رئیس ایکس باکس می گوید که ایکس باکس پلتفرم شماره یک برای بازیکنان Diablo 4 است

طبق گزارش ها، ایکس باکس “پلتفرم شماره یک برای بازیکنان Diablo 4” است.

در حالی که این فرنچایز مدت‌هاست با پایگاه هواداران اختصاصی رایانه‌های شخصی‌اش مرتبط است، ایمیلی که این هفته از سوی سارا باند، رئیس ایکس‌باکس ارسال شد، نشان می‌دهد که جدیدترین نسخه، Diablo 4 – که به عنوان بخشی از خرید ۶۸٫۷ میلیون دلاری Activision Blizzard توسط مایکروسافت خریداری شدالبته – در سیستم کنسول ایکس باکس بسیار محبوب است، حتی اگر RPG روی رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن نیز موجود باشد.

نقد و بررسی Diablo 4 بدون اسپویل – یک مسئله اصلی… DIABLO 4 PC GAMEPLAY REVIEW SINGLEPLAYERدر یوتیوب تماشا کنید

“ما در حال ادغام عناوین Activision Blizzard King در خدمات خود هستیم – Diablo 4 را در Game Pass راه اندازی کردیم و Xbox به سرعت تبدیل به یک [number one] پلتفرم برای بازیکنان D4،” گزارش شده است که باند در ایمیلی که توسط آن دیده شده است، نوشته است Windows Central.

ما در حال ادغام با Battle.net هستیم، در حالی که CoD: Warzone Mobile را راه اندازی می کنیم و برای Hellblade II، Avowed، و Indiana Jones and the Great Circle آماده می شویم.

ICYMI، در همان Windows Central گزارش، ما نیز یاد گرفتیم که ایکس باکس تیم جدیدی را ایجاد کرده است که به حفظ بازی های ویدیویی و سازگاری رو به جلو اختصاص دارد.

بنا به گزارش ها، اخیراً باند به کارکنان ایکس باکس نامه نوشت تا بر تعهد ایکس باکس به توسعه سخت افزار تأکید کند و طرحی را برای «محافظت از آینده» کتابخانه های دیجیتال ایکس باکس برای «بر اساس تاریخچه قوی ایکس باکس در ارائه سازگاری به عقب» شرح دهد.

باند و منابعی به Windows Central گفتند که مایکروسافت ممکن است گفت: «ما در حال ساختن تاریخ قوی خود در ارائه سازگاری به عقب برای بازیکنان خود هستیم و همچنان متعهد هستیم که کتابخانه شگفت‌انگیز بازی‌های ایکس باکس را برای نسل‌های آینده از بازیکنان عرضه کنیم. چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن عمومی در این مورد دارد، نمایشگاه سالانه Xbox در ماه ژوئن برگزار می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-is-the-number-one-platform-for-diablo-4-players-says-xbox-president?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *