EA Play با افزایش قیمت سالانه از ۱۹٫۹۹ پوند به ۳۵٫۹۹ پوند افزایش می یابد.

EA در حال افزایش قیمت سرویس اشتراک EA Play خود است – که دسترسی بر اساس درخواست به مجموعه ای از عناوین ناشر و همچنین دسترسی زودهنگام به برخی بازی های جدیدتر را فراهم می کند – با قیمت سالانه سطح استاندارد برای افزایش قابل توجه تعیین شده است. از ۱۹٫۹۹ پوند به ۳۴٫۹۹ پوند افزایش یافت.

EA Play در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، زمانی که EA تصمیم گرفت بسته های EA Access و Origin Access قبلی خود را در یک سرویس واحد ترکیب کند. از آن زمان تاکنون، قیمت‌ها در ماهانه ۳٫۹۹ پوند یا ۱۹٫۹۹ پوند در سال برای EA Play، و ۱۴٫۹۹ پوند در ماه یا ۸۹٫۹۹ پوند در سال برای EA Play Pro باقی مانده است – که شامل دسترسی به آخرین بازی‌های ناشر در زمان راه‌اندازی، در کنار بازی دیگری است. مزایای دیگر

مانند در ابتدا توسط GamesIndustry.biz گزارش شدبا این حال، این قیمت ها در حال تغییر هستند و در برخی موارد شاهد افزایش قابل توجهی هستیم. EA سایت اینترنتی اکنون سطح استاندارد EA Play را ۵٫۹۹ پوند / ۵٫۹۹ دلار در ماه قیمت گذاری می کند، در حالی که قیمت سالانه به ۳۵٫۹۹ پوند / ۳۹٫۹۹ دلار افزایش یافته است. در همین حال، EA Play Pro به ۱۶٫۹۹ پوند / ۱۶٫۹۹ دلار در ماه و ۱۰۹٫۹۹ پوند / ۹۹٫۹۹ دلار در سال افزایش می یابد.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

طبق GamesIndustry.biz، اعضای موجود امروز ایمیلی دریافت کردند که به آنها هشدار می داد هزینه اشتراک آنها از ۱۰ می ۲۰۲۴ افزایش می یابد. این افزایش قیمت قبلاً در وب سایت EA برای کسانی که از امروز ثبت نام می کنند منعکس شده است.

در مورد دلیل این افزایش، GamesIndustry.biz می‌گوید که می‌داند هزینه‌های جدید برای منعکس کردن تغییرات در ارزش ارز و مطابقت دادن کارمزدها با ارزش بازار است.

تصمیم EA به دنبال اقدامات مشابه سایر ناشران است. مایکروسافت هزینه اشتراک Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate را افزایش داد جولای گذشته، در حالی که سونی قیمت عضویت سالانه PlayStation Plus خود را افزایش داد در سپتامبر.


منبع: https://www.eurogamer.net/ea-play-getting-price-increase-with-annual-subs-up-from-1999-to-3599?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *