آمازون با قیمت کم رکورد جدید در مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی M3، به علاوه ۱۰۰ دلار تخفیف برای مدل‌های نسل قبلی معرفی کرد.

آمازون این هفته یکی از اولین تخفیف ها را برای مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید اپل M3 معرفی کرد. فقط یک مدل در فروش است: M3 MacBook Air 256 گیگابایتی ۱۵ اینچی در Starlight برای ۱۲۳۴٫۰۰ دلارکاهش از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار

آمازون با قیمت کم رکورد جدید در مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی M3، به علاوه ۱۰۰ دلار تخفیف برای مدل‌های نسل قبلی معرفی کرد.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

با ۶۵ دلار تخفیف، این یک قیمت جدید و کم سابقه در M3 MacBook Air 15 اینچی است. Best Buy دارای یک انتخاب بزرگتری از معاملات اساساً هر مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی M3 با ۵۰ دلار تخفیف به فروش می رسد، اما نکته مهم این است که برای مشاهده معاملات به عضویت My Best Buy Plus/Total نیاز دارید.


علاوه بر این، ما تخفیف‌های تازه‌ای را برای نسل قبلی مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی M2 در Best Buy دنبال می‌کنیم. شما می توانید مدل ۲۵۶ گیگابایتی را برای ۸۹۹٫۰۰ دلار در تمامی رنگ ها و مدل ۵۱۲ گیگابایتی برای ۱۰۹۹٫۰۰ دلار در همه رنگ ها هر دوی اینها ۱۰۰ دلار کاهش قیمت و قیمت های پایین تمام دوران هستند.

سری مک بوک ایر اپل ممکن است کمی گیج کننده باشد، بنابراین حتما راهنمای خریدار ما را بخوانید. مقایسه نسل ها و تفاوت بین تراشه های M2 و M3 اپل. سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/12/low-price-15-inch-m3-macbook-air/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *