آمازون به فروشندگان اجازه خواهد داد که پیوندی را بچسبانند تا هوش مصنوعی بتواند یک صفحه محصول ایجاد کند

آمازون ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری را برای فروشندگان به ارمغان می آورد، از جمله هوش مصنوعی که صفحه محصول را با اطلاعات سایت دیگری ایجاد می کند.

فروشندگان در آمازون به زودی می توانند صفحات محصول را فقط با کپی و چسباندن یک پیوند ایجاد کنند.

آمازون در حال انتشار یک ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد است که اطلاعات را از وب سایت خارجی فروشنده می گیرد و سپس یک صفحه محصول آمازون را برای کالا ایجاد می کند که با توضیحات و تصاویر مکتوب کامل می شود. مری بث وستمورلند، معاون تجربه شریک فروش جهانی آمازون، می‌گوید هدف کمک به فروشندگان است که زمان لازم برای آوردن محصول را از یک وب‌سایت دیگر به آمازون کاهش دهند. در یک پست وبلاگ.

اسکرین شات از صفحه آمازون لیست محصولات شما.اسکرین شات از صفحه آمازون لیست محصولات شما.
هوش مصنوعی آمازون از طریق یک پیوند جداگانه برای تولید صفحات محصول تجزیه می شود.
تصویر: آمازون

آمازون به فروشندگان هشدار می دهد که اگر انتخاب کنند URL را برای ایجاد صفحه محصول بچسبانند، باید مالک، دارنده حقوق باشند یا مجوز استفاده از محتوای پیوند را داشته باشند. در غیر این صورت، آمازون می گوید در صورتی که متوجه شود فروشنده مالکیت وب سایت خود را نادرست معرفی کرده است، ممکن است اقدام قانونی انجام دهد. آستانه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستورالعمل های ایمنی این ویژگی، با آمازون تماس گرفت.

این ویژگی در حال حاضر در دسترس است و در هفته های آینده برای فروشندگان آمریکایی در دسترس خواهد بود.

وست مورلند می گوید که فروشندگان از ابزارهای هوش مصنوعی که آمازون تاکنون راه اندازی کرده استقبال کرده اند. به عنوان مثال، سرویس تولید متن محصول با هوش مصنوعی آمازون، «نزدیک به ۸۰ درصد» از کاربران را می‌بیند که فهرست‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را با ویرایش کمی توسط انسان می‌پذیرند.

آمازون در چند ماه گذشته ابزارهای هوش مصنوعی زیادی را منتشر کرده است. برای فروشندگان، آمازون منتشر شد ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید عکس و ایجاد متن فهرست محصول. برای خریداران، آمازون Rufus را رونمایی کرد، یک ربات چت هوش مصنوعی که برای پاسخ به سؤالات خریداران در مورد اقلام، پیشنهاد محصولات مشابه و مقایسه مدل‌ها طراحی شده است. (همه آنها بی نقص نبوده اند: ربات چت بی نقص بوده است وقتی از شما خواسته شد درباره موارد جوک بسازید یا آهنگ بنویسید.)

آمازون در کل شرکت بر روی هوش مصنوعی مولد سرمایه گذاری کرده است. سرویس ابری آن AWS میزبان چندین مدل هوش مصنوعی است و همچنین عرضه شد با تولید کننده متن به تصویر. AWS هوش مصنوعی را در پلتفرم تجارت الکترونیک تقویت می کند.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/13/24099685/amazon-generative-ai-dtc-link-sellers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *