آخرین ممنوعیت اپل واچ – واچ ۹ و اولترا ۲ به زودی دوباره از فروش خارج می شوند

آخرین ممنوعیت اپل واچ – واچ ۹ و اولترا ۲ به زودی دوباره از فروش خارج می شوند

را اپل واچ ۹ و اولترا ۲ ممکن است دوباره ممنوع شود زیرا کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده (ITC) به طور کامل با استدلال اپل مبنی بر اینکه این ابزارهای پوشیدنی باید در فروش باقی بمانند قانع نشده است.

MacRumors اخیراً سندی را کشف کرده است که توسط وکلای ITC در دادگاه استیناف ایالات متحده نوشته شده است که در آن با تلاش های غول فناوری برای تمدید توقف ممنوعیت اپل واچ مخالفت می کند. در حال حاضر، توسعه‌دهنده ساعت‌های هوشمند به این پرونده علاقه‌مند است. وکلا استدلال می کنند که «اپل [is presenting] یک مورد ضعیف و غیرقابل قبول» که ادعا می کند این برند به دنبال «ادامه نقض حقوق است [on] اختراعات اعلام شده.»

اگر خیلی با داستان آشنا نیستید، ITC در ماه اکتبر حاکم شد اپل حق ثبت اختراعات متعلق به شرکت فناوری سلامت Masimo را نقض کرده است. این پتنت ها مربوط به سنسورهای نظارت بر اکسیژن خون در مدل های منتخب اپل واچ است. در نتیجه، پوشیدنی ها نمی توانند فروخته شوند. غول فناوری واقعاً این کار را کرد محصولات را از قفسه های فروشگاه های فیزیکی بیرون بکشید و ویترین فروشگاه آنلاین آن برای چند روز در اواخر دسامبر. با این حال، اپل با موفقیت از تصمیم دادگاه درخواست تجدید نظر کرد و موفق به توقف موقت ممنوعیت شد.

آخرین فرصت اپل

شایان ذکر است که ماسیمو چند هفته پیش یک شاخه زیتون را تمدید کرد. جو کیانی، مدیرعامل Masimo به بلومبرگ گفت او مایل است با اپل صحبت کند، با آنها حل و فصل کند، و شاید حتی “با آنها کار کند”. [the company] برای بهبود محصول خود.» معلوم نیست کیانی در این شهرک به دنبال چه مقدار پول بوده است.

با وجود تمام تلاش های ماسیمو، مذاکرات صلح با سکوت کامل اپل مواجه شد. درعوض، به نظر می‌رسد که برند ترجیح می‌دهد نقض ادعایی را توسط خودش برطرف کند.

گزارش های ماه گذشته گفت که توسعه دهندگان اپل در حال کار بر روی به روز رسانی هستند که نظارت بر اکسیژن خون را در ساعت های هوشمند غیرفعال می کند. این تغییرات قبل از ارائه رسمی به کاربران باید توسط آژانس گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) تأیید شود. این حکم باید قبلاً در زمان نگارش این مقاله اتفاق می‌افتاد. با این حال، وقتی بررسی کردیم صفحه تصمیمات اخیر CBPهیچ چیزی در رابطه با اپل واچ وجود نداشت.

وکلای ITC البته از این تاکتیک آگاه هستند و تا آنجا پیش می‌روند که اپل را امیدوار می‌کند که حکم CBP درست را «بی‌جا» بگیرد.

ممنوعیت احتمالی به زودی

MacRumors ادامه می‌دهد که دادگاه استیناف در حال حاضر پاسخ‌های طرف‌های خارجی که با ITC موافق هستند تا دوشنبه، ۱۵ ژانویه می‌پذیرد. در آن تاریخ، ممکن است هر دو مدل اپل واچ برای بار دوم ممنوع شوند. گفتن قطعی سخت است. اگر می خواهید جزئیات کامل این وضعیت را بدانید، MacRumors آن را منتشر کرد سند ITC در Scribd به صورت رایگان.

در حالی که ما شما را داریم، حتماً لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین ساعت های هوشمند برای سال ۲۰۲۴. ممکن است به یک مورد جدید نیاز داشته باشید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/apple-watch-ban-latest-the-watch-9-and-ultra-2-could-go-off-sale-again-soon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *