آهنگ های مخفی F-Zero 99، لابی های خصوصی اضافه شده است

بازی آنلاین نینتندو سوییچ F-Zero 99 امروز به‌روزرسانی جدیدی دارد که توانایی ایجاد لابی‌های خصوصی را اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی همچنین شامل تعدادی «آهنگ مخفی» اسرارآمیز است که نینتندو می‌گوید «گاهی در F-Zero 99» هنگام پخش ظاهر می‌شوند. جذاب!

لابی های خصوصی اکنون به عنوان گزینه ای برای هر حالت بازی در دسترس هستند. اینها به شما امکان می دهد یک رمز عبور چهار رقمی تنظیم کنید تا شما و دوستانتان بتوانید به یک لابی فردی بپیوندید. اما مسابقات لابی خصوصی در تابلوهای امتیازات منعکس نمی شود و شما EXP کمتر و امتیاز بلیط کمتری دریافت خواهید کرد.

F-Zero 99 بازگشت مورد انتظار سری reto racer را نشان می دهد – اگر از مشترکین Nintendo Switch Online هستید.در یوتیوب تماشا کنید

حداکثر سطح مهارت F-Zero 99 از ۹۹ به ۳۹۹ و حداکثر امتیاز مهارت بازی از S20 به S50 در آپدیت امروز افزایش یافته است.

اد نایتینگل، طرفدار مقیم یوروگیمر F-Zero، این بازی را شبیه به “یک بتل رویال در یک ماشین پین بال” توصیف کرد. برداشت های Eurogamer’s F-Zero 99. “این یک عجله مطلق است، اما مطمئن نیستم که قلبم بتواند آن را تحمل کند.”

F-Zero 99 به‌عنوان یک انحصاری Nintendo Switch Online در سپتامبر گذشته عرضه شد و با آهنگ‌های اضافی و بیت‌ها و باب‌های دیگر به‌روز شده است. برای پخش آن، فقط به یک اشتراک فعال Switch Online نیاز دارید – یا پایه آن یا ردیف Expansion Pack.


منبع: https://www.eurogamer.net/f-zero-99-secret-tracks-private-lobbies-added?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *