آخرین به‌روزرسانی Vision Pro اپل ظاهر آواتارهای «Persona» را بهبود می‌بخشد

یکی از ویژگی های کلیدی Vision Pro VR اپل، محاسبات فضایی هدست است شخصیت ها که به مردم اجازه می‌دهد نسخه دیجیتالی خود را در طول تماس‌ها، جلسات زوم و غیره ببینند. در زمان راه‌اندازی، کمی ترسناک به نظر می‌رسیدند، اما اپل در آخرین نسخه آن‌ها را به‌طور قابل توجهی بهبود داده است. پست در X توسط MacRumors. آنها اکنون واقع بینانه تر هستند، بنابراین کاربران کمتر شبیه نقاشی های امپرسیونیستی و بیشتر شبیه انسان ها هستند.

پس از نصب به‌روزرسانی visionOS 1.1، از شما خواسته می‌شود که Persona خود را دوباره بگیرید تا «آخرین به‌روزرسانی‌های ظاهری» را دریافت کنید. ظاهرا انجام شده است تا حدی با هدست خاموش و اشاره به صورت شما. اکثر کاربران احساس می‌کنند که پرسوناهای به‌روز شده بهتر هستند، و از نظر بصری، کمتر تار و لمس واقعی‌تر به نظر می‌رسند، به علاوه نسبت‌ها بهتر به نظر می‌رسند.

به عنوان یادآوری، Personas یک نمایش دیجیتالی از کاربران هستند که توسط داده‌های حسگرهای هدست و یک الگوریتم جدید یادگیری ماشین ایجاد شده‌اند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که “نماینده فضایی معتبر” از کسی باشد که حالات صورت و حرکات دست او را نشان می دهد – بنابراین در تماس های گروهی، شما در تماس های گروهی، یک آدم حیف و میل نخواهید بود.

با این حال، اگر لازم است این کار را انجام دهید، ویژگی مشابهی به نام EyeSight نسخه دیجیتالی چشمان شما را هنگام استفاده از Vision Pro به دیگران نشان می دهد. اپل همچنان Personas را یک ویژگی بتا می نامد و ارائه می کند دستورالعمل های دقیق برای گرفتن بهترین نتایج

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-latest-vision-pro-update-improves-the-look-of-persona-avatars-100558320.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apples-latest-vision-pro-update-improves-the-look-of-persona-avatars-100558320.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *