مارولز پس از فروش وحشتناک باکس آفیس، تاریخ اکران فوریه را در دیزنی پلاس دریافت می کند

رسمی است: مارولز سرانجام در روز چهارشنبه ۷ فوریه به دیزنی پلاس راه پیدا خواهد کرد.

این مارول فاز ۵ فیلمی که بزرگترین بمب باکس آفیس در دنیای سینمایی مارول است (MCUتاریخ، اولین پخش رسمی خود را در اوایل ماه آینده در پلتفرم متعلق به دیزنی انجام خواهد داد. این اعلامیه از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مارول اعلام شد و شرکت تابعه دیزنی تایید کرد که آخرین پیشنهاد صفحه‌نمایش بزرگش تا دو هفته دیگر (به هر حال در زمان نگارش) برای تماشای خانه در دسترس خواهد بود.

بیشتر ببین

مارولزورود آینده در دیزنی پلاس دو هفته پس از اینکه در ابتدا برای اجاره و/یا خرید در فروشگاه های دیجیتال انتخاب شده در دسترس قرار گرفت، می آید. در واقع، در اوایل ژانویه، مارولز تاریخ انتشار جریان دریافت کرد در ۹ ژانویه، اما طرفداران منتظر عرضه تایید شده دیزنی پلاس ماندند زیرا مارول تصمیم گرفت ابتدا این فیلم ابرقهرمانی را در اپل تی‌وی، فروشگاه آمازون و گوگل پلی توزیع کند.

قبل از آن حدس زدیم چه زمانی مارولز کمان دیزنی پلاس خود را خواهد ساخت و نه برای اینکه شیپور خود را بزنیم، اما پیشنهاد دادیم فیلم با بازی بری لارسون در فوریه ۲۰۲۴ به مجموعه فیلم های استریم بپیوندد. پس خوشحالیم که حق با ما ثابت شد.

با توجه به اینکه تاریخ انتشار آن در ۷ فوریه در حال حاضر قفل شده است، مارولز برادران MCU خود را در دیزنی پلاس حدود سه ماه پس از عرضه اولیه آن در سینما دنبال خواهد کرد. حتی بهتر از آن (خوب، برای ما، به هر حال)، ما می توانیم مال خود را بدهیم فیلم های جدید دیزنی پلاس به‌روزرسانی مناسب را راهنمایی کنید، زیرا فیلمی به کارگردانی نیا داکوستا اولین فیلمی خواهد بود که پس از آن وارد سرویس می‌شود. خالق در ۱۷ ژانویه (در دیزنی پلاس انگلستان) و دهه ۲۰۰۰ مردان ایکس در ۵ ژانویه (در دیزنی پلاس ایالات متحده).

کاپیتان مارول در حالی که در اتاق کامالا خان در فیلم The Marvels ایستاده است، متحیر به نظر می رسد

آره، اعداد و ارقام باکس آفیس برای خواندن عالی نیستند، کارول… (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

متاسفانه برای مارولزما آن را به مال خود اضافه نخواهیم کرد بهترین فیلم های دیزنی پلاس مقاله. همانطور که اشاره کردم، اجرای تئاتر او، به ویژه در اصطلاح فیلم های مارول، یک فاجعه بود. مطابق باکس آفیس موجو، مارولز فروش ناچیز ۲۰۶٫۱ میلیون دلاری در سطح جهانی داشت – یک مقدار ترسو که آن را به کم‌فروش‌ترین فیلم MCU در تمام دوران تبدیل کرد. با بودجه چشمگیر گزارش شده در منطقه ۲۷۰ میلیون دلاری، مارولز نتوانست هزینه های تولید خود را جبران کند، چه رسد به اینکه برای مارول سود کند.

شاید تعجب آور نباشد که استقبال انتقادی از آن، تبلیغات شفاهی ضعیف و خستگی ظاهری ابرقهرمانی مخاطبان عام نتوانسته کمکی به آن کند. اما با در نظر گرفتن امتیاز مثبت ۸۲ درصدی بینندگان گوجه فرنگی پوسیدههمراه با چشم انداز طرفدارانی که قبل از تماشای آن منتظر عرضه آن در دیزنی پلاس هستند، مارولز ممکن است همه ما را شگفت زده کند و در ماه آینده مخاطبان قابل توجهی را جذب کند. ما در دسترس خواهیم بود تا در مورد این احتمال گزارش دهیم مارولز باعث می شود تا در ماه فوریه از صفحه نمایش بزرگ به صفحه نمایش کوچک بپرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/the-marvels-lands-february-release-date-on-disney-plus-following-terrible-box-office-run

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *