آمازون اوت لت: از کالاهای خانگی تا لوازم الکترونیکی

پشته جعبه های آمازون جلوی در آبی


آمازون



  • آمازون اوت لت خانه هزاران کالای مازاد و ترخیص شده در همه دسته های آمازون است.
  • این بخشی است که اغلب نادیده گرفته می شود، اما خریداران باهوش باید از آن آگاه باشند.
تبلیغات

تبلیغات

برای کسانی که در جستجوی معامله در آمازون هستند، گوشه ای وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شود و مملو از تخفیف است: آمازون اوتلت.

در حالی که انبار آمازون آمازون اوتلت با ارائه معاملات در جعبه باز، مرمت شده و اخیراً بازگردانده شده، خریداران را به سمت خود جذب می کند، هدفی متفاوت اما به همان اندازه قانع کننده را دنبال می کند: مقصد آنلاین اقلامی است که بیش از حد موجودی و ترخیص کالا را شامل می شود که در همه دسته بندی های محصول قرار دارد.

چه در بازار لوازم خانگی خارج از فصل باشید و چه ابزارهای متفرقه، آمازون اوتلت مجموعه ای از کالاهای تخفیف دار را ارائه می دهد که اغلب خریداران عادی از دست می دهند.

آمازون اوت لت لزوماً مکان مناسبی برای تخفیف در مارک های رده بالا مانند اپل، سونی یا بوز نیست. با این حال، برای مشتری باهوشی که کارکرد را بر نام‌های تجاری اولویت می‌دهد، این بخش گزینه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه ارائه می‌دهد.

تبلیغات

تبلیغات

دسترسی به آمازون Outlet ساده است. خریداران می توانند هم از طریق برنامه موبایل و هم با استفاده از مرورگرهای وب به این گوهر پنهان حرکت کنند. در برنامه، می‌توانید Amazon Outlet را با ضربه زدن روی سه خط عمودی در پایین سمت راست، انتخاب کنید معاملات و پس اندازو در نهایت انتخاب اوت لت آمازون.

برای کسانی که روی دسکتاپ هستند، خروجی مستقیماً در amazon.com/outlet قابل دسترسی است. نکته مهم این است که هیچ هزینه اضافی برای استفاده از آمازون Outlet وجود ندارد، و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای شکارچیان مقرون به صرفه تبدیل می کند.

لیست آمازون Outlet برای ماوس HP x3000

موس‌های HP x3000 با ۲۸ درصد تخفیف در آمازون اوت‌لت در دسترس هستند.

کایل ویلسون/خودی



لیست آمازون Outlet برای اسپری نازل شیلنگ باغ AUTOMAN با 43 درصد تخفیف به فروش می رسد.

یک نازل شلنگ باغی با ۴۳ درصد تخفیف در آمازون اوت لت.

کایل ویلسون/خودی



آمازون اوت لت مشابه انبار آمازون نیست. در حالی که آمازون اوت لت اقلام مازاد یا ترخیص کالا را می فروشد، انبار آمازون کالاهای مرمت شده و همچنین اقلام جعبه باز و کالاهایی که اخیراً بازگردانده شده اند می فروشد.

آیا آمازون فروشگاه اوت لت دارد؟

در حالی که آمازون یک فروشگاه فیزیکی به معنای سنتی ندارد، این شرکت چندین مکان خرده فروشی فیزیکی تحت برندهای خود دارد. آمازون تازهآمازون گو و آمازون استایل.

تبلیغات

تبلیغات

در حالی که Amazon Fresh به صورت آنلاین در دسترس است، همچنین دارای ۴۴ مکان است که در هشت ایالت و واشنگتن دی سی پراکنده شده اند. Fresh بر فروش محصولات تازه و مواد غذایی تمرکز دارد. جذابیت بزرگ آمازون Fresh این است که به مشتریان اجازه می دهد با اسکن کردن محصولات خود هنگام خرید با استفاده از برنامه تلفن همراه و بررسی از طریق برنامه، از خط پرداخت صرف نظر کنند. با این حال، مشتریانی که ترجیح می‌دهند با صندوق‌دار انسانی چک کنند، هنوز این گزینه را دارند.

آمازون در نظر گرفته است آمازون گو “نوع جدیدی از فروشگاه گوشه.” با استفاده از خرید «Just Walk Out»، مشتریان می‌توانند آنچه را که می‌خواهند بردارند، کیف کنند و بیرون بروند: حساب آن‌ها به‌طور خودکار برای چیزی که گرفته‌اند کسر می‌شود. مکان های آمازون گو در سیاتل، شیکاگو، سانفرانسیسکو و نیویورک هستند.

مکان‌های آمازون استایل، فروشگاه‌های فیزیکی لباس، کفش و لوازم جانبی آمازون هستند. دو مکان که در حال حاضر باز هستند در گلندیل، کالیفرنیا، و کلمبوس، اوهایو هستند.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آمازون
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/amazon-outlet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *