آمازون تا ۵۳ درصد از بسته های دوربین امنیتی Blink Outdoor 4 کم می کند

می‌توانید دوربین‌های امنیتی Blink 4 را با ۵۳ درصد تخفیف از طریق آمازون انتخاب کنید. قابل توجه ترین معامله در اینجا هم نسل چهارم دوربین Blink Outdoor و هم دوربین Mini داخلی. این مبلغ به ۷۲ دلار می رسد، تخفیف ۵۳ درصدی یا ۸۳ دلار بسیار کم از MSRP 155 دلاری.

Blink Outdoor 4 جواهر تاج در خط تولید این شرکت است. پس از همه، دلیلی وجود دارد که چرا فهرست ما را از آن ها ساخته است دوربین ممکن است دقیقاً در نام “outdoor” داشته باشد، اما این یک گزینه فوق العاده برای استفاده در محیط داخلی و خارجی است. آنها با باتری های AA کار می کنند و قبل از اینکه سلول ها نیاز به تعویض داشته باشند تا دو سال دوام می آورند. این دوربین ها در برابر آب و هوا مقاوم هستند و از دید در شب، تشخیص حرکت و صدای دو طرفه پشتیبانی می کنند.

اگر برنامه اشتراک Blink داشته باشید، این یک دوربین بی‌سیم است و کلیپ‌ها در فضای ابری ذخیره می‌شوند، اما می‌توانید آنها را به صورت محلی از طریق درایو فلش USB نیز ذخیره کنید. دوربین با الکسا کار می کند، اما فقط با الکسا کار می کند، بنابراین دستیارهای دیجیتال دیگر در سرما کنار گذاشته می شوند. Blink Mini که با این مجموعه نیز عرضه می‌شود، یک دوربین داخلی مناسب برای مراقبت از چیزهایی است، مانند اینکه گربه‌ای همه غذا را می‌دزدد.

آمازون هم هست با تخفیف های عمیق اگر یک بسته ترکیبی کیف شما نیست، Blink Outdoor 4 به تنهایی ۷۲ دلار قیمت دارد که ۴۰ درصد تخفیف دارد. Blink Mini Pan-Tilt تخفیف ۵۰ درصدی و کم سابقه. این یک نسخه ارتقا یافته از Mini است که همراه با بسته ترکیبی عرضه می شود، زیرا می تواند برای پوشش ۳۶۰ درجه حرکت کند و کج شود.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-knocks-up-to-53-percent-off-blink-outdoor-4-security-camera-packs-161447084.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-knocks-up-to-53-percent-off-blink-outdoor-4-security-camera-packs-161447084.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *