چگونه Arrowhead تیراندازی دوقلو اصلی را به دنباله ای غم انگیز PS5 تبدیل کرد – PlayStation.Blog

Helldivers 2 به شکلی عظیم در صحنه بازی منفجر شده است. این تیراندازی سوم شخص مشارکتی که مملو از خطرات، اکشن، طنز و شگفتی‌ها است، در حال حاضر به یکی از پر صحبت‌ترین بازی‌های امسال تبدیل شده است. با این حال، آنچه ممکن است برخی افراد کمتر با آن آشنا باشند، مولد آن است. Helldivers اصلی که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد (و هنوز هم فعال است) یک تیرانداز دوقلو چند نفره بالای سر است که مملو از اکشن، شدت و موقعیت‌های چالش برانگیز فراوانی است که ممکن است یک بازیکن در آن قرار بگیرد.

ما از Johan Pilestedt، مدیر عامل و مدیر خلاق Arrowhead Studios در مورد روند انطباق گیم‌پلی اصلی Helldivers در قالب سوم شخص پرسیدیم – پس از اینکه ابتدا به او برای موفقیت پرخاشگر بازی تبریک گفتیم. ما پرسیدیم که تیم نسبت به استقبال مثبت چه احساسی داشت. مات و مبهوت! در ۱۵ سال گذشته، ما علاقه شدیدی به انواع بازی‌هایی که می‌سازیم دیده‌ایم و دیدن کار ما در این مقیاس عالی بود.

او سپس در مورد فرآیند انتخاب نمایش سوم شخص توضیح داد. “پس از راه اندازی موفقیت آمیز Helldivers اصلی، ما می دانستیم که می خواهیم فلسفه طراحی بازی را به صورت اول شخص یا سوم شخص آزمایش کنیم. موضع ما هرگز در مورد “فقط از بالا به پایین” نبوده است. با این حال، بسیاری از چیزهایی که ما هنگام ساخت بازی‌ها به دنبال آن‌ها هستیم، دیدگاه‌هایی را نشان می‌دهند که کمی بیشتر از بازی حذف شده‌اند، مانند تعهد ما به الهام گرفتن از زندگی واقعی و فرهنگ پاپ. ما این را با پایین کشیدن امتحان کردیم. دوربین در Helldivers. ما واقعاً از ظاهر جنگ هیجان‌زده شده‌ایم، که ما را متعهد می‌سازد تا ببینیم که Helldivers در سوم شخص چگونه خواهد بود.”

“یک بازی Co-op خوب بازیکنان را مجبور می کند با هم بازی کنند، اما یک بازی عالی باعث می شود بازیکنان بخواهند با هم بازی کنند.”

حفظ احساس مستمر خطر و هرج و مرج برای هر دو بازی بسیار مهم بود. “حفظ حس هرج و مرج یکی از بزرگترین چالش‌های ما در ایجاد Helldivers 2 بود. در یک دیدگاه از بالا به پایین، همه می‌دانند اعضای تیم چه می‌کنند و واقعیت یکسانی دارند. اما در Helldivers 2، هر بازیکن ویژگی‌های خود را دارد. ادراک وقایعی که رخ داده اند شما مقداری را از هر دو رویکرد به دست می آورید و مقداری را از دست می دهید.


چگونه Arrowhead تیراندازی دوقلو اصلی را به دنباله ای غم انگیز PS5 تبدیل کرد – PlayStation.Blog

تریلر معرفی Helldivers اصلی، عناصر بسیاری را نشان می دهد که برای بازیکنانی که امروز دنباله PS5 را بازی می کنند آشنا هستند.

تریلر معرفی Helldivers 2.

“از آنجایی که Helldivers اساساً یک بازی است که در آن همکاری و همکاری کلیدی است، ما در اوایل با این مشکل مبارزه کردیم. نکته کلیدی که این مشکل را حل کرد نیاز به “چاله آبی” بود که بازیکنان را تشویق می کند تا

در مکان های خاصی جمع شوند ما این مکان‌ها را به صورت پویا با ساختن راهبرد تامین مشترک، انداختن ظروف نمونه توسط بازیکنان و از طریق قرار دادن تقویت‌کننده ایجاد کردیم. من معتقدم که یک بازی Co-op خوب بازیکنان را مجبور به بازی با هم می کند، اما یک بازی عالی باعث می شود که بازیکنان بخواهند با هم بازی کنند. Helldivers 2 باید مانند زمانی باشد که به یک زیرزمین تاریک می روید – دوست دارید در کنارتان باشد. و ما فقط می‌توانیم با ایجاد این حس که هیچ فردی به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد، به این هدف برسیم، حتی اگر برخی از دیوانه‌ها این کار را انجام داده باشند!»

“احساس انسان بودن بخش مهمی از تجربه Helldivers است.”

تیم چگونه به اولین مکانیک بازی اصلی Helldivers و حلقه پیشرفت هنگام ایجاد Helldivers 2 اشاره کرد؟ Pilestedt توضیح می دهد: “در ابتدا ما از Helldivers اصلی دورتر شدیم.” “فلسفه ما همیشه این است که “تقلید نکن، عمیقا درک کن و از آنجا برو”. Helldivers 1 الهام زیادی از زندگی واقعی و تجربیات سیم کارت نظامی گرفته است – با مبارزه با فرازمینی ها ادغام شده است. با این حال، فاصله در دیدگاه های بالا به پایین ما همچنین کارکردهای محوری داشتیم که می‌دانستیم می‌خواهیم شامل آن‌ها باشیم: ظاهر و شدت نبرد، تصادفی و آتش دوستانه. ما همیشه می‌دانستیم که می‌خواهیم بین شکنندگی انسان‌ها با ابزارهای قدرتمند کنار هم قرار بگیریم. در مقابل دشمنان برتر از نظر فیزیکی که فقط در برابر سلاح‌های سنگین آسیب‌پذیر هستند. احساس انسان بخش کلیدی در تجربه Helldivers است.


چگونه Arrowhead تیراندازی دوقلو اصلی را به دنباله ای غم انگیز PS5 تبدیل کرد – PlayStation.Blog

که ما را به یکی دیگر از عناصر اصلی هر دو عنوان می رساند: آتش دوستانه همیشه روشن است، و همه سردردها و شادی های ناشی از آن. Pilestedt منطق پشت گنجاندن آن را شرح داد. “مهمترین چیز در هنگام ساخت بازی باورپذیری است. همه چیز باید در دنیای بازی ثابت باشد و بنابراین باید آتش دوستانه داشته باشیم. اگر گلوله های شما می توانند دشمنان را بکشند و دشمنان می توانند شما را بکشند، پس منطق حکم می کند که گلوله های شما باید همچنین بتوانید دوستان خود را بکشید. این نوع طراحی ذاتاً سیستماتیک است، جایی که ما یک مجموعه قوانین ایجاد می کنیم که برای همه چیز در دنیای بازی اعمال می شود، به استثنای استثنائات جزئی.”

کاری که این کار انجام می دهد و شاید به وضوح با آتش دوستانه مشخص شود، ایجاد پیچیدگی در گیم پلی بازی است که در آن بازیکنان باید به طور فعال در طول توالی های مبارزه فکر کنند – نه به روش “حل پازل” بلکه در عوض به روشی بسیار خلاقانه برای حل مسئله. همچنین، قهقهه‌هایی که هنگام بمب‌گذاری تصادفی با دوستانتان روی فرش رخ می‌دهند، باعث ایجاد یک بازیگوشی می‌شوند که در واقع یک تراژدی است – اما در چارچوب بازی‌ها می‌توانیم طنز تاریک این موقعیت‌ها را کشف کنیم. و در نهایت، عنصر آتش دوستانه بازیکنان را به یک بخش تعاملی واقعی از دنیای بازی تبدیل می کند که نقش مهمی در موقعیت یابی ایفا می کند و به بازی تیمی کمک می کند.

“آیا داشتن یک مکانیک عالی نیست؟”

عنصر دیگری که در هر دو بازی ظاهر می شود، استراتژی ها هستند، ابزار قدرتمندی که می توان با استفاده از یک کد خاص به آنها دسترسی پیدا کرد و در صورت نیاز به میدان جنگ فراخوانی شد. ما پرسیدیم که این مفهوم چگونه پدیدار شد، و چگونه آنها بین دو بازی توسعه یافتند. “به طور کلی، استراتژی‌ها بر اساس نمونه‌های دنیای واقعی هستند. ما هم به فیلم‌های جنگی و هم به فرهنگ پاپ علاقه‌مندیم، بنابراین در برخی موارد ممکن است این مفهوم از یک مرجع فرهنگ پاپ الهام گرفته شود، اما واقع‌گرایی با برداشتن اسلحه‌های دنیای واقعی و استفاده از آن اضافه می‌شود. آنها را به مکانیک می رسانند.”

در مجموع، استراتژی‌ها معمولاً به‌صورت تکراری و مبتنی بر سرعت طراحی می‌شوند. ما بازی را انجام می‌دهیم و از انتخاب فعلی خسته می‌شویم، بنابراین یکی دیگر را اضافه می‌کنیم. شاید طراح ایده‌ای مانند راه رفتن داشته باشد. رگبار، یا چیزی پیشرفته تر. Exo-44 Walker که توسط تیم ساخته شد و گفت: “آیا داشتن یک مکانیک عالی نیست؟” سپس روند شروع شد. یک مکانیک در این جهان چگونه خواهد بود؟ تسلیحات، نقاط قوت و ضعف یک مکانیک چیست؟


چگونه Arrowhead تیراندازی دوقلو اصلی را به دنباله ای غم انگیز PS5 تبدیل کرد – PlayStation.Blog

به نظر می رسد Helldivers II آینده ای طولانی و مرفه در پیش داشته باشد، بنابراین می خواستیم بدانیم بازیکنان در آینده چه انتظاراتی می توانند داشته باشند. “خیلی زیاد! این بازی از ابتدا برای تبدیل شدن به یک جهان قابل توسعه طراحی شده است. ما برنامه های بزرگی داریم، اما نمی خواهیم هیچ اعلامیه اولیه ای را ارائه کنیم، زیرا دوست داریم بازیکنان را با چیزهای جدید شگفت زده و خوشحال کنیم. آنچه می توانم بگویم این است که که ما فهرست عظیمی از ایده های بهبود کیفیت زندگی داریم که از جامعه منبع آن هاست.

و توصیه ای برای Helldivers جدید دارید؟ “با ذهنی باز وارد شوید، مهربان باشید و سهم خود را انجام دهید. این یک جامعه سرگرم کننده است که در آن همه در یک طرف هستند. ما دوست داریم که شما مقداری دموکراسی را با ما گسترش دهید. شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد – ورود به سیستم به Helldivers 2 و کمک به ایجاد تاریخچه Super Earth و جنگ کهکشانی.”


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/12/helldivers-2-how-arrowhead-turned-the-twin-stick-shooter-original-into-a-bombastic-ps5-sequel/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *