The Morning After: Mac 40 ساله می شود

مک ۴۰ ساله شد و طولانی ترین محصول اپل را در میانسالی قرار داد. اما مانند کسی که نیمه پایانی زندگی خود را نزدیک می بیند و به شکل دونده ماراتن می رسد، مک در قوی ترین مکان برای چندین دهه است. در حالی که گوشی‌های هوشمند (خود) درآمدهای رایانه‌های شخصی را برای اپل کاهش داده و کمتر کرده‌اند، سال‌ها رشد و نقطه عطفی برای رایانه‌های شخصی به دنبال دارد: معرفی Apple Silicon.

اما قبل از همه اینها، اجازه دهید شما را قبول کنیم سفری از طریق مکینتاش، مک، مک بوک و موارد دیگربا ناتان اینگراهام… که او هم ۴۰ ساله شده است. (چند سال پیش.)

– مت اسمیت

را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

هدفون های سیمی در آستانه احیای کوچک هستند

مدل‌های جدید هر گوشی Apple Music Hi-Res Lossless را آماده می‌کنند.

بیش از هفت سال از زمانی که اپل شجاعت حذف جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را از آیفون پیدا کرد، می‌گذرد و هدفون‌های بی‌سیم را در کانون توجه قرار داده است. در حال حاضر، گوش دادن به موسیقی بدون افت کیفیت بالا در تلفن معمولاً به معنای شکار یک گوشی کمیاب با جک ۳٫۵ میلی متری است.

با این حال، نسل جدیدی از هدفون های سیمی ظهور کرده است، و نوید کیفیت صوتی دوستی را در هر گوشی بدون نیاز به دانگل می دهد. البته، یک اصطلاح بازاریابی برای آن وجود دارد: هدفون بدون ضرر واقعی (TLE). جیمز ترو توضیح می دهد.

به خواندن ادامه دهید.

ورزش های ورزشی در سال ۲۰۲۴ به هم ریخته است

و سری ویدیوهای بازی جدید ما.

The Morning After: Mac 40 ساله می شود
Engadget

با این خبر که بلیزارد و ESL FACEIT در حال آماده شدن برای راه اندازی یک مدار جدید ورزش های الکترونیکی هستند Overwatch 2تنها چند ماه پس از مرگ Overwatch League، زمان خوبی است که کل صحنه ورزش های الکترونیکی را بررسی کنیم – و مجموعه ویدیویی هفتگی خود را با جسیکا کاندیت معرفی کنیم.

به خواندن ادامه دهید.

شرکت پوکمون در حال بررسی موضوع طنز «پوکمون با اسلحه» Palworld است

به محصولاتی که IP آن را نقض می کنند آدرس می دهد.

TMA
Engadget

شرکت پوکمون از این موضوع مطلع است Palworld و بسیار آگاه است که این بازی مقایسه های زیادی را با مالکیت معنوی خود انجام می دهد. Palworldکه در ۱۸ ژانویه منتشر شد، یک بازی جهان باز است که در آن هیولاهایی شبیه پوکمون وجود دارد، با این تفاوت که می توانند از تفنگ استفاده کنند. همچنین لحن تیره‌تری دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا “رفیق” خود را به بردگی بفروشند، آنها را بکشند و بخورند و همچنین بتوانند تا سر حد مرگ با آنها مبارزه کنند.

در حالی که این شرکت به صراحت نامی نبرده است Palworldاین شرکت اعلام کرد که یک بازی «در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شده» را بررسی خواهد کرد و «اقدامات مناسب را برای رسیدگی به هر گونه اقدامی که حقوق مالکیت معنوی مرتبط با پوکمون را نقض می‌کند، انجام خواهد داد».

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-the-mac-turns-40-121528390.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-the-mac-turns-40-121528390.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *