Tomb Raider I-III Remastered – PS4، PS5 دارای جزئیات و هنر کلیدی جدید فاش شد – PlayStation.Blog

تقریبا ۳۰ سال از زمانی که لارا کرافت اولین قدم های برفی خود را در کوه های پرو برداشت می گذرد. در حدود ۳۰ روز دیگر، بازیکنان پلی‌استیشن می‌توانند سه ماجراجویی اول لارا در جهان را با ظاهر و احساسی تازه در Tomb Raider I-III Remastered روی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ دوباره تجربه کنند.

چگونه به اینجا رسیدیم؟ این داستان ما را به آستین، تگزاس در سال ۱۹۹۸ می برد.

آسپیر و لارا خیلی به عقب برمی گردند

یک شرکت در حال رشد بازی های ویدیویی، Aspyr، Tomb Raider II را روی رایانه های مکینتاش راه اندازی کرد. Aspyr با فرنچایز Tomb Raider تا سال ۲۰۰۳ ادامه داد و Tomb Raider، Tomb Raider III، Tomb Raider: The Last Revelation، Tomb Raider: Chronicles و Tomb Raider: The Angel of Darkness را عرضه کرد.

ما همیشه می خواستیم این عناوین را دوباره مرور کنیم، اما همیشه درباره رویکرد درست بحث می کردیم. سال‌ها، ما از طریق تعادل صحیح حفظ و نوسازی کار کردیم. و به محض اینکه احساس کردیم به نتیجه رسیدیم، با دوستانمان در کریستال داینامیکس تماس گرفتیم.

دید کریستال دینامیک

از آنجایی که کریستال داینامیکس به گسترش امتیاز بازی Tomb Raider ادامه می‌دهد، زمان‌بندی برای معرفی مجدد مخاطبان به بازی‌هایی که همه چیز را آغاز کردند، عالی به نظر می‌رسید. ما می‌خواستیم هم به پایه‌های این فرنچایز احترام بگذاریم و هم بازی‌های اصلی را با شکوه تمام برای مخاطبان مدرن قابل دسترس کنیم.

تعادل حفظ و نوسازی چگونه خواهد بود؟ ما آن را Tomb Raider I-III Remastered با بازی لارا کرافت می نامیم.

ریمستر تعریف شده است

در مرحله پیش تولید، ما گفتگو را به سه سطل تقسیم کردیم: مهندسی، گیم پلی و هنر. با در نظر گرفتن این دسته بندی ها، گفتگوهایمان را به همین ترتیب پیش بردیم.

هدف مهندسی – عملکرد با حفظ کامل پیکسل

در ابتدا می دانستیم که از کد منبع و موتور اصلی استفاده خواهیم کرد. جادو را نمی توان به سادگی بازسازی کرد. یکی از ویژگی‌های مهم برای هر به‌روزرسانی که انجام دادیم این بود که به کاربران اجازه دهیم به ظاهر و احساس اصلی Tomb Raider I، II و III برگردند.

این نامه ای عاشقانه برای همه خاطرات ما از این بازی ها است، اما همچنین دیدن اینکه سخت افزار در دهه ۹۰ تا چه حد برای اجرای Tomb Raider تحت فشار قرار گرفت، واقعاً جذاب است. حفظ این تجربه همچنان الهام بخش مهندسان امروز و فردا خواهد بود تا بازی ها را فراگیرتر و به یاد ماندنی تر کنند.

هدف بازی – تعجب و خوشحالی طرفداران هاردکور مادام العمر

ما اعتقاد راسخ داشتیم که گیم پلی بازی Tomb Raider I، II و III بی انتها است و با استفاده از کد منبع موجود، هر پرش، راز، دشمن و پازل را دقیقاً همانطور که تیم توسعه اصلی طراحی و در نظر گرفته بود، داشتیم. .

بنابراین، گفتگو به این شکل تبدیل شد: چگونه این طرفداران را شگفت زده و خوشحال کنیم؟ و اینجاست که ما به جای تجدید نظر، اضافات را شروع به طوفان فکری کردیم.

Tomb Raider I-III Remastered – PS4، PS5 دارای جزئیات و هنر کلیدی جدید فاش شد – PlayStation.Blog

گزینه های کنترل کلاسیک و مدرن

برای تنظیمات کنترل‌کننده مدرن خود، از دوران Legend، Anniversary و Underworld Tomb Raider الهام گرفته‌ایم. این تغییرات بیشتر در نحوه حرکت لارا احساس می شود – چوب سمت راست دارای کنترل کامل دوربین است و لارا بر اساس موقعیت دوربین به صورت جهت حرکت می کند.

درست مانند رویکرد ما به ارائه گرافیکی، کنترل‌های اصلی به سبک تانک هنوز از طریق تغییر منو در دسترس بازیکنان هستند.

میله های سلامت رئیس

یکی از نقاط قوت Tomb Raider، حداقل UI بود. با این حال، این می تواند برای روسای سرسخت تر با مقادیر زیادی از سلامتی ناامید کننده باشد. ما یک نوار بهداشتی اضافه کردیم تا به شما اطلاع دهیم که آیا باید با نارنجک انداز تعویض کنید یا اینکه باید به خیس کردن آسیب تپانچه ادامه دهید.

جایگزینی اقلام سه بعدی جن

در حالی که منوها در Tomb Raider از مدل‌های سه بعدی برای کیت سلامت و مهمات استفاده می‌کردند، دارایی‌های درون بازی، جن‌های دوبعدی مسطح بودند. این یک سازش میراثی بود که ما آن را تنظیم کرده‌ایم تا کمی بیشتر بدهیم ماف به تحویل اقلام

بیش از ۲۰۰ تروفی

این یک لحظه بزرگ برای جامعه Tomb Raider است، بنابراین ما مطمئن شدیم که تا حد امکان محتوا را بسته بندی کنیم. ما هیجان زده هستیم که بگوییم بیش از ۲۰۰ تروفی برای به دست آوردن وجود دارد، از جمله (مورد علاقه شخصی من) قفل کردن باتلر در فریزر. متاسفم، وینستون! در زیر مشاهده کنید تا اوج چند موردی که می توانید منتظر کشف آنها باشید!

حالت عکس

کاوش در محیط ها در Tomb Raider جادویی است. ما می خواهیم که شما بتوانید این محیط ها و لحظات نمادین را به اشتراک بگذارید، بنابراین یک حالت عکس قوی برای ژست لارا، ثابت کردن گیم پلی، جابجایی بین گرافیک های کلاسیک و مدرن و نمایش این محیط ها اضافه کرده ایم. ما بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم جامعه چه چیزی را با این حالت ها کنار هم می گذارد.

و چند سورپرایز دیگر

بسیاری از چیزهایی که در مورد Tomb Raider دوست داریم، کشف است و ما نمی خواهیم آن را خراب کنیم.

هدف هنر – تصاویر بصری در حافظه شما

زمانی که هدف مهندسی و گیم پلی بازی را نهایی کردیم، زمان آن رسیده بود که به بزرگترین چالش و تغییرات پروژه یعنی هنر برویم.

فلسفه ما در اینجا نسبتاً ساده بود. ما می‌خواهیم که بازی‌ها به همان شکلی که در ذهن شما دیده می‌شوند به نظر برسند. ما می‌دانستیم که در تست‌های پخش اولیه خود در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم، زیرا برخی از بازیکنان حتی نمی‌دانستند که در حال بازی با هنر مدرن هستند.

ما با Crystal Dynamics روی به‌روزرسانی‌های هنر مدرن زیر دست در دست هم کار کرده‌ایم:

  • جلوه های روشنایی پخته شده و در زمان واقعی – این تغییرات به غوطه وری و حال و هوای محیط می افزاید.

  • تغییر گرافیک – در هر مرحله از گیم پلی، از جمله در حالت عکس، می توانید بین گرافیک اصلی و مدرن تعویض کنید.

  • مدل ها، محیط ها و دشمنان جدید – همانطور که در رونمایی اولیه نشان داده شد، ما مدل‌های جدیدی را برای ظاهر و احساس مدرن اضافه کرده‌ایم. ما هیجان زده هستیم که نشان دهیم این محیط های PS1 با فناوری ها و ابزارهای مدرن چگونه به نظر می رسند.

  • مدل جدید لارا کرافت – لباس های اصلی او خیره کننده است. شبح او – نمادین. نیاز است بیشتر بگویم؟
  • به روز رسانی های اضافی – ما عاشق ظاهر کلاسیک انیمیشن ها، بافت ها و VFX هستیم. ما تنظیماتی را در طرح مدرن انجام داده‌ایم تا با مدل‌های به‌روز شده مطابقت داشته باشد تا ظاهر نهایی صیقلی داشته باشد.

ما تحسین و تشکر خود را از جامعه Tomb Raider برای الهام بخشیدن به ما برای کار بر روی این نسخه بازسازی شده عاشقانه Tomb Raider I-III ارسال می کنیم. در ۱۴ فوریه شما را می بینیم.

پیش‌سفارش هم‌اکنون در فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس است.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/16/tomb-raider-i-iii-remastered-ps4-ps5-features-detailed-new-key-art-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *