ روزه و ما فکر کردیم که باید با همه تماس بگیریم تا ببینیم چگونه با شما رفتار می کند. ما تا حدی کنجکاو هستیم که مطمئن شویم از زمانی که شما به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید هیچ اتفاق بدی نیفتاده است، اما از برخی که هنوز به‌روزرسانی را ندیده‌اند نیز شنیده‌ایم، به‌علاوه چندین موضوع وجود دارد که به مشکلاتی اشاره می‌کند که پس از به‌روزرسانی بزرگ مارس باقی مانده است. .

خلاصه برای یک دقیقه، به‌روزرسانی آوریل از ۲ آوریل به عنوان ساخت AP1A.240405.002 برای تقریباً همه دستگاه‌های پیکسل از Pixel 5a تا Pixel 8 و Pixel 8 Pro منتشر شد. Pixel Fold تنها دستگاهی بود که ساخت متفاوتی از AP1A.240405.002.A1 داشت. گوگل آن بیلدها را بدون یادداشت منتشر کرد، به این معنی که آنها یک شرکت مخابراتی را مشخص نکردند و بنابراین ما فرض کردیم که یک ساخت جهانی برای همه است. ما مطمئناً می دانیم که خط تولید Verizon این ساخت را دریافت کرده است.

گفته می‌شود، اگر به نوشته‌های به‌روزرسانی ماه آوریل ما نگاه کنید و در آن غوطه‌ور شوید نظراتتعدادی از کاربران AT&T گفته اند که هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اند. یکی از دوستان ما می‌گوید پیکسل ۷ پرو و ​​پیکسل ۸ پرو، یکی بدون سیم‌کارت و دیگری با AT&T، به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند. تلفن‌های پیکسل ما همه نسخه‌های بتا یا پیش‌نمایش دارند، بنابراین من متأسفانه نمی‌توانم تلفن خود را بررسی کنم.

تا آنجا که مشکلات پیش می‌آیند، به‌روزرسانی آوریل پیکسل باید یک به‌روزرسانی جزئی با چند رفع اشکال بود. با این حال، به دلیل به‌روزرسانی ماه مارس به روز رسانی سه ماهه بود و افت ویژگیبه نظر می رسد که ممکن است باگ های جدیدی را معرفی کرده باشد که برخی از کاربران ادعا می کنند حتی با آپدیت آوریل برطرف نشده اند.

این در حال رشد موضوع reddit در مورد عدم موفقیت تماس ها و پیامک ها در دستگاه های Pixel 7 و Pixel 7 Pro از زمان به روزرسانی ماه مارس و اینکه به روز رسانی آوریل مشکل را برطرف نکرده است. پاسخ‌ها به آن مشکلات مربوط به تماس با خط تولید پیکسل ۷ را تأیید می‌کند و ما شاهد آن بوده‌ایم که AT&T و Verizon هر دو به آن اشاره کرده‌اند. همچنین وجود دارد رشته پشتیبانی عظیم گوگل از ماه مارس که ساعت به ساعت شکایات جدیدی در مورد تماس قطعی دریافت می‌کند، و گوگل تا آنجا که می‌توانیم بگوییم واقعاً به آن پاسخ نداده است.

همچنین شکایاتی از عملکرد، عناصر UI باگ، فریز شدن صفحه کلید و غیره وجود دارد. صادقانه بگویم، هر چه بیشتر به به‌روزرسانی‌های مارس/آوریل نگاه کنید، به نظر می‌رسد که باید سریع‌تر به ژوئن پیش برویم، جایی که به‌روزرسانی سه ماهه بعدی کاهش می‌یابد. و امیدوارم به مسائل رسیدگی شود. اینها مسائل جدی است.

بنابراین به ما اطلاع دهید – به‌روزرسانی آوریل (و مارس) چگونه با تلفن Pixel شما برخورد کرده است؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/10/google-pixel-7-broken-calling-update/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *