کارکنان می گویند استودیوی TimeSplitters Free Radical Design امروز تعطیل شد

توسعه دهنده TimeSplitters Free Radical Design امروز درهای خود را بسته است، کارکنان اکنون از طریق رسانه های اجتماعی گزارش می دهند.

عکس‌ها و پیام‌های اعضای تیم طراحی رادیکال آزاد اکنون در X، که قبلا توییتر بود، فیلتر می‌شوند، زیرا کارکنان با استودیو مستقر در ناتینگهام خداحافظی می‌کنند.

این نسخه از Free Radical Design در سال ۲۰۲۱ برای احیای سری TimeSplitters با اعضای مختلف کارکنان سابق از بازی های اصلی تاسیس شد. ولی گزارش های اخیر حاکی از آن است که اکنون برای بسته شدن تعیین شده است بعنوان بخشی از اخراج های ویرانگر امسال بر شرکت های تحت مالکیت شرکت امبراسر تأثیر گذاشتبا بیش از ۵۰ کارمند که قرار است شغل خود را از دست بدهند.

آدام کرالی، هنرمند ارشد فناوری، نوشت: «روز آخر در FRD با آنچه تصور می‌کردم بسیار متفاوت بود. فکر نمی‌کنم هنوز به درستی فرو رفته باشد، اما آخرین بار کلیدهایم را تحویل دادم و ساختمان را ترک کردم.»

Kiraly با نقل قول بدنام گروهبان کورتز از TimeSplitters: Future Perfect، نتیجه گرفت: “زمان تقسیم است.”

مارک نورمینگتون، هنرمند ارشد، نوشت: «دو سال و ربع سال در طراحی رادیکال آزاد بسیار عالی بود. “تأسفم از رفتن ما. به بعد و بالاتر!”

Deanna Gow هنرمند محیطی اضافه کرد: “Gonna miss the folks in FRD ????”. “با تشکر از شما و بهترین ها برای آینده x”

طراحی رادیکال آزاد وب سایت شرکت اکنون اکثراً خالی است، به غیر از پیام: ۴۰۴ Company Not Found 🙁

اعضای کارکنان عکس‌هایی از درهای شیشه‌ای شرکت که اکنون بسته شده‌اند، تزئینات دانه‌های برف کریسمس که هنوز از بیرون قابل مشاهده است، منتشر کرده‌اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/timesplitters-studio-free-radical-design-closed-today-staff-say

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *