Google Home for Web بالاخره کمی عشق می ورزد

این Google Home برای وب تجربه به عنوان یک کل کمی به دلخواه باقی مانده است. با این حال، این هفته در حال تغییر است. Google Home برای وب که توسط Google اعلام شده است، دارای مجموعه ای کامل از ویژگی های بسیار درخواستی است که آن را به یک برنامه وب بسیار قابل استفاده تر تبدیل می کند.

مهم ترین آنها داستان های دوربین است. در حال حاضر، کاربران می توانند فیدهای دوربین زنده خود را مشاهده کنند (نشان داده شده در بالا)، اما تاریخچه ها در دسترس نیستند. برای آن به اپلیکیشن موبایل نیاز دارید. این تغییر به تنهایی بسیار خوشایند است. همچنین شامل کلیپ های سفارشی است. در وب، کاربران می توانند زمان شروع را انتخاب کنند و سپس یک نوار لغزنده را تنظیم کنند تا کلیپ را در طول مشخصی بسازند. سپس می توانید آن کلیپ را دانلود کرده و آن را در هر کجا به اشتراک بگذارید.

در زیر فهرست خلاصه‌ای از آنچه که این هفته به Google Home برای وب می‌آید مستقیماً از طرف Google است.

در اینجا چه چیزی جدید است:

  • تاریخچه دوربین: در چند روز آینده، می‌توانید کلیپ‌های تاریخچه دوربین را مرور، جستجو و دانلود کنید.
  • کلیپ های سفارشی: اکنون می توانید از تلفن یا رایانه لوحی خود، طول کلیپ های ویدیویی را که می خواهید از تاریخچه ویدیوی دوربین خود دانلود کنید، سفارشی کنید. زمان شروع و طول ویدیو را انتخاب کنید و فقط کلیپ کنید.
  • پیش نمایش عمومی برای وب: ما در حال گسترش پیش‌نمایش عمومی به برنامه وب Google Home هستیم، بنابراین می‌توانید ویژگی‌های جدید را قبل از انتشار امتحان کنید. نحوه شرکت کردن را بیاموزید اینجا و ویژگی‌هایی مانند تشخیص درب گاراژ را برای مشترکین Nest Aware امتحان کنید.
  • به‌روزرسانی برای کلیپ‌های سفارشی در برنامه Google Home: کلیپ‌های سفارشی برای برنامه Google Home در چند هفته آینده منتشر خواهند شد و با دستگاه‌های Nest Cam و Nest Doorbell منتخب کار خواهند کرد.

در آن لیست، ممکن است پیش نمایش عمومی برای وب را متوجه شده باشید. درست است، چیزهای بیشتری. پیش‌نمایش عمومی، پس از انتخاب، ویژگی‌هایی مانند تشخیص درب گاراژ (برای مشترکین)، ویرایشگر اسکریپت برای اتوماسیون خانگی، و همچنین پشتیبانی گسترده از نسل اول Nest Cams را ارائه می‌دهد.

با مراجعه به لینک زیر می توانید در مورد تمامی این ویژگی ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. در همین حال، می‌توانیم جشن بگیریم که خانه برای وب بالاخره عشقی را دریافت می‌کند که به شدت به آن نیاز داشت.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/13/google-home-for-web-gets-camera-histories-custom-clips-and-public-preview/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *