آخرین به روز رسانی برای REAL VR مود، Horizon Forbidden West Complete Edition را به لیست خود اضافه می کند

سلام، سر کلاه ایمنی! با تشکر برای تعطیلات بانکی دوشنبه و یک سفر طولانی به جشن ۱۰ سالگرد آنلاین Elder Scrolls، اپیزود این هفته VR Corner چیزی شبیه به یک کار عجولانه است، می ترسم. با این حال، چیزی بهتر از هیچ است، درست است؟

و این چیزی است که منصفانه بگوییم، بسیار جالب است، زیرا مدر اصلی لوک راس به تازگی مد REAL VR خود را به‌روزرسانی کرده است تا اکنون با Horizon Forbidden West Complete Edition روی رایانه شخصی کار کند! بخش Horizon Forbidden West این مود هنوز کاملاً در حال انجام است، بنابراین هنوز چند چروک برای اتو کردن وجود دارد تا این احساس به اندازه برخی از موارد جلا داده شود. دیگر بازی ها که با مد او کار می کند.

اگر می‌خواهید ایده‌ای درباره نحوه عملکرد بازی در VR در حال حاضر داشته باشید، قسمت این هفته Ian's VR Corner را بررسی کنید که در آن تا ساعت آغازین بازی بازی می‌کنم. کنترل Aloy در واقعیت مجازی سوم شخص واقعاً خوب عمل می کند، علیرغم کمی جابجایی دوربین ناشی از اسکن اهداف، و هجوم مخفیانه در زیر درختان بلند به سمت ماشین های بی احتیاط هنوز بسیار غوطه ور است. به علاوه، به لطف دوربین سوم شخص، می توانید به راحتی مدل شخصیت با جزئیات فوق العاده Aloy را نیز بررسی کنید. فریاد بزنید تا روی لباس اولیه او کار کنید، که خیره کننده است!

مایلید این را خودتان امتحان کنید؟ می‌توانید مود واقعی واقعیت مجازی لوک راس برای Horizon Forbidden West Complete Edition و همه مودهای دیگر را پیدا کنید. درست همین جا. شما به یک کپی از Horizon Forbidden West Complete Edition روی رایانه شخصی نیاز دارید تا بتوانید آن را کار کنید (obvs).

اوه و فقط در صورتی که ویدیوی هدر دوباره کار نکند، نسخه YouTube در اینجا آمده است. اوف!

در یوتیوب تماشا کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/the-latest-update-for-the-real-vr-mod-adds-horizon-forbidden-west-complete-edition-to-its-list?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *