آمار شگفت‌انگیز آنر؛ فروش گوشی مجیک ۶ در ۳ دقیقه از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

گوشی‌های هوشمند آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو اکنون در چین عرضه شده‌اند. پیش‌سفارش این محصولات از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ۱۴۰۲) و فروش رسمی آن‌ها از ساعاتی قبل آغاز شده است. آنر با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد سری مجیک ۶ این شرکت با استقبال چشمگیر خریداران مواجه شده‌اند.

آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو در اولین رویداد عرضه‌ی آنلاین خود فقط در مدت دو دقیقه و ۳۵ ثانیه، فروش چشمگیر ۱۰۴ میلیون دلاری را تجربه کردند که از فروش سری آنر مجیک ۵ در روز اول بیشتر است. ازجمله ویژگی‌های جذاب این محصولات می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

قیمت گوشی آنر مدل مجیک ۶ برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۶۱۲ دلار، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۶۶۰ دلار و نهایتاً مدل یک ترابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۷۰۲ دلار است. ازطرفی قیمت گوشی آنر مجیک ۶ پرو برای کانفیگ پایه با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۸۰۰ دلار، مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۸۷۰ دلار و مدل یک ترابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۹۸۳ دلار است.

باتوجه به میانگین قیمت سری آنر مجیک ۶ که به ۷۷۲ دلار می‌رسد حدود ۱۲۰ هزار دستگاه از این گوشی‌ها در ۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه به‌فروش رسیده است که رکوردی بسیار عالی محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این محصولات به‌دلیل قیمت جذاب و سخت‌افزار قدرتمندشان وارد فهرست بهترین گوشی بازار شوند.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/415354-honor-magic-6-100-million-sales-under-3-minutes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *