بازیکنان از Star Wars: Battlefront Classic Collection به خاطر اشکالات، مشکلات سرور در زمان راه اندازی انتقاد می کنند

Star Wars: Battlefront Classic Collection به دلیل اشکالات متعدد و عدم آمادگی شدید برای بازی چند نفره آنلاین با استقبال منفی روبرو شده است.

باندل اوایل امروز برای Nintendo Switch، PC، PlayStation و Xbox عرضه شد. این شامل هر دو نسخه اصلی Star Wars: Battlefront و دنباله آن، Star Wars: Battlefront 2، به ترتیب از سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵، و همچنین تمام محتوای جایزه منتشر شده برای هر کدام است.

با این حال، انتشار مجدد این کلاسیک های دوست داشتنی با بازیکنان خوب پیش نرفت گزارش اشکالات متعدد در همه پلتفرم ها و همچنین به دنبال بازپرداخت است. یکی دیگر از مشکلات مهمی که بازیکنان با آن مواجه شده اند، سرورهای محدود برای هر پلتفرم است.


بازیکنان از Star Wars: Battlefront Classic Collection به خاطر اشکالات، مشکلات سرور در زمان راه اندازی انتقاد می کنندStar Wars Battlefront Classic Collection – Launch Trailer


تریلر معرفی Star Wars: Battlefront Classic Collection (Xbox).

گزارش‌های اولیه از بازیکنان در زمان راه‌اندازی نشان می‌دهد که تنها ۳ سرور برای Battlefront 2 بر روی رایانه شخصی وجود دارد که هر کدام می‌توانند ۶۴ بازیکن را در خود جای دهند. با توجه به نسخه Steam این مجموعه به ۹۲۳۲ بازیکن همزمان (با تشکر SteamDB)، بسیاری از افراد نتوانستند به مسابقات چند نفره بپیوندند. وضعیت مشابه بود دیگر بستر، زمینه. بازیکنان همچنین گزارش دادند که با وجود فعال بودن این گزینه در بازی، قادر به ایجاد سرورهای خود نیستند.

حتی بدون مشکلات سرور که در حال حاضر مجموعه Battlefront Classic Collection را درگیر کرده است، بازیکنان از مشکلات متعدد دیگر از جمله باگ ها، خرابی ها و … ناراضی هستند. صحنه های از دست رفته. بر بخاراین مجموعه دارای امتیاز کلی از نقدهای عمدتاً منفی است که تنها ۲۱ درصد از ۱۵۲۵ بررسی بازی را توصیه می کنند.

توسعه‌دهنده Aspyr با انتشار مجدد عناوین قدیمی‌تر اخیر، مشکلات مشابهی داشته است. Tomb Raider 1-3 Remastered با بازی لارا کرافت وقتی بازیکنان متوجه شدند که نسخه فروشگاه Epic Games آن صیقلی‌تر از سایرین است، دچار سردرگمی شد. Aspyr در پاسخ گفت که نسخه Epic یک “ساخت توسعه با دارایی های ناقص” است.

Star Wars: Knights of the Old Republic 2 در سوییچ DLC محتوای بازیابی شده را لغو کرد با وجود برنامه های اولیه برای اضافه کردن آن پس از راه اندازی. آ دعوای دسته جمعی علیه Aspyr ثبت شد و روند رسیدگی ها بعداً نشان داد که توسعه دهنده پس از یک DLC را لغو کرده است “شخص ثالث اعتراض کرد”.

آسپیر در ابتدا در راس این سازمان بود بازسازی KOTOR، قبل از اینکه توسعه به Saber Interactive منتقل شود. Aspyr زیر نظر شرکت مادر Embracer که اوایل امروز اعلام کرده بود باقی خواهد ماند برخی از دارایی های سابر خود را فروخت به قیمت ۲۴۷ میلیون دلار


منبع: https://www.eurogamer.net/players-criticise-star-wars-battlefront-classic-collection-for-bugs-server-woes-at-launch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *