آیا این ویژگی جدید می تواند شما را متقاعد به خرید پیکسل ۹ کند؟

ما چیزی هستیم که باید چند ماه تا معرفی پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو، اما از آنجایی که گوگل در حال حاضر به خوبی روی نرم افزاری که انتظار می رود روی این دستگاه ها منتشر شود، دست به کار شده است، گاهی اوقات می توانیم سرنخ ها و نکاتی را در مورد آنچه دستگاه های آینده ارائه می دهند پیدا کنیم. از ابتدای زمان اندروید به این شکل بوده است.

با تشکر از میشال رحمانبه نظر می رسد که مجموعه پیکسل ۹ گوگل دارای تنظیمات جدیدی به نام Adaptive Touch باشد. این ویژگی که در کد مدفون در آخرین نسخه اندروید ۱۴ QPR3 بتای ۱ کشف شده است، با فعال شدن این ویژگی به طور خودکار حساسیت لمسی تلفن شما را بر اساس محیط، فعالیت‌ها و در صورت وجود محافظ صفحه تنظیم می‌کند.

در حال حاضر در تلفن هوشمند اندرویدی خود، احتمالاً تنظیماتی دارید که می تواند حساسیت لمسی صفحه نمایش شما را افزایش دهد. این برای زمانی که محافظ صفحه دارید یا دستکش می پوشید مفید است. با Adaptive Touch، تلفن ممکن است اکنون ظاهراً بتواند این موارد را به طور خودکار تشخیص دهد و حساسیت را در صورت نیاز تنظیم کند. این نرم و صاف است، تا زمانی که آن را به عنوان تبلیغ کار می کند.

رحمان همچنین خاطرنشان می کند، OnePlus 12 قبلاً دارای ویژگی مشابهی به نام Aqua Touch است. این برای زمانی است که تلفن خیس است، زیرا همه ما می دانیم که کنترل این دستگاه ها در زمانی که صفحه نمایش خیس است یا انگشتان شما خیس یا بیش از حد مرطوب هستند چقدر سخت است.

با کمی عمیق تر شدن در سال ۲۰۲۴، می توانید انتظار داشته باشید که گزارش های بیشتری مانند این ظاهر شود. در بیشتر موارد، تلفن‌ها به ندرت با ویژگی‌های پنهان یا شگفت‌انگیز عرضه می‌شوند. آیا Adaptive Touch ویژگی‌ای است که ممکن است از آن استقبال کنید؟

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/13/google-readying-new-adaptive-touch-feature-for-pixel-9/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *