Insider Today: قضاوت مربی حرفه ای هوش مصنوعی

الگوریتم های دستکاری در شبکه اجتماعی مجازی با آواتار افراد در گوشی های هوشمند


aislan13/Getty Images



تبلیغات

تبلیغات

آخر هفته مبارک، جوانه ها گاهی اوقات، به این فکر می کنم که چگونه افرادی که با ثروتمند ازدواج می کنند، کد تقلب نهایی را پیدا کرده اند. اما ستاره TikTok، Dixie D’Amelio، به دلیل گفتن او به عنوان “خارج از تماس” برچسب خورده است.بزرگترین هدف حرفه ای احتمالا ازدواج با ثروتمند است

در صورت عدم موفقیت، سعی کردم از یک مربی شغلی دستیار هوش مصنوعی استفاده کنم – که به عنوان بخشی از آن منتشر شد سری جدید دستیاران هوش مصنوعی متا – ببینم چه توصیه ای می کند. بیشتر در مورد آن در داستان بزرگ امروز.

آنچه روی عرشه است:

تبلیغات

تبلیغات

اما اول، آیا حتی واقعی است؟


اگر این برای شما ارسال شده است، اینجا ثبت نام کنید.


داستان بزرگ

مربی حرفه ای هوش مصنوعی

افراد تجاری که روی روبات ها نشسته اند

سوربتو/گتی ایماژ



به جای اینکه هوش مصنوعی شغل شما را از بین ببرد، چه می شود اگر بتواند به شما کمک کند شغل جدیدی پیدا کنید؟

تبلیغات

تبلیغات

این به طور بالقوه مفهومی است که پشت @levelupwithleo، یک مربی حرفه ای با هوش مصنوعی است. او یکی از ده ها نفر جدید است دستیاران هوش مصنوعی که شرکت مادر فیسبوک متا راه اندازی شد.

بسیاری از آنها شبیه هستند افراد مشهوری مانند نائومی اوزاکا و اسنوپ داگاما لئو بر اساس کسی معروف نیست.

من در اینستاگرام درباره توصیه های شغلی مختلف به او پیام دادم و آنچه را که در مورد “او” دوست داشتم و نداشتم را تجزیه کردم.

بیایید با نکات منفی شروع کنیم:

تبلیغات

تبلیغات

  • انگار یه بازیه من لئو را با پرسیدن یک سری سؤالات اساسی اما خاص آزمایش کردم: بازار کار روزنامه نگاری چگونه است؟ ساختار نامه پوششی خوب برای یک خبرنگار چیست؟ چه کسی بیشتر در معرض خطر اخراج در یک شرکت رسانه دیجیتال است؟ بسیاری از پاسخ‌های او کلی بودند – و توصیه‌هایی نبودند که احتمالاً آنها را دنبال کنم یا با دیگران به اشتراک بگذارم. لئو به جای اینکه به عنوان یک متخصص ظاهر شود، مانند یک موتور جستجوی مکالمه با نتایج جستجوی ولرم احساس می کرد.
  • لئو بسیار محتاط است. ChatGPT، Google’s Bard و دیگر چت ربات های هوش مصنوعی توجه زیادی را به خود جلب کردند دادن پاسخ های نامناسب. از سوی دیگر، لئو از بسیاری از سؤالات من صرف نظر کرد. این موضوع حتی در مورد سوالات مرتبط با شغل در مورد موضوعات حساس مانند تنوع و اختلاف دستمزد نیز صادق بود.
  • خاطره ای از مکالمات گذشته ندارد. هر بار که سؤالی می‌پرسیدم، باید زمینه‌ای را ارائه می‌کردم که ممکن است قبلاً به اشتراک گذاشته باشم. او جزئیات چند پیام قبلی را به یاد آورد، اما اگر این مکالمه چند ساعت پیش اتفاق افتاده باشد، نه.

تیم تجاری در حال پریدن و گرفتن دست ربات.  مفهوم بردار فناوری کسب و کار

uzenzen/Getty Images



و حالا برای جوانب مثبت:

  • بازخورد رزومه محکم لئو پس از مدتی تحریک، توصیه های مفیدی برای ایجاد تغییرات در رزومه طولانی دست نخورده من ارائه کرد. او به من پیشنهاد کرد که تأثیر کارم را توصیف کنم، و همچنین به من کمک کرد تصمیم بگیرم کجا می توانم برخی از تجربیات گذشته را برای فضا کاهش دهم.
  • پاسخ ها سریع هستند. بیشتر چت‌ربات‌های هوش مصنوعی که من استفاده کرده‌ام (مانند Bing و ChatGPT) سریع هستند، اما چند لحظه طول می‌کشد تا پاسخ دهند. اما احساس می‌کرد که لئو حتی سریع‌تر و با پاسخ‌های طولانی‌تر پاسخ می‌دهد.
  • گاهی بینش قوی گاهی اوقات از پاسخ های لئو به طرز خوشایندی شگفت زده می شدم. به عنوان مثال، من بعد از اینکه خبرنگار ارشد خبرنامه بودم، سه نقش منطقی بعدی را درخواست کردم. او یک سردبیر خبر، استراتژیست محتوا یا استاد روزنامه نگاری را توصیه کرد. لئو همچنین می‌توانست نحوه انتقال به هر نقش را توضیح دهد و یک برنامه بازی محکم برای هر یک ارائه دهد.

توصیه‌های شغلی @levelupwithleo را جدی نمی‌گیرم یا دنبال نمی‌کنم. اما تعامل با یک دستیار هوش مصنوعی موضوعی به من نشان داد که چگونه می توان از آنها در آینده استفاده کرد.


۳ چیز در سفر

کانسپت نیسان هایپر تورر.


کانسپت نیسان هایپر تورر.

نیسان



  1. نیسان در تلاش است تا مینی‌ون‌ها را دوباره خنک کند. این خودروساز از یک کانسپت مینی ون پر زرق و برق رونمایی کرد که شبیه یک اتاق نشیمن آینده‌نگر و رزگلد روی چرخ است. Hyper Tourer دارای صندلی های چرخان، صفحه نمایش LED روی زمین است. و قابلیت های ذهن خوانی.
  2. عکس ها نشان می دهد که بازدید از جزیره آلکاتراز چگونه است. نقطه عطف تاریخی ملی به دلیل اسکان برخی از بدنام ترین جنایتکاران آمریکا از جمله آل کاپون مشهور است. در طول ۲۹ سال فعالیت خود به عنوان زندان، ۳۴ زندانی اقدام به فرار کردندو پنج هرگز پیدا نشد.
  3. یک استایلیست مشهور نحوه استفاده از رنگ ها را در هنگام بسته بندی نور برای سفر توضیح می دهد. او پیشنهاد کرد بسته بندی عمدتا خنثی و اضافه کردن چند تکه همه کاره با رنگ. بعلاوه، او توصیه کرد که مکان، محیط و سبک شخصی را در نظر بگیرید.

۳ چیز در حرفه

1355813915


کریس ویلیامز معاون سابق منابع انسانی مایکروسافت است

dickcraft/Getty Images



  1. به گفته یکی از معاونان سابق منابع انسانی مایکروسافت، بزرگترین اشتباهات شغلی که باید از آنها اجتناب کرد. برخی از اشتباهات اصلی – هم در بین کارمندان و هم در بین رهبران – شامل درخواست افزایش حقوق و تهدید به ترک شرکت.
  2. افزایش ریسک بازگشت به دفتر راه حلی نیست. شرکت‌های بزرگی مانند آمازون و متا به شدت در حال اجرای دستورات RTO خود هستند – آنها تهدید کرده‌اند که به دلیل عدم حضور در دفتر، رتبه‌بندی عملکرد را اخراج می‌کنند یا پایین می‌آورند. اما کارفرمایان می توانند با تمرکز بر روی آنها بهتر عمل کنند درگیر نگه داشتن کارکنان بجای.
  3. شوک و ناراحتی از کار کردن ۹ به ۵٫ یکی از فارغ التحصیلان دانشگاهی که اخیراً فارغ التحصیل شده است، گفت که در حالی که به صورت تمام وقت مشغول به کار است، زمان کمی برای زندگی شخصی خود دارد. بسیاری از مردم گفت که می توانند ارتباط برقرار کنندو برخی خواهان اصلاح ۴۰ ساعت کار در هفته هستند.

۳ چیز در زندگی

تصویر نیزه های گراز مانند در حال خوردن سیب


پکی یقه دار یا نیزه.

SOPA Images/Getty Images



  1. گله های نیزه وحشی زمین گلف آریزونا را از هم جدا می کنند. جانوران گیاه خوار – که به نام پکی یقه دار نیز شناخته می شوند – برای غذا در حال پرسه زدن بوده اند. و دستیار ناظر دوره مستندسازی کرده است نبرد چند هفته ای.
  2. در حال تند شدن است — رتبه بندی ترکیبات چاشنی Trader Joe. را هشت مدعی چاشنی عبارت بودند از: همه چیز به جز الوت، پاشیدن سیریراچا، چاشنی در ترشی، مزرعه، پاشیدن با طعم سس گوجه فرنگی، سیر مرکباتی سبک کوبایی، پنیری و آهک چیلی.
  3. خریداران والمارت با تسویه حساب خود شرم و خجالت را تجربه می کنند. این غول خرده‌فروشی فناوری تشخیص خودکار اسکن از دست رفته را برای کاهش سرقت به کار برد. اما مشتریان می گویند که احساس کرده اندمانند دزد رفتار می شود“به دلیل اشتباهات صادقانه و نقص فنی.

در سایر خبرها

من همان غذا را در Chili's و Applebee's امتحان کردم و یک زنجیره آن را از پارک بیرون انداخت.


من همان غذا را در Chili’s و Applebee’s امتحان کردم و یک زنجیره آن را از پارک بیرون انداخت.

ارین مک داول/اینسایدر



تبلیغات

تبلیغات

برای نشانک های شما

گرایش های آشپزخانه

یک آشپزخانه کاملا سفید


نداشتن رنگ در آشپزخانه شما باعث بی شخصیتی آن می شود.

جوزف هندریکسون / شاتر استوک



به این ترندهای آشپزخانه که طراحان داخلی می گویند امسال از مد افتاده اند، توجه کنید. آنها می گویند روندهایی مانند پلان های طبقه باز و ظاهر خانه های مزرعه مدرن هستند منسوخ شدن.


تیم Insider Today شنبه: الماس ناگا سیوخبرنگار ارشد، در سن دیگو. دن دیفرانچسکوسردبیر ارشد، در شهر نیویورک. هالام بولاکسردبیر، در لندن. لیزا رایانسردبیر اجرایی، در شهر نیویورک.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

خبرنامه ها
خبرنامه
متا

تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/instagram-ai-career-coach-meta-assistant-leo-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *