آرا: History Untold به بازیکن اجازه می‌دهد بداند که قبلا شکست خورده است، زیرا پشتکار تصادفی در یک بازی شکست خورده است.

آرا: History Untold به بازیکن اجازه می‌دهد بداند که قبلا شکست خورده است، زیرا پشتکار تصادفی در یک بازی شکست خورده است.

بازی استراتژی بزرگ و مبتنی بر نوبت آینده Oxide Games آرا: تاریخ ناگفته اکنون یک پنجره انتشار دارد و به طرفداران نگاهی از پشت صحنه به توسعه آن نشان داده شده است.

در طول Xbox Developer_Direct فاش شد، آرا: تاریخ ناگفته قرار است برای PC از طریق Steam و PC منتشر شود پاس بازی در “پاییز ۲۰۲۴”. به طور کلی، نسخه های پاییزی بازی ها به عرضه در حدود سپتامبر تا نوامبر اشاره دارند، اما Oxide Games هنوز جزئیات آن را فاش نکرده است.

علاوه بر این، در یک مصاحبه ارسال شده در Xbox Wire آرا: تاریخ ناگفتهمدیر طراحی، میشل منارد، بیشتر در مورد زمینه‌هایی از ژانر استراتژی بزرگ صحبت کرد که توسعه‌دهندگان قصد داشته‌اند با آن‌ها را بهبود بخشند. ما خرید می کنیم. یکی از اینها سیستم «Act» است که بازی‌ها را به سه مرحله مجزا تقسیم می‌کند که بازیکنان تنها در صورتی می‌توانند پیشرفت کنند که «پرستیژ» کافی داشته باشند. این از طریق چیزهایی مانند تکمیل ماموریت ها و ایجاد پیشرفت های تکنولوژیکی به دست می آید. اساساً، این سیستم باعث می‌شود بازیکنان سریع‌تر شکست بخورند، که منارد آن را «مهربانی» توصیف کرد.

منارد توضیح داد: «این خیلی سخت است که یک بازی ۲۰ ساعته را انجام دهید تا متوجه شوید که در پایان آن، در ساعت دو باختید. “بنابراین، این یک مهربانی به بازیکنان است. بگذارید آنها بسازند، زودتر ببازند، و سپس به هر حال اجازه دهید دوباره شروع کنند. بنابراین: اغلب شکست بخورید، زود شکست بخورید، از آن درس بگیرید، و سپس بیشتر بازی کنید، زیرا می دانید که باید از شکست خود درس بگیرید. این بازی‌ها را انجام دهید. هیچ ایرادی ندارد، اما اجازه دهید بازیکنان بدانند که قبلا شکست خورده‌اند و اجازه دهید واقعاً ببازند.»

همچنین در طول Developer_Direct اولین فیلم از MachineGames فاش شد ایندیانا جونز بازی. عنوان شده است ایندیانا جونز و دایره بزرگاکشن ماجراجویی اول شخص قرار است اواخر امسال منتشر شود Xbox Series XS و PC.

برای بازی‌های بیشتری مانند Ara: History Untold که می‌توانید در حال حاضر در آن غواصی کنید، مطمئن شوید که خلاصه بازی‌های ما را بررسی کنید. بهترین بازی های استراتژی کامپیوتر. اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید، در لیست ما چند انتخاب متنوع و فوق العاده وجود دارد بهترین بازی های کامپیوتر.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/ara-history-untold-will-let-the-player-know-they-already-lost-because-accidentally-persevering-with-a-losing-game-sucks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *