آمازون مرور کل کتابخانه کتاب های شما را آسان تر می کند

مرکز جدید Your Books آمازون به شما امکان می‌دهد کتاب‌های خود را بر اساس فیلتر مرتب کنید، در حالی که توصیه‌هایی متناسب با سلیقه شما ارائه می‌دهد.

آمازون در حال ارائه یک ویژگی جدید است که هر کتابی را که تا به حال در سایت خریداری کرده اید – چه دیجیتال، چه فیزیکی یا یک کتاب صوتی – در یک مرکز جستجو قرار می دهد. ویژگی جدید، به نام کتاب های شمابه شما امکان می دهد همه عناوین خود را مرتب کنید و در عین حال توصیه هایی را بر اساس خریدهای قبلی خود ارائه دهید.

برگه اصلی «کتابخانه» کل کاتالوگ کتاب‌های شما را نشان می‌دهد که می‌توانید بر اساس فیلترهای مختلف مانند نویسنده، ژانر، و مجموعه‌ها و همچنین برخی متناسب با عناوینی که در حال حاضر دارید، مانند «ادبیات و داستان» جستجو کنید. ” همچنین یک برگه برای کتاب‌های ذخیره‌شده وجود دارد که شامل هر کتابی است که تا به حال در آمازون فهرست کرده‌اید.

می توانید کتابخانه خود را بر اساس نویسنده، ژانر، سریال و موارد دیگر مرتب کنید.
می توانید کتابخانه خود را بر اساس نویسنده، ژانر، سریال و موارد دیگر مرتب کنید.
اسکرین شات توسط اما راث / The Verge

مرکز کتاب‌های شما نیز می‌تواند توصیه‌هایی ارائه کند. اگر ویژگی “حالت کشف” را در گوشه سمت راست بالای صفحه کتابخانه خود روشن کنید، آمازون توصیه هایی را بر اساس هر یک از کتاب های شما ایجاد می کند. همچنین می‌توانید توصیه‌هایی را در فهرست کتاب‌های ذخیره‌شده خود مشاهده کنید، که می‌توانید با استفاده از چندین فیلتر مختلف آنها را مرتب کنید.

من خودم این ویژگی را امتحان کردم، و به نظر می‌رسد که پیگیری همه کتاب‌هایی که قبلاً خوانده‌ام یا قصد خواندن آنها را دارم بسیار آسان‌تر می‌کند. من حتی تعدادی جواهرات پنهان پیدا کردم که هیچ خاطره ای از خرید آنها ندارم، مانند کتاب آشپزی کریسی تیگن.

مرکز همچنین می‌تواند توصیه‌هایی در رابطه با کتاب‌هایی که خریداری کرده‌اید ارائه کند.
مرکز همچنین می‌تواند توصیه‌هایی در رابطه با کتاب‌هایی که خریداری کرده‌اید ارائه کند.
اسکرین شات توسط اما راث / The Verge

اما در مورد سازماندهی کتاب های کمیک دیجیتال و مانگا مشکلاتی دارد. آمازون آنها را در فیلتر “کتاب الکترونیکی Kindle” قرار می دهد و مرتب کردن آنها را بسیار دشوارتر می کند. تا حالا ادغام Comixology آمازون به خوبی پیش نرفته استو فقدان ابزارهای اختصاصی برای سازماندهی کمیک ها و مانگا، انتقال از برنامه را بهتر نمی کند. ویژگی Your Books هنوز یک گام در جهت درست در مدیریت محتوای دیجیتال است، اما اگر واقعاً می‌خواهد به یک هاب همه‌کاره برای همه رسانه‌ها تبدیل شود، باید تنظیماتی را انجام دهد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/12/13/23999804/amazon-your-books-library-recommendations

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *