آخرین شایعه اپل من را برای آوریل ۲۰۲۴ هیجان زده کرده است، زمانی که M3 MacBook Air و تعدادی آیپد بالاخره می توانند عرضه شوند.

یک شایعه جدید در مورد محصولات جدید اپل بالقوه ظاهر شده است – و منظور من این نیست اپل ویژن پرو; ما می‌توانیم در ماه آوریل با مدل‌های جدید آی‌پد و مک‌بوک ایر روبرو شویم، با هر محصولی که مشخصات فنی مناسبی دارد و (امیدواریم) ظاهر کمی تازه‌تر شود.

مارک گورمن از بلومبرگ (روزنامه نگاری که سابقه خوبی در مورد افشای اطلاعات دقیق اپل دارد) در خبرنامه Power On خود (در بخش پرسش و پاسخی که پشت دیوار پرداخت است) اشاره می کند که “از نظر محصولات جدید، اپل قصد دارد آیپد ایرهای تازه منتشر کند. از جمله یک مدل بزرگتر، iPad Pro و M3 MacBook Airs بازسازی شده در بهار.”

اگر گورمن درست می‌گوید، می‌توانیم لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی تازه‌شده را ببینیم که مجهز به لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده قدرتمند هستند. تراشه M3. او به جای اینکه تاریخ عرضه جداگانه ای برای مک بوک و آیپد داشته باشد، به نسخه های جدید اشاره می کند که در ماه آوریل یکباره منتشر می شوند. این به‌روزرسانی بالقوه برای مک‌بوک ایر به دنبال عرضه سال گذشته سری مک‌بوک پرو و ​​به‌روزرسانی بسیار مورد نیاز مک‌بوک ایر است. آی مک ۲۴ اینچیکه تراشه جدید M3 را معرفی کرد.

با این حال، مک بوک ایر مجهز به M3 با نبود آن قابل توجه بود. مک بوک ایر محبوب ترین لپ تاپ اپل است و این شرکت مدل های جدیدی را برای نمایش آن عرضه کرده است تراشه های M1 و M2 هنگامی که آنها فاش شدند، که بسیاری از ما را متعجب کرد که چه اتفاقی برای نسخه M3 افتاده است.

با M3، لپ‌تاپ‌های جدید مک‌بوک ایر پیشرفت‌های جدی در عملکرد CPU خود خواهند داشت، از جمله بهره‌وری انرژی بهتر و همچنین ردیابی پرتوی شتاب‌زده و تجربه بازی بهتر. عرضه پیشنهادی ماه آوریل برای مک‌بوک‌های جدید منطقی است مک بوک ایر M2 به دو سالگی می رسد، بنابراین زمان آن رسیده است که لپ تاپ نازک و سبک اپل ارتقا یابد.

آیپدها به اندازه مک بوک قدرتمند هستند؟

در مورد آی‌پدها، ممکن است با این به‌روزرسانی‌های شایعه شده، آن‌ها را از نظر عملکرد به مک‌بوک‌ها نزدیک‌تر و نزدیک‌تر ببینیم.

مدل‌های ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی آی‌پد پرو می‌توانند اولین آی‌پدهای مجهز به نمایشگرهای OLED باشند که در مقایسه با مدل‌های موجود با پنل‌های LCD، بلافاصله روشنایی، نسبت کنتراست، مصرف انرژی و البته کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشند.

اپل در حال حاضر از نمایشگرهای OLED برای جدیدترین آیفون ها و ساعت های اپلبنابراین زمان آن فرا رسیده است که یک آیپد پرو کاملاً مجهز برای هنرمندان و طراحان موجود در آنجا داشته باشیم که از تقویت صفحه نمایش OLED قدردانی می کنند. با توجه به اینکه مدل‌های فعلی برای خرید از اپل دو سال پیش عرضه شدند و همچنان از تراشه M2 استفاده می‌کنند، می‌توانیم عرضه آی‌پد پرو را با تراشه‌های M3 نیز ببینیم.

بر اساس شایعات، به نظر می رسد iPad Air در مقایسه با iPad Pro و مک بوک ایر، با اندازه بزرگتر ۱۲٫۹ اینچی و همچنین طراحی مجدد احتمالی برای برآمدگی دوربین. اگر به دنبال آی‌پدی هستید که فضای کاری بیشتری را بدون نیاز به هزینه کردن برای iPad Pro ارائه دهد، اندازه بزرگتر منطقی است.

اگر همه اینها درست باشد، ما به دنبال شروعی هیجان انگیز برای سال جدید از سوی اپل هستیم. با توجه به اینکه هدست اپل ویژن پرو چند روز دیگر به بازار عرضه می شود و پتانسیل این محصول جدید در افق تازه می شود، امسال می تواند سال خوبی برای طرفداران اپل باشد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/macbooks/latest-apple-rumor-has-got-me-excited-for-april-2024-when-m3-macbook-air-and-a-handful-of-ipads-could-finally-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *