سامسونگ از خانواده دستگاه های جدید گلکسی FE رونمایی کرد

سامسونگ این هفته مجموعه جدید دستگاه‌های FE خود را شامل Galaxy S23 FE، Galaxy Tab S9 FE، Galaxy Tab S9+ FE و Galaxy Buds FE معرفی کرد.

هدف این دستگاه‌های گلکسی FE یا همان‌طور که به آن‌ها Fan Edition نیز گفته می‌شود، به لطف قیمت مقرون به صرفه‌تر، مشخصات، سخت‌افزار و تجربیات نرم‌افزاری قوی‌تری را برای طیف وسیع‌تری از خریداران ارائه می‌کنند. در زیر، هر دستگاه را بررسی می‌کنیم، مشخصات، قیمت و زمانی که می‌توانید آن‌ها را بخرید، به اشتراک می‌گذاریم.

سامسونگ از خانواده دستگاه های جدید گلکسی FE رونمایی کرد

Galaxy S23 FE

Galaxy S23 FE بسیار شبیه به برادران Galaxy S23 خود است و دارای سوراخ های دوربین شناور پشت سامسونگ است. این گوشی ظاهر خوبی دارد و در مجموع در شش رنگ مختلف (که دو تای آنها انحصاری فروشگاه اینترنتی سامسونگ هستند) عرضه می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی بالا، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱، امتیاز IP68، فریم آلومینیومی، سه دوربین عقب (۵۰ مگاپیکسل عریض + ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض + ۸ مگاپیکسل تله فوتو)، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی (۲۵ وات شارژ سیمی) است. اندروید ۱۳٫

Galaxy S23 FE از ۲۶ اکتبر با قیمت ۵۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

Galaxy Tab S9 FE، Tab S9+ FE

دو تبلت برای انتخاب وجود دارد، گلکسی تب اس ۹ با صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی و باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یا گلکسی تب اس ۹ پلاس FE با صفحه نمایش ۱۲٫۴ اینچی با باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی. هر دو پنل از نوع LCD هستند و هر دو دارای چیپست Exynos 1380 ساخت سامسونگ به همراه GPU Mali G68 هستند. در حالی که هر دو تبلت دارای رتبه IP68 و فضای ذخیره‌سازی حداکثر ۲۵۶ گیگابایتی هستند، سطوح رم متفاوتی برای تبلت‌ها خواهید یافت، با S9+ FE تا ۱۲ گیگابایت رم (۸ گیگابایت در Tab S9 FE). به عنوان یک امتیاز، هر دو تبلت دارای قلم S هستند.

سری Galaxy Tab S9 از ۴۴۹ دلار شروع می شود و از ۱۰ اکتبر در دسترس خواهد بود و مدل های حامل کمی زودتر در ۵ اکتبر در دسترس خواهند بود.

Galaxy Buds FE

برای کسانی که به دنبال تأمین یک جفت گلکسی بادز هستند، اما نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند، Galaxy Buds FE جدید وجود دارد. این جوانه ها با قیمت ۹۹ دلار دارای قابلیت حذف نویز فعال، پشتیبانی از نرم افزار سوئیچ خودکار، SmartThings با حالت گمشده (که جدید است) و ۳ میکروفون برای کیفیت صدای تماس خوب است. سامسونگ رتبه IP را در برگه مشخصات مشخص نمی کند. ما فرض می کنیم که آنها حداقل ضد عرق هستند.

Galaxy Buds FE که در دو رنگ Graphite و White موجود است، از تاریخ ۵ اکتبر از طریق اپراتورها و در فروشگاه وب سامسونگ از ۱۰ اکتبر با قیمت ۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.


ما واحدهای ورودی از سامسونگ داریم، بنابراین یافته های خود را به محض رسیدن به اشتراک خواهیم گذاشت. با تشکر، سامسونگ!


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/03/samsung-announces-galaxy-s23-fe-tab-s9-fe-lineup-and-buds-fe/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *