آخرین رای اوباش Minecraft انتخاب شماره یک را نشان می دهد: خرچنگ

امسال MineCon Live – جشن سالانه توسعه دهنده Mojang برای همه چیزهای Minecraft – درست در گوشه و کنار است، و پیش از روز بزرگ در ۱۵ اکتبر، استودیو رای سالانه اوباش خود را برگزار می کند و گزینه شماره یک اکنون به عنوان خرچنگ مشخص شده است. .

رای سالانه اوباش Minecraft، اگر آشنا نیستید، به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که به طور دسته جمعی درباره موجودی که می‌خواهند در آینده به سندباکس بقای پرفروش اضافه شود، تصمیم بگیرند. رای‌های قبلی اوباش منجر به این شد که افرادی مانند Glow Squid، Panda، Phantom، Llama و Sniffer در بازی به پایان برسند، و این خرچنگ اکنون برای جایگاهی در این ترکیب برجسته رقابت می‌کند.

طبق گزارش Mojang ویدیوی متحرک معرفی خرچنگدر صورتی که رای دهندگان این پسر کوچک را در وهله اول دور کنند، در زیست بوم باتلاق حرا یافت می شود. همچنین در مورد پنجه خرچنگ آن، که پس از بدست آوردن، بازیکنان را قادر می‌سازد تا بلوک‌ها را دورتر از حد معمول قرار دهند، به ما گفته شده است.


معرفی خرچنگ!

دو کاندیدای اوباش دیگر که ماهیت نامشخصی دارند، قبل از رای گیری، که قرار است در ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت بریتانیا / ۱۳:۰۰ EDT در روز جمعه، ۱۳ اکتبر آغاز شود، مشخص خواهند شد. سپس رای گیری در ساعت ۶:۱۵ بعد از ظهر به وقت انگلستان / ۱۳:۱۵ بعد از ظهر به وقت شرق در تاریخ ۱۵ به پایان می رسد.

خود Minecraft Live شروع به کار می کند در یوتیوب در ساعت ۶ بعد از ظهر در بریتانیا/۱۳:۰۰ EDT یکشنبه، ۱۵ اکتبر، به این معنی که نتایج رای گیری اوباش تقریباً در طول نمایش آشکار خواهد شد. Mojang همچنین قول داده است «اخبار و به‌روزرسانی‌های موجود در افق» را پوشش دهد که هم Minecraft و هم اسپین‌آف اکشن-استراتژی امسال، Minecraft Legends را پوشش می‌دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/minecrafts-latest-mob-vote-reveals-choice-number-one-the-crab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *