آمازون نسل دوم اپل واچ SE را فقط به ۱۸۹ دلار تخفیف می دهد

آمازون امروز دارای GPS Apple Watch SE 40 میلی متری است ۱۸۹٫۰۰ دلار، که فقط ۱۰ دلار بالاتر از قیمت پایین آن است. این معامله در قاب‌های آلومینیومی نقره‌ای با حلقه اسپرت آبی زمستانی و قاب آلومینیومی Midnight با حلقه ورزشی Midnight موجود است و فقط آمازون تخفیف دارد.

آمازون نسل دوم اپل واچ SE را فقط به ۱۸۹ دلار تخفیف می دهدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

همچنین می‌توانید ساعت ۴۴ میلی‌متری GPS Apple Watch SE را در حال حاضر در فروش دریافت کنید ۲۱۹٫۰۰ دلار در آمازون، از ۲۷۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک قیمت تقریباً پایین دیگر است که تنها ۱۰ دلار از پایین‌ترین قیمت اپل واچ SE فاصله دارد و در گزینه‌های Midnight، Silver و Starlight آلومینیومی موجود است.

این مدل از Apple Watch SE در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه شد و مقرون به صرفه ترین ساعت اپل باقی می ماند. اپل واچ SE فاقد برخی از ویژگی های ارتقا یافته ای است که در برخی از مدل های سری ۹ یا اولترا ۲ خواهید یافت، مانند سنجش دما، عملکرد ECG و نظارت بر اکسیژن خون، اما در غیر این صورت، تمام ویژگی های کلیدی اپل واچ را در اختیار شما قرار می دهد. ارزان ترین قیمت ممکن

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/13/2nd-gen-apple-watch-se-189/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *