آخرین تاکتیک ضد تقلب Call of Duty به سادگی خاموش کردن بازی است

هدف گرفته است کلاهبرداران به شیوه‌های بدیع و اغلب خنده‌دار در چند سال گذشته، از آن زمان بنابراین روی زمین می پاشند منطقه جنگی مستقیم کردن . آخرین تاکتیک کسانی را هدف قرار می دهد که از ابزارهای غیرقانونی برای فعال کردن کمک هدف در حین بازی با ماوس و صفحه کلید استفاده می کنند.

تیم ضد تقلب Ricochet می‌گوید زمانی که سیستم‌های تشخیص امنیتی آن چنین بازیکنانی را شناسایی کنند، برنامه Call of Duty به سادگی خود را بسته می‌کند. هیچ ترفند هوشمندانه ای مانند از جاهای دیگر مسابقه بازی به تازگی خاموش خواهد شد. "استفاده مکرر از این ابزارها ممکن است منجر به اقدامات بیشتر حساب شود." گروه Ricochet . به عبارت دیگر، Activision احتمالاً مجرمان دائمی را تعلیق یا به طور دائم ممنوع خواهد کرد.

مثل همیشه، ایده پشت این تاکتیک این است که زمین بازی برای همه یکسان باشد. Aim assist یک ویژگی است که در درجه اول برای بازیکنان کنسول یا کنترلر طراحی شده است تا دقت بیشتری را که توسط ماوس ارائه می شود جبران کند. در حالی که این جدیدترین تلاش برای ناامید کردن بازیگران بد، تمام مشکلات تقلب Call of Duty را حل نمی کند (به نظر می رسد وال هک هنوز یک مشکل است)، کلاهبرداران آزار دهنده برای تغییر عادات خود همچنان یک استراتژی بسیار خنده دار از جانب Activision است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/call-of-dutys-latest-anti-cheat-tactic-is-simply-shutting-down-the-game-161411410.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/call-of-dutys-latest-anti-cheat-tactic-is-simply-shutting-down-the-game-161411410.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *